Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö illalla sälekaihtimia auki, vaikka naapurisi näkisi hyvin asuntoon?

Vierailija
31.10.2017 |

Itseä häiritsee niin kovin että suljen ne aina kun valot syttyy asunnossa. Tänne on hyvä näkyvyys enkä kaipaa naapureiden kyyläilyä. Ihmettelen vaan miten moni pitää niitä jatkuvasti auki vaikka sinne on hyvä näköyhteys_?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei pidetä mun poikaystävän kanssa ihan naapureiden kiusalla. Saatetaan illassa käydä panee parikin kertaa, siinähän naapurit kattoo kun otan suihin ja mieheni käy painamaan mua poikapilluuni. Ei olla huomattu, että kukaan pahemmin kyyläis. Ikkunan edessä pihalla on tosin keinut ja hiekkalaatikko missä lapset leikkii ja suora näköyhteys meidän asuntoon, mutta eletään kuitenkin vuotta 2017 niin ei pitäs olla ihmeellistä kenellekkään, että kaksi miestä rakastelee keskenään.

Tulee mieleen kaverin kämpän vastapäinen naapuri. Vanhempi ukko ja nuori poika usein ilman paitaa asunnossa, näkyi kun poika polvistui ukon eteen. Oli siinä meillä tupakilla ihmeteltävää. Heillä valot päällä ja sälekaihtimet ylhäällä

No huhhuh... minkä ikäinen poika ja mies?

Ukko varmaan 55-60 ja se mies 18-23. Eivät ihan isältä ja pojalta vaikuttaneet.

Vierailija
22/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina muista laittaa kiinni, mutta jossain vaiheessa iltaa kyllä. Tykkään kun ikkunoista näkyy ulos. Mitään alastihyppelyjä en kuitenkaan harrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa useinkaan vetää verhoja ikkunan eteen. Ihan sama. Ei haittaa vaikka naapurit näkisi kaiken mitä täällä tapahtuu. Välillä kuljen myös alasti kun haen vaikka suihkun jälkeen pyykkitelineeltä vaatteita. Ei se ole niin vakavaa.

Vierailija
24/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitinkin tuolla, että ei ole normaalia tuijotella muiden asuntoon.

Ihan vain vink vink jos joku tuijottelijahareastelija sattuis lukemaan rätä ketjua.

Meinaan itse kun huomaan että jonkun asunnossa on ikkuna auki/valot niin kattelen kyllä mielummin muualle. Ei kuulu mulle juoko joku vaikka teetä kylpytakissaan saunan jälkeen..

Meidän suvussa ollaan just tällaisia ett pitäis olla kuulenma verhot kiinni illalla.. en jaksa välittää.. pitäisin kyl useammin kiinni mutta sokeritoukat pysyy paremmin poissa yölläkin jos katuvalot paistaa. Toki jos joku luulee että ikkunan alle voi tulla muina miehinä niin oon silloin kyl sulkenut verhot. :D

Vierailija
25/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tuijottelijaharrastelija

Vierailija
26/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidin ennen aina kaihtimia kiinni, mutta nykyään enää useinmiten en. Jos vaihdan vaatteita tai teen jotain intiiimiä niin silloin kyllä, mutta muuten en. Jos jotain kiinnostaa katsoa kun istun koneella, kokkaan, syön tai luen kirjaa tms. muuta tylsää, niin katselkoot vain. En kyllä usko että kukaan katsoo, koska asun vilkkaasti liikennöidyn kadun varrella ja harva kehtaa jäädä sellaisen varrelle seisoskelemaan ja tuijottelemaan jonkun ikkunoihin. Se ihminen tulee itse silloin enemmän tuijotetuksi. Eri asia jos asuu jossain metsässä, niin siellä joku voikin olla pusikossa kytiksellä jos välttämättä haluaa.

Musta tuntuu että sä ja sun kaltaiset ihmiset oikein haluavat että teitä katsellaan. Minä, minä, minä, kattokaa mua...

Vierailija
27/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan syrjässä, lähin naapuri noin 1km päässä. Metsää vain ympärillä. Meillä ei ennen ollu ikkunoissa kaihtimia eikä rullaverhoja tms. Aateltiin miehen kanssa tänne muutettuamme, että ei semmosia tarvi, kun sen verran syrjässä ollaan.

No yks ilta olkkarin sohvalla istuessani, näin ikkunasta kun joku käveli tuossa metsässä, ihan meidän takapihan vierestä, hitaasti ja tänne ikkunaan katsoen. Oli jo aika hämärää, mutta sen vertaa kuitenkin näin että joku ihminen siinä liikkui.

Tuossa on metsän ja meidän pihan rajalla sellasia isoja pensaita, sinne taakse se käveli, enkä enään sitä nähny ja alko pimentymäänki jo sen vertaa etten ois enään nähnykään mitään.

Tuon jälkeen ostettiin rullaverhot ikkunoihin. Hiton ahdistavaa, en tiedä kuka tyyppi se oli ja millä asialla.

Vierailija
28/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän oikeastaan aina verhoja auki. Silloin kun pidän kiinni, niin lähinnä sen takia, että mietin naapurien pitävän minua jonain itsensäpaljastelijana, en siksi että itse jotenkin ahdistuisin. Toki en nyt suoraan suihkusta mene patsastelemaan ikkunan eteen. Mutta asun yksin ja verhoja kiinnipitäessä, tulee jotenkin olo, että on sulkeutuneena johonkin kammioon eristyksissä muusta maailmasta. Mielestäni on ihanaa mennä nukkumaan niin, että voin katsella taivasta, välilä jopa tähtitaivasta. Sitten taas on ihana herätä niin, että aurinko paistaa suoraan silmiin tai ylipäätään niin, että näen ulos.

Vierailija
29/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa Raunistulassa Tampereentien varrella omakotitalo tyyliä: Lasikuutio. Ei mitään verhoja ja ikkunat lattiasta kattoon vilkasliikenteiselle tielle sekö pyörätielle.

En saata ymmärtää miten joku haluaa esitellä kotinsa jokaisen yksityiskohdan kaikille ohikulkijalle. Siellä on täysi valaistus sisällä aina...

Vierailija
30/31 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/31 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneen ja keittiön ikkunoista näköala maalaismaisemaan pellolle niin en pidä verhoja koskaan kiinni, makuuhuoneen ikkunoiden edestä kulkee naapureita metrinkin päästä niin illalla laitan siellä kaihtimet kiinni kun alan nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän