Av-palstan suuri Halloween-juhla. Minkälaisessa asussa saavut paikalle?
Tervetuloa! Astukaa peremmälle! Asu on vapaa. :)
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Nakuna vaan kaikki paikalle, ni johan pelottaa :D
Kai nyt tamponikorun laitat kuitenkin?
Hiivamodena. Kiellän kaikki aiheet mistä yritätte jutella
Tulen juoppona mielensäpahoittajana, pilaan tunnelman ja tapetit.
No minä tulen sitten aapeena paikalle ja avaudun kaikille.
Eiran turkisrouvana tulen paikalle limusiinilla palvelijani kanssa. Palvelijallani on kylmälaukku mukana jossa on vain parasta shampanjaa, Beluga kaviaaria ja blineja suolaiseen pikkunälkään. Tuollaisissa rahvaiden bileissä kun varmaan tarjotaan roiskeläppäpitsoja ja halvinta shampanjaa jolle olen allerginen.
Kivaa, että jaksatte. Täällä on bileet edelleen kovassa iskussa.
Hyvä meininki. 🎃
Jatkakaa...
-ap.
Tulen paikalle koko perheen kanssa, vaikka kutsu oli henkilökohtainen.
Tulen jo valmiiksi tuiterissa olevana vegaanina ja hyökkään samantien seisovaan pöytään jossa on chicken wingsejä. Suunpielet rasvassa huutelen "syökää kanaa" ja sammun illan lopuksi pöydän alle tyhjä wings kulho sylissäni.
Saavun paikalle paskaisissa farkuissa ja kuluneessa nahkatakissa, kännissä ja kitara kädessä.. Bändikaverit seuraavat ovelta, ja joudun komentamaan ne kolmasti pois boolimaljan kimpusta, että mullekin riittää.
Tulen tiukoissa pantterilegginsseissä paikalle. Tietenkin näillä "kurveillani" tiukka pinkki masupaita jossa lukee puuma.
Tulen ahmatti miehenä ja syön kaiken.
Tulen Laura Ingalls hahmoksi pukeutuneena paikalle ja hypin onnellisena kuin kukkakedolla tanssilattialla.
Pitikö tuoda jotain tarjottavaa? Jos toisin kourallisen kammottavaa kökköä?
Vierailija kirjoitti:
Pitikö tuoda jotain tarjottavaa? Jos toisin kourallisen kammottavaa kökköä?
Tyrmäystippoja booliin niin homma lähtee lapasesta. ;D
Täällä se eilinen työtön, joka uhrasi vimppa rahansa junalippuun heräili takahuoneen sohvalta.
Vittu, olihan pileet! Kiitos ap!
Voisitteko saattaa mut ulos täältä samalla toivotushuudolla, jolla otettiin ihanasti vastaan?
Eli saisko joltakulta rivakan: Mee töihin ! -huudon, niin lähen meneen...
Olen Holmesin Sherlokki. Haistan syylliset ja rikolliset jo kaukaa. Tääl on hirvee döfis, avatkaa räppänät. Onx Watsonia näkyny?
Voi että. Täällä mä vaan palstailen vaikka täytyisi tehdä kouluhommia. Itseasiassa olen tunnilla nyt.
Miksi alapeukkuja :D