Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä näyttäisit kuukauden ilman mitään käsittelyjä?

Vierailija
31.10.2017 |

Miten on.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuu? En tee käsittelyjä, en ole käsitelty. En ymmärrä, mitä haluat sanoa.

Vierailija
2/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäs nyt uudestaan, eíhän tuosta saa mitään selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät todellakaan osaa enää suomea. Mitä tuo aloitus edes tarkoittaa? Ilman meikkiäkö, luomunako? No ihan tavalliselta.

Vierailija
4/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä en käy kampaajalla, en meikkaa, en nypi kulmia. Silti näytän vähän kauniimmalta kuin talvella, koska aurinko tuo väriä kasvoille, pitkät unet piristävät. Onneksi mieheni ei välitä yhtään olenko laittautunut vai en.

Vierailija
5/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Couperosa näkyisi poskipäissä, iho kuivuisi pahasti ja liukkaat hiukseni riippuisivat pitkin naamaa.

Vierailija
6/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kuin aina.

Vierailija
7/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilta!

Vierailija
8/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatiainen. Se sana kuvaa ulkonäköäni. En käy käsittelyssä ollenkaan. ViiMeksi monta vuotta sitten värjäsin tukkani. Se on erittäin kiiltävä paksu ja hyvinvoiva mutta väriltään hyvin Maatiainen

Vierailija
9/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelyjä? Tarkoittaako tuos siis kampaajalla tai kosmetologilla käymistä, meikkaamista, hiusten/ripsien/kulmien värjäämistä, karvojen ajelua vai mitä? 

En nyt kovin erilaiselta näyttäisi, ehkä väsynemmäältä ja huomaamattomalta ilman mitään meikkiä ja toki ihokarvat kasvaisivat mutta ne ovat niin vaaleita ja ohuita, että varmaan ainoastaan kumppani huomaisi. Kampaajalla olen käynyt viimeksi puoli vuotta sitten ja kosmetologilla vain 2 kertaa elämässäni.

Vierailija
10/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvot harottais, kainalot rehottais.

Vierailija
11/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat kasvaisi melkein yhteen mutten niitä muutenkaan kovin paljoa nypi. Iho kuivuisi jos kosteusrasvan käyttökin on "käsittely". Ja kainalokarvat kasvaisi.

Vierailija
12/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta koska vaseliini ei muuta yhtään naamaa.

Vierailija
13/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä käy missään "käsittelyissä" joten näyttäisin ihan siltä miltä yleensäkin

Ap hanki joku parempi  harrastus kuin huonojen kysymysten tehtailu tänne.

Vierailija
14/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloittajaa käsitellään?

Vierailija
15/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden aikana hiukset varmasti tottuisivat shampoottomuuteen, joten loppukuusta ne olisivat varmasti jo siedettävän näköiset. Työn takia käsivarsiin (ja myös kasvoihin..) varmasti kiinnittyisi kaikenlaista shaibaa. Muuten tuskin mitään eroa.

Vierailija
16/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun käsittelyt on hiustenvärjäys ehkä 3-4 kertaa vuodessa, nyt olen muutaman kuukauden kasvattanut oikein hiuksia ja aion ottaa permiksen ja värin talveksi!!!

Toinen mun käsittely liittyy lyhyempiin karvoihin, kainalot ja sääret ajelen ehkä parin kuukauden välein, talvella ehkä kolmen.

Hiusten leikkuun ja värjäyksen jälkeen olen toki vähän erinäköinen kuin sitten taas parin kuukauden päästä kun hiukset on vähän pidemmät ja juurikasvua näkyy.

Vierailija
17/17 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ulkoista olemustani jaksamisen mukaan kuosissa karvanpoiston (pinsetit ja sheiveri) ja tavallisen suihkussa käymisen avulla hiustenpesuineen. Lasketaanko hampaidenharjauskin käsittelyksi? Hiustenharjaus? Jos en tekisi näitä, niin aikamoinen peikkohaisuli olisin varmaan kuukauden jälkeen.

Kysymyksesi ei ehkä niinkään ole huono, vaan epäselvästi aseteltu ja siksi vaikea vastata.

En värjää hiuksia, käy missään "hoidoissa", laita tekorusketuksia tms. eli pyrin pitämään "laittamiset" minimissä mutta kuitenkin siedettävällä tasolla (ekassa kappaleessa mainitut), niin että jos väsähdän enkä jaksa katsoa itseni perään, niin haitta / ero entiseen on mahdollisimman pieni.