Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3223)
Join liikaa kermakaljaa kurpitsajuhlassa, muisti meni, apua!
Vierailija kirjoitti:
Palstavelho miettii: Voldemortin hirmuteot pohjimmiltaan noitien syytä. Jos hänkin olisi saanut nuorena naisen rakkautta, ei varmasti olisi lähtenyt pahoille teille.
Olishan Valedro pillua saanut, ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Olen naiseton, velho, koska, kaikki noidat haluavat rikollisen kuolonsyöjiin kuuluvan jännävelhon, joka on tappanut vähintään yhden jästin, ja joka on vähintään kerran ryöstänyt kaikki Irvetan holvit.
Tässä oli ainoastaan yksi miinus eli selkeästi palstan kilttivelho käynyt lukemassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta oliko se draco oikeasti ihastunut hermioneen? Ja miksei harry ja hermione menneet yhteen? Niillä kirjoissakin oli paljon enemmön kemiaa kuin ronin kanssa.
Draco ei ollut ihatunut Hermioneen. Rowling on sanonut, että alunperin Hermionen oli tarkoitus päätyä yhteen Harryn kanssa, mutta hän ei uskaltanut kirjoittaa niin, koska fanit olisi suuttuneet ja halusivat Ronin ja Hermionen yhteen. No en minä!
Vierailija kirjoitti:
laitetaanpa pientä galluppia pystyyn: minkämuotoinen on suojeliuksesi? omani on kärppä
Pantteri.
Vierailija kirjoitti:
Olen puuskupuh ja auttamattoman rakastunut Scorpio Malfoyhin!
Hän on Scorpius Malfoy sinä kuraverinen!
Onko jästimiehet oikeasti lihaksikkaampia ja paremmin "varusteltuja" ?
Vierailija kirjoitti:
Onko jästimiehet oikeasti lihaksikkaampia ja paremmin "varusteltuja" ?
Enpä osaa vastata tähän, mutta velhot osaavat enlargio-loitsun. ;)
Tietääkö joku tekevätkö ankeuttajat keikkoja järjestysmiehinä? Sen verran isot pippalot tulossa että voisi olla tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstavelho miettii: Voldemortin hirmuteot pohjimmiltaan noitien syytä. Jos hänkin olisi saanut nuorena naisen rakkautta, ei varmasti olisi lähtenyt pahoille teille.
Olishan Valedro pillua saanut, ei kiinnostanut.
Tyypillistä naisen ajattelua, oli nainen sitten noita tai jästi. Pillun saaminen on täysin eri asia kuin rakkauden saaminen. Pillua nainen voi antaa vaikka kuinka monelle miehelle, rakkautta (ainakin aitoa rakkautta) vain harvoille. Rakkaus ja pillu ovat kuitenkin täysin eri asiat.
Teini seurustelee jästin kanssa, ollaan puhdasverisiä. Paniikki, mitä oikein teen???
Miksi jästejä ei voi pitää meidän noitien ja velhojen palvelijoina kotitonttujen sijaan? Minä ainakin ottaisin meille mieluummin kauniin ja seksikkään parikymppisen jästinaisen tekemään kotityöt. Tuo kotitonttu kun on niin vanha ja ruma. Jästithän ovat kuitenkin ainakin melkein ihmisiä, niin eivätkö hekin osaa kotitöitä tehdä siinä kuin joku tonttu ja ainahan sen jästin voisi vaikka komennuskirouksella saamaan olemaan puhumatta muille jästeille tästä taikamaailmasta? Vai tehoavatko loitsut jästeihin?
Vuoden paras ketju! Lisää, kiitos! :D
Paljonko annatte viikkorahaa kouluikäisille lapsille? Poika väittää että heidän tuvassa (Luihuinen) kaikki saavat 10 kaljuunaa viikossa.
Kavereiden kanssa viihteelle. Onko Vuotavassa noidankattilassa perjantaina happy hour? Kermakaljat maksaa nykyään ihan törkeästi.
Teini haluaa auroriksi. Miten kertoa loukkaamatta, ettei teinin äly riitä siihen? Meni ja reputti liemikokeessa.
Onko se Azkabanista karannut kuolonsyöjä jo saatu kiinni? Pelottaa liikkua ulkona, kun kuolonsyöjä on vapaana.
Lapsiperheiden vanhemmat, mikä on tekosyynne ettette harrasta seksiä useammin? Vaimennous-loitsu takaa, etteivät lapset tai anoppi kuule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suositelkaas hyviä hevoskotkakasvattajia.
Rubeus Hagrid
Miksei vanhempia huolita mukaan ensimmäisenä koulupäivänä? Junamatka on ihan liian pitkä yksin tuossa iässä, ja sitä paitsi haluaisin nähdä lapseni lajittelun. Olen lähettänyt pöllön rehtorille jo monta kertaa, mutta eihän se tärkeilijä vastaa. Todella huonosti järjestetty tämä koulun aloitus. Aion kirjoittaa asiasta myös taikaministerille ja Tylypahkan johtokunnalle.
Argh, mielipiteitä asiaan. Mies on kuraverinen ja mulla menee hermot sen sukuun, ihan oikeasti, kaikki ovat jotain outoja jästejä:( Esim käytiin anopin luona nyt viikonloppuna ja mitä tapahtui??! Kesken päivällisen se alkaa puhumaan johonkin, niin en edes tiedä, ihme mikäliejästivempaimeen ja siinähän sitä aikaa sitten meni rapiat parituntia:( Ja ikinä ei selvinnyt mikä se helkkarin hilavitkutin edes on.
Noidat eivät voi ymmärtää, millaista on olla ei-haluttu