Av-palstan suuri Halloween-juhla. Minkälaisessa asussa saavut paikalle?
Tervetuloa! Astukaa peremmälle! Asu on vapaa. :)
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pukeutunut siiderivalaaksi.
Hei! Noudata sääntöjä - Ei omana itsenä saa tulla!
Saa jos on tarpeksi pelottavan näköinen.
Tulen geneeriseksi bloggaajaksi pukeutuneena. Seisoskelen jalat ristissä tonnin muotiveska yhdistettynä henkkamaukkavaatteisiin ja otan selfieitä.
Mina lentamas paikka taikamatto, ei syödä teidä tarjoilu kun ei halal.
Jeeeeee, kerrankin bileet mulle & mun 9:lle rescue-kissalle!!! Ovat melkein sisäsiistejä ja melkein kesyjä. Joku uros jos tulis hoiteleen vielä illan päätteeksi tän lähärin omaa mirriä 😽
Paidassani lukee: Kommenttisi on lähetetty.
Tulen valvottajamiehenä, niin yksikään mamma ei sammu bileissä.
Olen viisikymppinen velafeministi, joka aikoo tursauttaa räkävanan poskelle ja tulla paikalle turhautuneena ja ulisevana jonnena. Tulen mopoautolla. Saako viinaa?
Tuon juhliin todellista kauhua ja saavun paikalle perseisin käsin.
Pukeudun vapaaksi kassaksi! Tosi harmi teille, jotka aiotte ottaa miehenne mukaan.
Muoviporona, jouluvalot vilkkuen.
Pukeudun ehdottomasti Jenni Vartiaisen tyyliin. Saattaahan kuitenkin olla, että koko Halloween perutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen hurjana miehenä joka potkii pihapuita ja suhisee. Johan hiljentyy juhlaväki!
Rothwayler Tim mukana.
Luonnollisesti. Kuten myös minua idiootinomaisesti ihannoiva vaimo, joka tekee bileiden jälkeen aloituksen palstalle ja kertoo, kuinka kummituksetkin kalpeni bileissä kun minä vedin hurjan karatepotkun jolla kaadoin pöytäkoristeena toimineen kurpitsapinon!
Asuni on 200g lihamakaroonilaatikkoa.
Pukeudun pimpuliksi, jolla voi vielä kätevästi pyyhkäistä tasot käytön jälkeen.
Me, Kyöpelivuoren viehättävät noitasiskot lennämme myös juhlimaan. Laskeutuminen tuottaa hieman ongelmia, luutien jarrut ovat ruosteessa. Humpsis!
Aloitamme villillä tanssilla, loitsuilla ja keitämme teille herkullisen iloliemen. Saa maistaa, jos uskaltaa (rohkea rokan syö).
Onko se halloween tänä vuonna tänään? Jos mä kerran niin haluan.
Ihanaa kun joku juhlapyhä on tällainen, tylsää, kun joulu ja vappu on niin saneltu, että milloin niitä kuuluu juhlia.
Tulen paikalle besserwisserinä, löydän varmasti muitakin kavereita. Tunnistatte minut aloittaessani kommenttini "minä en ikinä kyllä"-aloituksesta.
Joo, joo, tänne vaan!
terv. Batman