Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3224)

Vierailija
1121/3224 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aiheutin vahingossa täysin epäonnistuneella taialla Notre Damen katedraalin palon, mutta onneksi kukaan muu kuin ei tiedä sitä.

Vierailija
1122/3224 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin taikajuomaan omia varpaankynsiäni. Haluatko kysyä jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/3224 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin taikajuomaan omia varpaankynsiäni. Haluatko kysyä jotain?

Miksi?!

Vierailija
1124/3224 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotias pikkusiskoni sai jo nyt leikkiluudanvarren, jolla hän pystyy "lentämään" niin, että jalat roikkuvat juuri ja juuri ilmassa kun luuta kulkee hiukan kävelyvauhtia nopeammin kotipihassamme. Minä sain sellaisen leikkiluudan vasta 5-vuotiaana ja se oli silloin jo ihan liian tylsä lelu minulle. Miksi siskoani aina hemmotellaan, kun hän ei ole edes esikoinen tai poika?

Vierailija
1125/3224 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä apua, olen shokissa!!!!

Jouduin viime yönä vampyyrin puremaksi, mitä hittoa tapahtuu seuraavien tuntien/päivien/viikkojen aikana minulle?????

Ja ennen kaikkea, mitä minun pitäisi/mitä voin tehdä???

Paniikki on aika kova!

Vierailija
1126/3224 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet, pystyisitkö asumaan jästien keskuudessa velhomaailman sijaan? Mitkä oisivat jästimaailmassa asumisen edut/haitat?

Vierailija
1127/3224 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökylässä Rita Luodiko - Rubeus Hagrig

Vierailija
1128/3224 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä, mitä tehdä?

Saimme tietää luotattavalta taholta, että miehen vanhemmat ovat testamentissaan jättäneet esikoistyttömme (joka on surkki) perinnöttä.

Kaikki muut sisaruksensa (taikovia) saavat perintöä.

Ei todellakaan ole ensimmäinen kerta kun miehen vanhemmat syrjivät vanhinta tyttöämme:(

Epäilen jo etukäteen, että keskustelu yritykset isovanhempien kanssa eivät tule menemään kovin hyvin.

Pitäisikö uhkailla (ja toteuttaa tarvittaessa) välien täydellisellä katkaisulla jos eivät muuta testamenttia ja muutakin asennetta vanhimpaan tyttöömme?

Vierailija
1129/3224 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aiheutin vahingossa täysin epäonnistuneella taialla Notre Damen katedraalin palon, mutta onneksi kukaan muu kuin ei tiedä sitä.

Meni taikavinkki auroreille!

Vierailija
1130/3224 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäremme on viidettä vuotta tylypahkassa ja valitsi aineeksi taikaeläinten hoidon eläinrakkaana. Yksisarvisten tai muiden "tavallisten" taikaeläinten sijaan tunneilla on kuitenkin käsitelty lähinnä acromantulaa, thestraleja, hevoskotkia ja nyt viimeinen kuukausi on vietetty lohikäärmeitä opiskelemassa. Siis oikeita, tosin nuoria, lohikäärmeitä viidesluokkalaiselle. Joka tunnilta joku on viety palovammoja saaneena hoitoon. Koitin valittaa rehtori weasleylle mutta tuo vain sanoi luottavansa professori hagridiin  ja viidesluokkalaisen on kuulemma opiskeltava vaativampiakin otuksia.

Kenelle tästä voisi valittaa?

Vierailija
1131/3224 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä apua, olen shokissa!!!!

Jouduin viime yönä vampyyrin puremaksi, mitä hittoa tapahtuu seuraavien tuntien/päivien/viikkojen aikana minulle?????

Ja ennen kaikkea, mitä minun pitäisi/mitä voin tehdä???

Paniikki on aika kova!

Jokos sinut on käynyt isäntäsi/emäntäsi hakemassa? Vai jäitkö täysin yksin?

Jos jäit, niin onnea olet täysin kusessa...

Vierailija
1132/3224 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko huono äiti ja noita jos tunnen jo nyt väsymystä siitä ajatuksesta, että lapset tulevat kohta kesälomaksi kotiin?

Vierailija
1133/3224 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota, muistaako kukaan mikähän mahtoi olla via gr a taian vastataika... ihan kaverin puolesta kyselen...

Vierailija
1134/3224 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tota, muistaako kukaan mikähän mahtoi olla via gr a taian vastataika... ihan kaverin puolesta kyselen...

Mokasit loitsun ja nyt on teltta koko ajan pystyssä?

Mene vaan suosiolla pyhään mungoon, saat ongelmasi kuntoon ilman että jää mitään pysyviä seurauksia (esim impotenssia).

Siellä on parantajat kuule nähneet ihan kaiken mahdollisen, että ei tarvi nolostella.

Vierailija
1135/3224 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, pian tulee ilon ja onnen päivä kun pimeyden lordi tulee takaisin vahvempana kuin koskaan.

Myös kuolonsyöjien maanalainen armeija on isompi ja vahvempi kuin ikinä ennen.

Ja teille kuraverisille ja verenpettureille jotka kuvittelette tämän olevan vain typerää uhoamista:

Kannattaa muistaa, että saatatte olla aivan pihalla siitä mitä maailmassa tapahtuu..

Vierailija
1136/3224 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mokasit loitsun ja nyt on teltta koko ajan pystyssä?

Mene vaan suosiolla pyhään mungoon, saat ongelmasi kuntoon ilman että jää mitään pysyviä seurauksia (esim impotenssia).

Siellä on parantajat kuule nähneet ihan kaiken mahdollisen, että ei tarvi nolostella.

Juu tuo on vielä pikkujuttu. Pari vuotta sitten ...öhöm... kaverilta ...öhöm... poistettiin anuksesta kotitonttu.

Vierailija
1137/3224 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin eilen kaveriporukan kanssa baarissa miettiä yhtä asiaa.

Ja sopuun ei päästy, kun kukaan ei lopulta tiennyt tarkkaa totuutta.

Jäi sen verran vaivaamaan, että pakko kysyä:

Miten nuo puolijättiläiset saavat alkunsa?

Tai siis kaikki tiesimme, että jättiläisnainen voi saada lapsen ihmismiehen kanssa.

Mutta se kysymys joka vaivaa, onkin tämä:

Onko koskaan kukaan ihmisnainen tullut raskaaksi ja synnyttänyt lasta jättiläiselle?

Voiko edes teoriassa (vaikka raskaaksi siis varmasti voi tulla jättiläiselle) ihmisnainen selvitä siitä raskaudesta ja synnytyksestä loppuun asti hengissä?

Vierailija
1138/3224 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetellaan jästeistä kiertäviä urbaanilegendoja.

Vierailija
1139/3224 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, lapsi (6v) alkoi äsken puhumaan kärmeskieltä tuttujen uudelle lemmikillle!!!! Mitä tehdä???!!

Vierailija
1140/3224 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimman tutkimustuloksen mukaan noitien ja velhojen geeniperimä on NIIN sisäsiittoista, että tarvitsemme väkisinkin uutta verta jästeiltä jos haluamme säilyä kansana.

Linkki

*Palstakuolarien sekoamista odotellessa*