Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tosiaan, olin pieni tapahtumien aikaan sisarusten ja serkkujen kanssa, eli saattoi jäädä väärä käsitys tuosta venä/Ukraina akselista..
Ja toki jokainen saa kertoa myös omien sukujensa luurankoja/tabuja:)
Hassua kyllä iso-iso-isosetäni Nukleus pyöri myös Venäjällä, tosin paljon aikaisemmin eli 1900-luvun alussa, ja Siperian retki Tunguskaan 1908 päättyi vähän ikävissä merkeissä isoon räjähdykseen. Siinä kuolikin jokunen jästi ja kymmeniä poroja, ja valtava maa-alue tuhoutui. Tästä oltiin sitten hissukseen pitkään, mutta kai sitä nyt jo saa totuuden kertoa yli 100 vuotta tapahtuneen jälkeen? Jästit eivät vieläkään tiedä, mikä Tunguskaan iski.
Eräs esivanhemmistani harrasti kokeellista taikuutta ja onnistui jotenkin saamaan marsissa asti aikaan pinnan halkeilua siihen malliin että jästit puhui pitkään kaukoputkilla näkemistään marsin kanaaleista. Meni monta vuotta ennenkuin esivanhempani sai tehtyä korjaustaian ja jästit ihmettelivät kanaalien katoamista. Nuo kuulemma selittivät sen paremmilla kaukoputkilla tai jotain. Jästit on niin taitavia selittämään selkeitä ihmeitä itselleen ei-ihmeiksi.
Meillä ei suvussa saa vieläkään puhua seuraavasta asiasta, syytä en tiedä mutta aihe on totaali tabu jota ei sukulaisten mielestä ole koskaan sattunutkaan:
Isoisän isäni asui muinoin Itävallassa.
Tämä oli velho ja kiusallaan loitsi aina joskus nuorena itseään vuosia nuorempaan jästi poikaan, joku Aadolf, aado tms oli nimi(?) niin pimeitä kirouksia...
Nämä kiroukset aiheuttivat suvun huhujen (joista ankarasti aina kielletään puhumasta, mutta jos näin anonyymisti) mukaan mm sen, että tuo jästipoika menetti pikkuhiljaa toisen kiveksensä ja taiteelliset lahjansa..
Sittemmin tuo jästi kai eksyi aikuisena Saksaan ja sen jälkeen sattui jotain, ilmeisesti näiden kirousten johdosta?
Käsittääkseni siinä vuosien 1930-1944 välillä erityisesti?
En yhtään tiedä mitä, aihe on totaalinen tabu sukuni piirissä ja olen saanut käsityksen, että tuo vaikutti jotenkin jästien historiaan?
Nyt on kyllä suvussasi väärinkäsitys, tai sitten ovat lapselle puhuneet palturia huvikseen. Tällä mainitulla Adolfilla oli kummatkin kivekset ihan kunnossa, eikä hän ollut jästi vaan velho. Ei aluksi kovin kummoinen velho, mutta lumoustaiat hän opetteli tiukan treenin jälkeen ja sai ensin lähipiirin ja sitten kokonaiset jästikansat lumotuksi niin, että nämä tottelivat hänen jokaista käskyään. Hän ei vain tajunnut, että kun hän itse vetäytyi ties mihin panssarijuniin, Puolan metsien bunkkereihin ja lopulta Berliiniin niin lumottu kansa käyttäytyi ihan sekopäisesti sillä aikaa kun velho-Aatu itse keskittyi seurustelemaan suosikkinoitansa kanssa.
Homma menikin sitten mönkään, ja sekä velho-Aatu että noita-Eva ilmiintyivät viime hetkellä tiehensä ja muuttivat Argentiinaan hankkimaan lapsia ja kasvattamaan vegaaniruokaa. Jästit kai luulivat heidän kuolleen, kun heistä ei löytynyt muuta jälkeä kuin Aatun vanha hammasproteesi.
Auttakaa! Olen 17-vuotias noita ja olen mennyt kihloihin puhdasverisen, rikkaan suvun velhoperijän kanssa. Olen itsekin puhdasverinen, ja sulhaseni vaatii minun olevan neitsyt, jotta hän voi olla varma siitä, että hän on ensimmäinen kanssani ja että saamme varmasti puhdasverisen jälkeläisen.
Olen kuitenkin tullut harrastaneeksi seksiä jo 13-vuotiaasta asti ja olen kokeillut ihan kaikkea: jästejä, surkkeja, puoliverisiä, toisia noitatyttöjä, tonttuja ja kerran kentauriakin, jonka jälkeen jouduin tekemään Pyhässä Mungossa abortin ja synnyttämään alateitse puolikentaurisikiön.
Onko hyviä loitsuja tai taikajuomia, jolla saisin paikkani kuntoon ennen hääyötä? Kuulemma sulhaseni perheen kotiparantaja tarkistaa alapääni neitsyyden osalta, joten minun täytyisi saada kasvatettua immenkalvoni takaisin.
Entäs abortin jäljet? Olen kuitenkin synnyttänyt sikiön pois, kai siitäkin jää jäljet? Millä ne saa pois?
Olen todella epätoivoinen, auttakaa! Voin maksaa tulevan mieheni kaljuunoista korvauksen, tai sitten voin maksaa vaikka ihan luonnossa etukäteen, jos ei pelkkä kulta riitä.
Kai joku on ollut samassa tilanteessa?
Olisko jollain alaikäisiä noitia tarjolla? Kaipaan vähän tiukempaa.
t. Ikämiesvelho
TAIKAMAAILMAN 24/7 BB-TALO OFFICIAL!!!!!!
9
Kaipaisin TÄYSIN rehellisiä vastauksia ja äkkiä:
Voisitko IKINÄ päästä yli/antaa anteeksi jos esim miniäsi saati tyttäresi synnyttäisi surkin? Ja miten suhtautuisit lapseen, jos se pidettäisiin? Tunnustaisitko esim tätä surkkia lapsenlapseksesi?
T: Se noita, jonka ainoa tytär synnytti eilen ainoan lapsensa (ei pysty enää saamaan lisää lapsia) joka olikin surkki..
Vierailija kirjoitti:
TAIKAMAAILMAN 24/7 BB-TALO OFFICIAL!!!!!!
Siis mitä ihmettä?? Ensimmäinen päivä katsottu ja ei voi kuin ihmetellä! Millä ihmeellä ne on esim saaneet Narcissa Malfoyn suostuteltua tuonne tuon kentaurin ja kotitontun yms täysin sekalaisen porukan sekaan?
Ja miten ja miksi sinne on eksynyt tuo selkeästi pipipää jästi nainen, joku Angela Merkel tms? Saksankielen taitoiset väittää sen naisen olevan puheiden perusteella no, melko.....
Veikkauksia, kuka voittaa ja kuka lähtee ekana? Ja mihin tämä kausi vielä kehittyy?
Olisko jollain alaikäisiä velhoja tiedossa? Kaipaan nuorta ja kovaa.
t. Ikänaisnoita
Tiesittekö, että Lovegood ei ole Lunan oikea sukunimi vaan lisänimi, joka viittaa hänen rakastelutaitoihinsa? Oikea sukunimi on Jänneberg-Pierogi.
(Mitään Lovekivaa ei sitten ole paitsi surkeasti kääntävän jästikääntäjä Jatta-Kaparin kehnossa mielikuvituksessa!)
Olen kuullut, että velhokuuluisuutemme Harry Potterin elämästä on tehty joku jästien kirjakin, ja se on käännetty suomeksikin jästi Jatta-Kaparin toimesta. Sain tämän suomennetun teoksen käsiini velhomarkkinoilta, ja totesin, että onpa ihan hirveää moskaa, kauheita suomennoksia ja termien runteluita. Tämä jästi ei selvästikään osaa yhtään suomentaa ja on keksinyt omasta päästään älyttömiä nimiväännöksiä. En tiedä, pitäisikö niiden olla jästien mielestä jotenkin hauskoja, mutta eivät ne tunnu jästejäkään huvittavan, meitä velhoja ja noitia tämä lähinnä raivostuttaa.
Ehdotan tuntemieni ex-kuolonsyöjien visiittiä tämän jästin kotiosoitteeseen, oppiipahan kerralla termit oikein kun saa kuulla kirousloitsuja!
Hei kaikki palstailijat.
Viime sivulta lähtien on keskusteltu luurangoista sukujen kaapista!
Nyt pyysimme moderaattoria laittamaan pöllöpostin tarinoiden lähettäjille, sillä ajattelimme avata tähän kisan:
Eli kerro tällä palstalla sukusi luuranko/luurangot ja osallistu samalla me noitien lehdet kisaan!
- Kisan voittaneet tarinat julkaistaan omassa erikoispainoksessaan (!) tämän vuoden joulukuussa.
Painoksen nimikin on jo päätetty, se tulee olemaan:
"Meidän suku on oudompi kuin teidän"
Ja päävoittonahan kisassa on huomattava 10000 kaljuunaa!
Myös lukuisia pienempiä voittaja on jaossa, tarkista nettisivuiltamme jos tahdot nähdä ja osallistu toki ihmeessä, jos suvussasi on jokin mahtava tarina!
Terveisin me noitien lehden toimitus!
Päivän profeetasta lainattua:
Taikaministeriö on haastettu oikeuteen surkkijoukon toimesta, jotka ovat vuosia yrittäneet perustaa surkkien ja muiden vähemmistöjen asemaa ajavan puolueen. Taikaministerit (sekä nykyinen, että edellinen) kielsivät tämän vedoten siihen, ettei taikaministeriö "kuulemma koskaan voi ajaa sellaista politiikkaa".
Nyt kuitenkin taikaministerimme allekirjoitti taannoin erään kansainvälisen sopimuksen. Joka siis eräässä kohdassaan takasi jokaiselle oikeuden asettua ehdolle vaaleissa, jos riittävä äänimäärä saadaan ja jos puolue ei kannata mitään laitonta (esim vain hyvin raskaat asiat vrt sotarikokset yms). Tämä kansainvälinen sopimus kaikkinen kohtineen, jonka ministerimme allekirjoitti on ehdoton
Tämä oli siis ennen viime vaaleja ja kyseistä kansainvälistä sopimuksen kohtaa räikeästi rikottiin viime vaaleissamme. Sen jälkeen surkkien asemaa ajava puolue haastoi taikaministerin/koko hallituksemme oikeuteen.
Taikaministeriön tiedottaja sihteeri totesi päivän profeetalle vain seuraavan:
- "Nyt näyttää siis siltä, että asia on tuota noin..
öhöm, tuota noin sellainen vaikea lainopillinen kysymys, uhum...
Siis sellainen jossa menevät sekaisin oman maamme lainsäädäntö ja sellainen ulkomaan politiikka, johon maamme on 100% sitoutunut, uhum.
En nyt kommentoi enempää, asiaa pitää tutkia lisää se lienee selvää ja ja...
Sen jälkeen sitten tuota noin tiedotamme lisää uhum..."
Erityisesti valtapuolueemme eli kuolonsyöjien puolue vastustaa kuulemma asian (lainopillisuuden) tutkimista ja surkkien omaa puoluetta.
Tämä taas on saanut opposition, joka oletettavasti politiikan tutkijoiden mukaan toivoisi surkkipuolueesta itselleen liittolaisen ärähtämään ja erittäin kovaa.
Päivän profeetta jää seuraamaaan!
Mitä mieltä muut olette, voiko joitakin surkkeja edes teoriassa päästää hallitukseen saati ajamaan esim surkkien asemaa ja asioita???
Ensitreffit viistokujalla 2020 OFFICIAL
Vain taikaelämää 2020 - official
Voi argh mikä porukka. Miten noi onkin valkanneet mukaan kolmekin potterin kanssa samaan aikaan koulua käynyttä joiden kaikki tarinat liittyy jotenkin potterin kohtaamisiin. Omasta elämästäänhän noiden piti kertoa eikä potterin?!
Sitäpaitsi on vähän vaikea uskoa jonkun romilda vanen tarinaa siitä miten hän muka melkein myrkytti potterin kuutosvuonna paitsi että pilaantuneet suklaat menikin potterin kaverille. Ja tästä syystä potterin kaveri jotenkin onnistui juomaan oikeaakin myrkkyä mutta onneksi paikalla ollut juomamestari pelasti hänet.
Kuulostaa niin monimutkaiselta tapahtumaketjulta ettei tuo voi olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki palstailijat.
Viime sivulta lähtien on keskusteltu luurangoista sukujen kaapista!
Nyt pyysimme moderaattoria laittamaan pöllöpostin tarinoiden lähettäjille, sillä ajattelimme avata tähän kisan:
Eli kerro tällä palstalla sukusi luuranko/luurangot ja osallistu samalla me noitien lehdet kisaan!
- Kisan voittaneet tarinat julkaistaan omassa erikoispainoksessaan (!) tämän vuoden joulukuussa.
Painoksen nimikin on jo päätetty, se tulee olemaan:
"Meidän suku on oudompi kuin teidän"
Ja päävoittonahan kisassa on huomattava 10000 kaljuunaa!
Myös lukuisia pienempiä voittaja on jaossa, tarkista nettisivuiltamme jos tahdot nähdä ja osallistu toki ihmeessä, jos suvussasi on jokin mahtava tarina!
Terveisin me noitien lehden toimitus!
Tämä ei ole oman sukuni, vaan exsäni suvun tarina, kai silti voin voittaa? Heillä siis exsäni suvussa on totaali tabuna seuraava: Kyseinen suku tilasi joku pari kolmekymmentä vuotta sitten, kun kyseinen taika tuli markkinoille sen 100% toimivan sukututkimuksen.
Tarkoituksena oli varmistaa suvun puhdasverisyys aina esi-isiin asti. Tämä itse asiassa johti eroomme, lähinnä oli sellainen tökerö nuoruuden rakkaus ja toisella ääripuhdasverinen suku, eihän siitä oisi mitään tullut...
No asiaan, satun vain tietämään kun vahingossa kuulin että yksi hyvin rikas, vaikutusvaltainen ja kaikin tavoin arvostettu puhdasverinen taikasuku on yksi niistä 3 velhosuvusta, joiden esi-isistä kentaurit polveutuvat........
Muuten me noitien toimitus hei, haluaisin kysyä seuraavaa:
Kaikkihan tietävät, ettei kyseisten sukujen nimiä ole ikinä julkaistu.
Paljonko maksatte jos kerron yhden suvun, joka sekaantui muinoin kentaurien syntyyn?
Takaan teille vuosikymmenten skandaali lööpit, jos paljastuksen hinnasta päästään sopuun!
Apua, ei varaa asua tylyahossa:( kirjoitti:
Voisitko asua jästien keskellä? Listatkaa asiasta kokemusta omaavat hyviä ja huonoja puolia, että voiko jästien naapurustossa elää?
Huoh. En tiedä mikä 17 v juuri omilleen muuttamassa oleva nuori tai teinin asteelle jäänyt noita tai velho siellä kirjoittelee? Mutta ihan vain tiedoksi, että viistokuja sika kalliine vuokrineen, jossa kenelläkään normaalilla ihmisellä EI ole varaa asua ei ole mikään maailman napa!
Noita netistä löytyy lukuisia ihastuttavia kyliä/kaupunkeja täynnä paljon halvempia asuntoja, jos tahtoo enemmän taikovan väen sekaan muuttaa.
eikä jästimaailmassa asumisessakaan mitään vikaa ole, se on itse asiassa vieläkin halvempaa. Ja me esim ollaan asuttu jästimaailmassa nyt yli 10 v, viihdytty loistavasti ja säästetty uskomaton summa.
Vietän ihan perusnoitaelämää. Onko normaalia, että välillä potuttaa niin paljon, että tekisi mieli langettaa kuolemankirouksia kaikille, jotka vähänkin häiritsevät arkea? Etuilijoille, kaupan jonon pölisijöille, pihalla huutaville tontuille ja lapsille, aivan kaikille? Olen hommannut kuolonsyöjien kaavunkin kotiin muka "naamiaistarkoituksia" varten. Sonnustaudun siihen välillä ja treenaan peilin edessä kirouksia ja asentoja. Eilen tulin tappaneeksi vihan vimmassa naapurin kotitontunkin, joka kulki pihani poikki. Hävetti, mutta samalla tuntui hyvältä, jopa vähän kiihottikin.
Pitäisikö hakea apua Pyhästä Mungosta, vaiko antaa lisää valtaa vihafantasioilleni?
Voiko oikein pahaksi äityneen hiivan hoitaa kotiloitsuin/helpoilla itse tehtävillä taikajuomilla? Vai onko pakko mennä pyhään mungoon valittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vietän ihan perusnoitaelämää. Onko normaalia, että välillä potuttaa niin paljon, että tekisi mieli langettaa kuolemankirouksia kaikille, jotka vähänkin häiritsevät arkea? Etuilijoille, kaupan jonon pölisijöille, pihalla huutaville tontuille ja lapsille, aivan kaikille? Olen hommannut kuolonsyöjien kaavunkin kotiin muka "naamiaistarkoituksia" varten. Sonnustaudun siihen välillä ja treenaan peilin edessä kirouksia ja asentoja. Eilen tulin tappaneeksi vihan vimmassa naapurin kotitontunkin, joka kulki pihani poikki. Hävetti, mutta samalla tuntui hyvältä, jopa vähän kiihottikin.
Pitäisikö hakea apua Pyhästä Mungosta, vaiko antaa lisää valtaa vihafantasioilleni?
Päivän profeetasta omituinen ja kauhea juttu:
Tavallisena perheenäitinä pidetty noita pidätetty tänään aurorien suuroperaatiossa.
Kyseessä oli suurin operaatio sitten sodan päättymisen.
Kaikki alkoi, kun klo 5 aikaan aamuyöllä kyseinen, monen lapsen äiti tappoi naapurin kotitontun.
Tappokirous kimpoili sinne tänne aiheuttaen uskomattoman massiiviset vahingot ja ainakin yhden toisen tonttu-uhrin!
Tämän lisäksi taivaalla leiskahti silminnäkijähavaintojen mukaan ilmiselvä p*meän piirto, aiheuttaen suunnatonta järkytystä naapurustossa!
Kyseinen noita löydettiinkin kotoaan yllään aito, kuolonsyöjille kuuluva asu.
Aurorit ovat pidättäneen nyt perheen vanhemmat.
Naisen aviomies väittää kuulemma, että: "kyseessä on väärinkäsitys ja vaimollani on jonkintyyppinen vihanhallinta ongelma, ei se oikeasti ole kuolonsyöjä" ja aurorit tutkivat asiaa.
Suurperheen lapset, joista nuorin on viikon vanha vauva on otettu nopeasti huostaan, eikä lasten henkilöllisyyksiä tms paljasteta.
Päivän profeetta jää seuraamaan yli 20 vuoden jälkeen, että tuleeko tästä uusi sotarikosoikeuden käynti!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit viistokujalla 2020 OFFICIAL
Tuo puolijättiläisen ja kotitontun treffit... En tiedä oisiko pitänyt itkeä koska se oli niiiiin kiusallista vai nauraa aivan hervotta? Tallensin ohjelman ja hekotin koko päivän itsekseni töissä vaikken edes tiedä, onko lopulta ihan oikein nauraa tuollaiselle?
Meillä ei suvussa saa vieläkään puhua seuraavasta asiasta, syytä en tiedä mutta aihe on totaali tabu jota ei sukulaisten mielestä ole koskaan sattunutkaan:
Isoisän isäni asui muinoin Itävallassa.
Tämä oli velho ja kiusallaan loitsi aina joskus nuorena itseään vuosia nuorempaan jästi poikaan, joku Aadolf, aado tms oli nimi(?) niin pimeitä kirouksia...
Nämä kiroukset aiheuttivat suvun huhujen (joista ankarasti aina kielletään puhumasta, mutta jos näin anonyymisti) mukaan mm sen, että tuo jästipoika menetti pikkuhiljaa toisen kiveksensä ja taiteelliset lahjansa..
Sittemmin tuo jästi kai eksyi aikuisena Saksaan ja sen jälkeen sattui jotain, ilmeisesti näiden kirousten johdosta?
Käsittääkseni siinä vuosien 1930-1944 välillä erityisesti?
En yhtään tiedä mitä, aihe on totaalinen tabu sukuni piirissä ja olen saanut käsityksen, että tuo vaikutti jotenkin jästien historiaan?