Av-palstan suuri Halloween-juhla. Minkälaisessa asussa saavut paikalle?
Tervetuloa! Astukaa peremmälle! Asu on vapaa. :)
Kommentit (331)
Sössönä. Läsg it van äläätötää miin pos rieltä
Minä olen se huutokauppakeisari ja sen suloinen vaimo.
Tulen paikalle synnyttäjänä jolla on miehensä märkäpuku johon on leikannut vauvanmentävän aukon.
Kiitos kaikille juhlijoille! Aivan mahtavat bileet. Matti-Myöhäisille ovat ovet avoinna vielä aamuun, silloin on enää zombit paikalla. Haahuilkaa! :)
Kaikille aaveille, haamuille ja muille otuksille, kannat kattoon ja kaviot ristiin.
Original GhostBusters Theme Song
Ja bileethän loppuu klo 23. Tietääkö kukaan jatkopaikkaa?
Tulen porvoolaisena paikalle. Valehtelen ja liioittelen asioita koko illan kaikille sen minkä kerkiän.
Toivottavasti nää Halloween partyt kestää ainaki kaks päivää?
Aamulla voi sitte vähintää tulla kertoon, että minkälainen kankkunen ollu?
Saavun Halloween-puutarhakutsuille sulokkaasti liikehtien. Tyylini on klassinen.
Tulin C:nä paikalle a heitin teitä kaikkia saksilla. Nyt olen putkassa.
Meidän sekasaunaporukka tulee yhdessä. Muistakaa, että me ollaan täysin vapaita seksin ajattelusta emmekä vilkuile toistemme varustuksia.
Pujeudun paimeneksi ja tuon mukanani villin jauhen, joka illan kuluessa pestään rituaalimenoin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän sekasaunaporukka tulee yhdessä. Muistakaa, että me ollaan täysin vapaita seksin ajattelusta emmekä vilkuile toistemme varustuksia.
Koittakaa saunoa sitten ennen klo 23:a, jotta voin raportoida havaintoni reaaliajassa palstalle.
Terv. häpykarvafanaatikko
Siis pnhan nää bileet vasta ensi viikonloppuna niin ehdin miettiä asua. Mikä näistä olis teidän mielestä paras hirviöasu?
Pilluilkiö, onnellisuuden maksimoija, kilttimies, hopeakettu, Beaver aka pukama-ap, vanukasmies, pimpuli-ap, Jenni Vartiais-hullu? Saa ehdottaa muitakin! Asun pitää olla sellainen, että pääsen linsekuljetuksella juhlapaikkaan. Asun budjetti on 3 euroa.
Pikku Britannian Vickynä. Eli liian kireä tuulitakki ja rähjäinen blondi peruukki
Pukeudun jättimäiseksi kånken-repuksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen pukeutunut siiderivalaaksi.
Hei! Noudata sääntöjä - Ei omana itsenä saa tulla!
Tulemme yhdessä anopin kanssa, Anoppi pukeutuu minuksi ja minä anopiksi. Myohemmin seuraamme liittyy mieheni kaikki eksät.
Ap, kai parhaiten pukeutuneelle on luvassa palkinto?
Kai minä, Armo-Kaisa Sektio saan sitten kans tulla mukaan?
On niin rajut bileet, että taatusti on raskauksia luvassa. Onks muuten Tuksua näkyny? Kahestaan lähettiin etkoille, mutta kai se taas sammu sinne pöytään.