Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3225)

Vierailija
3001/3225 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmatiedot:

Lunan piinapenkki klo 23.00 tänään pureutuu puhdasveristen rodun jalostukseen. Lunan studiossa on paneelikeskustelussa mielipiteitä puolesta ja ja vastaan - katso räväkkä kiista, jota ei ehkä edes Lunan piinapenkki saa ratkaistua!

Vierailija
3002/3225 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jästinaiset oikeasti synnyttävät ilman taikuutta, tietääkö kukaan?

Ja pitääkö se palstan huhu paikkansa, että jästinaiset oikeasti synnyttävät jopa alapää paljaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/3225 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomi taikoo 2023 OFFICIAL!

Vierailija
3004/3225 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhän perheen lapsi, en päässyt huispaamaan.

Voi hyvä elämä sentään, taas näitä pikkusieluisia valituksia! Kyllä jokainen lapsi saa Tylypahkassa 11 vuotiaana luudan, lainaksi jos omaa ei ole.

Ja oppii lentämään sekä saa harjoittaa koulussa huispausta jos pääsee joukkueeseen.

Vai onko tämä taas sitä "mutta kun ei ole varaa ostaa uusi ta merkkiä/mallia eikä edes omaa valmentajaa" nyyhkyjuttua?

Entäs ne, jotka ovat jästisyntyisiä? Siis eihän nekään lapset itke lehdille kun voivat lentää vain lehdissä

koulussa - saati sitten taikoa!

Vttu...

Vierailija
3005/3225 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudutte ystävään, joka matkii tai varastaa taikojasi?

Vierailija
3006/3225 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me noidat lehden vuoden 2023 kuumin velho on taas kerran neville longbottom. Kakkossijalle valittiin tällä kertaan draco malfoy. 

Vierailija
3007/3225 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kelmien kartta oli Weasleyn poikien halussa, niin mikseivät he ottaneet puheeksi, miksi Ron nukkuu Peter Piskuillan kanssa?

Kaksikymmentä vuotta sitten tästä netissä paljon oli keskustelua ja taidettiin kaikki päätyä siihen lopputulokseen, ettei kaksosilla ollut juuri mielenkiintoa vakoilla oman pikkuveljensä tekemisiä. Eivät nukkuneet samassa huoneessa tai edes samassa kerroksessa niin että helppohan tuo on jäädä huomiotta.

Vierailija
3008/3225 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssii noitien ja velhojen kanssa 2023

Vierailija
3009/3225 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän profeetan erikoisnumeron otsikot:

Shokki otsikot, taikaministeri on eronnut!!!

Julkisuuteen on vuotanut tieto, että Dracula on lähettänyt kiitos kirjeen nuorten systemaattisesti ja pitkään kestäneestä aivopesusta!!!!

Miljoonia nuoria on antanut muuttaa itsensä vampyyriksi - jopa alaikäisinä!!!!

Taikaministeriö ei kommentoi, tilanne Transylvanian kanssa kiristynyt, seuratkaa tiedotuksia!!!!

No tätä se jästien vampyyrien ihailu tiesi, kyllähän siitä tervejärkiset noidat/velhot olivat huolissaan jo vuosia sitten. Ja sama muoti-ilmiö oli tietenkin pakko kopioida meillekin:( Juttu näkyy vain tilaajille, kertokaa onko vain paniikin lietsontaa? Vai pitääkö tässä alkaa pelätä uutta sotaa tai jotain?

En näe minäkään lukea juttua, koska maksuloiyötsun takana....

Pelottaa, mitä jos sota syttyy vampyyrien kanssa tms, osaako joku kopsata jutun tänne?

Ja TAAS alkoi vuosi niin, että taikaministeri eroaa - viime vuonnakin erosi useampi ministeri, en edes muista kuinka moni:(

*Pelkkää itkua sisältävä räyhääjä viestin lopuksi*

Vierailija
3010/3225 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tunnusti perjantaiyönä tuliviskiäliikaa ryypättyään olleensa *(sensuroitu nimi palstalla) joukoissa sotarikollisena. Isona sellaisena, kuvaili tapahtumia ja rikoksia monta tuntia.

Nyt kiistänyt lauantain ja tämän päivän ajan kaiken. Kännissä kuitenkin äijä puhui liian hyvin. Epäilyttää ja itkettää.

Hälyttäiainkö aurorit, kun meillä on monta yhteistä lasta?

Vierailija
3011/3225 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitonttu ei hyväksy uutta kumppania

Vierailija
3012/3225 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puoliksi ankeuttaja eikä kukaan muu kuin vanhemmat minun itseni lisäksi ei tiedä siitä. Haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
3013/3225 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puoliksi ankeuttaja eikä kukaan muu kuin vanhemmat minun itseni lisäksi ei tiedä siitä. Haluatko kysyä minulta jotain?

Pystyykö imemään ihmisen sielun vai et?

Miten olet onnistunut salaamaan asian, kävitkö tylypahkaa ja osaatko taikoa?

Näytätkö ihmiseltä vai et?

Vierailija
3014/3225 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomen taikaministeri jo varautunut paljastamaan itsensä seuraavalle jästien pääministerille?

Vierailija
3015/3225 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani polttaa piippua. Onko normaalia käytöstä vai onko sittenkin animaagi?

Vierailija
3016/3225 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pitääkö se palstan huhu paikkansa, että jästinaiset oikeasti synnyttävät jopa alapää paljaana?

Hyvänen aika, noinhan ne pimeännoidat juuri syntyvät. Poistakaa tämä viesti, ettei kukaan noita vain mene kokeilemaan vaihtoehtoista  synnytystä.

Vierailija
3017/3225 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssii noitien ja velhojen kanssa 2023

Minä katson Tanssii jästien kanssa. Surkuhupaisia esityksiä. Tuleeko Surkille morsiamesta muuten enää uutta kautta, tietääkö kukaan? Oli ihan sympaattisia hahmoja ne ensimmäiset kaksi jaksoa, mutta harmi kun kaikki meni pieleen.

Vierailija
3018/3225 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomen taikaministeri jo varautunut paljastamaan itsensä seuraavalle jästien pääministerille?

Olen aika varma, että Veltto Virtanen on Suomen taikaministeri. T. Jästi, joka vahingossa eksyi keskusteluun. Anteeksi, menen pois.

Vierailija
3019/3225 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut kentauriin

Vierailija
3020/3225 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään päässyt yli abortista. Näen joka yö painajaisia, jossa uudestaan ja uudestaan näen vihreän välähdyksen... Lapsiraukalla olisi ollut viidenkymmenen prosentin todennäköisyys syntyä surkiksi, joten oliko minulla vaihtoehtoja?

Abortti oli traumatisoivampi kuin itse raisskaus, josta en muista itse mitään. En vieläkään ymmärrä mistä surkki oli saanut varastettua lemmenjuomaa! Onneksi hän sai ansionsa mukaan ja istuu nyt Azkabanissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi