Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teista vaarin syoda laakkeita ja suunnitella et jos tulee raskaaksi niin sit kun on tehnyt testin, vaihtaa ja tai lopettaa laakitykset?

Vierailija
08.04.2006 |

Kaveri tekee näin ja minusta se on väärin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös lääkitys, jota ei saa käyttää raskauden aikana. Jos tule raskaaksi lopetan lääkityksen. Jotkut eivät vain voi sille mitään, että lääkkeitä on pakko syödä!

Vierailija
2/15 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaiskohan ystäväsi mennä ihan asiantuntijan juttusille eli lääkääriin???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä siis olisi väärin? Ovatko ne lääkkeet sellaisia, että niiden aikana ei missään tapauksessa saa tulla raskaaksi. Jos ovat, onko ystäväsi selvittänyt lääkäriltään, kannattaisiko hänen vaihtaa lääkitys jo ennen raskauden yrittämistä?

Vierailija
4/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kannattaiskohan ystäväsi mennä ihan asiantuntijan juttusille eli lääkääriin???

Vierailija
5/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun astmalääkkeet vaihdettiin toisiin vasta raskauden toteamisen jälkeen, vaikka kerroin lääkärille, että yritämme lasta. Hän oli sitä mieltä, että lääkitys muutetaan vasta positiivisen testin jälkeen. Raskauden alulle saaminen kun voi joiltakin viedä jopa vuosia ja usein raskausaikana käytettävät lääkkeet eivät ole ihan niin tehokkaita.

Vierailija
6/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

raskaaksi tuleminenhan voi kestää vuosia. pitäisikö mun olla sitten se koko yritysaika ilman näitä lääkkeitä?? ja kiitti kun puit mun asioita tällä palstalla. t. ystäväsi?

Vierailija
7/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiöön lääkkeet ei vaikuta ennenkuin istukka on kehittynyt joten etukäteen niitä lääkkeitä ei tarvi lopettaa.

Vierailija
8/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksia vuosittain, että raajat eivät ole kasvaneet. Mikä sitten onkaan syynä, lääkkeet tai vaikka joku tartuntatauti.

Vierailija
9/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kummallinen käsitys, että sikiö olisi turvassa kohdussa alkuraskaudesta. Puppua, jota jopa neuvolan terkkarit suoltavat.

Vierailija
10/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ankeaa, jos yritysaikana ei voisi ottaa lääkettä, jos ei heti tule raskaaksi. Kun lääkityksistä kysyy yksi vastaa yhtä ja toinen toista. Siis lääkärit. Pitäisikö jo edeltävistä kuukautisista lopettaa lääkkeet, kun munasolu kehittyy. MInä otin panacodia migreeniin ja mulla on kuukautiset.

Vierailija
11/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan vaikea ymmärtää, jos itse on terve eikä tarvitse lääkitystä. Kin yrittää lasta ja tilanne on tuo, myös testailee herkemmin. Mikä tässä on ihmeellistä?

Vierailija
12/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierasaineita, munasolun sisässä on ruskuaispussi jonka sisältämän ravinnon avulla alkio kasvaa ja kehittyy siihen saakka kunnes alkaa saada ravintoa istukan kautta.

Vierailija:

Tää on kummallinen käsitys, että sikiö olisi turvassa kohdussa alkuraskaudesta. Puppua, jota jopa neuvolan terkkarit suoltavat.

Vierailija
13/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska plussatesti tehdään kun menkat on jääneet pois eli 2vko ovulaation jälkeen niin ollaan rv:lla 4+0 tai hyvin lähellä, ja sitä ennen ei vielä istukka toimi. Eli kun lopettaa lääkkeet heti niin kaikki ok.

Ap, jos ystäväsi on kysynyt lääkäriltä niin miksi se sinua huolettaa enää? Kuulostat aika erikoiselta " ystävältä" . Hän on selvästi tilanteen selvittänyt ennen kuin teki mitään suunnitelmaa eli ei ole vastuuntunnoton lainkaan.

Vierailija
14/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli hyvin harvinainen ja vakava sairaus ja hänet leikattiin teini-iässä. Lääkkeitä kuitenkin tuomittiin syömään loppuiäksi. Lääkkeitä ei suositeltu käytettäväksi raskauden aikana. Äitini tuli raskaaksi ja lopetti lääkityksen (ei ollut aiemmin pärjännyt ilman). Tästä kun kertoi mummolleni niin hän hysteerisenä soittamaan lääkäriin jonka kanssa yrittivät saada äitini pään kääntymään. Äitini pysyi päätöksessään ja hänen lääkkeiden popsiminen päättyi siihen. Ja sai terveen tytön. Minut.

Vierailija
15/15 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vierasaineita, munasolun sisässä on ruskuaispussi jonka sisältämän ravinnon avulla alkio kasvaa ja kehittyy siihen saakka kunnes alkaa saada ravintoa istukan kautta.

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä