Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada raikas ja puhdas tuoksu pysymään kodissa?

Vierailija
31.10.2017 |

Siivoan usein ja käytän omien mieltymysteni mukaisia pesuaineita. Hetken tuoksuu hyvältä ja seuraavana päivänä haju on poissa. Ei kotini oma kotihaju ole paha mutta joidenkin kodissa on aina raikas ja puhdas tuoksu, sellainen vastapesty raikas pyykki tai jokin pesuaine tms. Miten tämä onnistuu?

Ja nyt en sitten jaksa hajusteherkkien moralisointia siitä kuinka pitäisi käyttää hajusteettomia aineita ja kuinka kaikki pesuaineet haisevat paskalta. Minä nyt vain tykkään pesuaineiden tuoksusta ja puhtaan pyykin tuoksusta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa.

Meillä on kyllä varmaan huono ilmanvaihto.

Kerran pesin lattiat konttaamalla mäntysuovalla ja naapurin lapset sanoi että tuoksuu hyvälle meillä :)

Olen miettinyt että olisi ihanaa jos olisi mäntysuovan tuoksuista pyykkiainetta ja sillä saisi pestyä sohvanpäälliset ja tyynyt! Luin jostain että mäntysuopaa voisi laittaa pesukoneeseen mutten kyllä ole uskaltanut testata :D

Itse tuuletan joka päivä ja kerran viikossa pesen lattiat ja pyyhin pölyt. Imuroin melkein joka päivä. Silti tuntuu että haisee tunkkaiselta. Asutaan 1999-vuonna rakennetussa kerrostalossa.

Itselläkin käynyt mielessä olisiko ilmanvaihdossa vikaa...enkä oikein tiedä mitä asialle voisi tehdä? Mäntysuopa on kyllä ihana! Itsekin haluaisin että tekstiilit tuoksuisivat pitkään raikkaalta..

Vierailija
22/24 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cotton-huonetuoksuja tai kynttilöitä on monella merkillä. Joku Cleanin huonetuoksu tuoksuu varmasti puhtaan raikkaalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese tekstiilit hyväntuoksuisella pyykinpesuaineella ja vielä paremman tuoksuisella huuhteluaineella.

Vierailija
24/24 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waterlily&lime huuhteluaine on hyvä ja comfortin myös tavallinen sininen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme