Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3225)

Vierailija
2961/3225 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merlinin parta, mieheni unohti taas vuosipäivämme. Hän väittää kivenkovaan joutuneensa unhoitutan uhriksi muutama vuosi takaperin, just joo. Joutuuko onnistuneen totuusseerumin valmistuksesta Azkabaniin?

Vierailija
2962/3225 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasveristen vanhempien lapsi päätyy Tylypahkaan seitsemän kertaa useammin kuin jästivanhemman lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/3225 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jästeillä on kuulemma kone, joka lentää.

Lentää, koska sen katolla metallisuikaleet kiertävät ympyrää.

Aivan naurettavaa. Tuo on selvää taikuutta, ja kuten kaikki tiedämme, jästit eivät ole edes laskeutuneet puusta, joten--- Hmm? Ettäkö mistä ne pilvenpiirtäjät, autot, tietokoneet jne. ovat ilmestyneet? En minä tiedä, todennäköisesti jästit vohkivat ne meiltä.

No niin, siis, tällainen "kelihotkeeri" on selvästi taikuutta, ja jästit eivät taio. Myytti murrettu. 

Vierailija
2964/3225 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin surkkiin. Onko suhteemme tuhoontuomittu?

Vierailija
2965/3225 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

negabannatus! (mode ei voi poistaa) speechus libretus! (sana on aidosti vapaa)

Vierailija
2966/3225 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautin kotitonttumme, anoppi suuttui. Mies puolustaa äitiään. Onko täällä muita kotitontun vapauttaneita?

Vierailija
2967/3225 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut kotitonttuun. Onko täällä kohtalotovereita?

Vierailija
2968/3225 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se paljastuskirja Dumbledoresta siis totta vai ei? Ei siinä mitään, että oli velhoihin päin, mutta tuo Grindelwald juttu olisi kyllä vähän vaikee ymmärtää.

Vierailija
2969/3225 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kodin keittiössä jo viides mörkö. En kehtaa kutsua kavereita tai perhettä enää kylään. Appiukko meinasi saada sydärin viime kerralla, pelkää niin kovasti hämähäkkejä. Noidat, millä olette karkoittaneet kutsumattomat möröt lopullisesti?

Vierailija
2970/3225 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut kotitonttuun. Onko täällä kohtalotovereita?

Tässä toinen kotitonttuun rakastunut. Tällä hetkellä odotan jo toista lasta hänelle. Olen mukana Lapsi kotitontun kanssa ohjelmassa.

Vierailija
2971/3225 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se paljastuskirja Dumbledoresta siis totta vai ei? Ei siinä mitään, että oli velhoihin päin, mutta tuo Grindelwald juttu olisi kyllä vähän vaikee ymmärtää.

Jokainen on ollut nuori ja hölmö joskus, mutta vain jotkut ottaa siitä opikseen.

Vierailija
2972/3225 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla muuta, mutta että aloitin tämän ketjun vuonna 2017 tänne hetken mielijohteesta enkä olisi silloin voinut kuvitellakaan, että tähän ilmestyy uusia viestejä vielä melkein 5 vuoden jälkeen.

Vierailija
2973/3225 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan kuin valittaisi että lihaa syövä valkoinen hetero mies ei saa enään seuraa.

Vierailija
2974/3225 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää miesystäväni keräilevän yhä suklaasammakkokortteja. Onko red flag?

Vierailija
2975/3225 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sai tietää salasuhteestani kotitontun kanssa ja heitti meidät molemmat ulos. Nyt etsimme kotitontun kanssa uutta kotia.

Vierailija
2976/3225 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tietää miesystäväni keräilevän yhä suklaasammakkokortteja. Onko red flag?

Ehdottomasti! Ei kukaan kypsä velho tee tota. Jätä se peikko.

Vierailija
2977/3225 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hagrid on kuollut :(

Vierailija
2978/3225 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana pellolle (asia paljastui vasta äsken, viime metreillä pyhässä mungossa) eikä tätä enää voi keskeyttää kuulemma.

Mitä teen????

Mies ei tiedä (älkää kysykö, älkää edes kysykö miten ajausuin siihen) että olen maannut peikon kanssa.

Arvatkaa tuleeko pitämään asiasta, sehän paljastuu synnytyksessä viimeistään..

Voin sanoa, että ei pidä - en tiedä t*pöaako mies minut, mutta avioliittomme tulee olemaan ohi.

Entäs suku ja ystävät, mitä sanon esim vanhemmilleni???

Oikeasti, mitä sanon ihmisille???

Ja entäs se vauva parkani, millainen elämä sille tulee??

En pystyisi lapsesta luopumaankaan, miten sen kasvattaa?

Auttakaa, itku ei lopu millään!!

Kai joku osaa auttaa, kai joku edes etäisesti tuntee jonkun, jolla on lapsi peikon kanssa?

Kertokaa, että mitä teen???

Vierailija
2979/3225 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lordi Voldemort on palannut!

Kyllä se usko on joillakin palstan kuolonsyöjillä kova, melkein säälittävää:( Ei ole bolde palannut, eikä palaa. Oikeastikin meinaat tuhlata koko elämäsi odottamalla häntä?

Voi että.. Mikset keksisi jotain toista, elävää isolla itsellesi? Esim Potter, Weasley tai Hermione grander? Kaikilla loistavia saavutuksia elämässään, eikä kenestäkään ole mitään vikaa!

Vierailija
2980/3225 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA, AUTTAKAA ÄKKIÄ NYT ON PANIIKKI!!!! kirjoitti:

Olen raskaana pellolle (asia paljastui vasta äsken, viime metreillä pyhässä mungossa) eikä tätä enää voi keskeyttää kuulemma.

Mitä teen????

Mies ei tiedä (älkää kysykö, älkää edes kysykö miten ajausuin siihen) että olen maannut peikon kanssa.

Arvatkaa tuleeko pitämään asiasta, sehän paljastuu synnytyksessä viimeistään..

Voin sanoa, että ei pidä - en tiedä t*pöaako mies minut, mutta avioliittomme tulee olemaan ohi.

Entäs suku ja ystävät, mitä sanon esim vanhemmilleni???

Oikeasti, mitä sanon ihmisille???

Ja entäs se vauva parkani, millainen elämä sille tulee??

En pystyisi lapsesta luopumaankaan, miten sen kasvattaa?

Auttakaa, itku ei lopu millään!!

Kai joku osaa auttaa, kai joku edes etäisesti tuntee jonkun, jolla on lapsi peikon kanssa?

Kertokaa, että mitä teen???

Eh, ei ole kenelläkään tutulla saati itselläni kokemusta peikon kanssa maksamisesta. Eli en todellakaan osaa auttaa..

Mutta pakko kysyä, että olitko komennus kirouksen uhri? Silloin soitto auroreille ja mieskään ei ehkä niin suutu?

Vai.. Menikö kiima loitsu tosi, tosi pahasti pieleen? Siis jos peikon kanssa maksut, hyi helevata. Ei sillä, ainahan voit valehdella itsellesi ja muille, että olit vain uhri tässä näin?

Tämä on ainoa asia mikä tuli näin äkkiseltään mieleen. Kenelläkään tutulla kun ei ole kokemusta moisesta, saati minulla. Ei ikinä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän