Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yhden ihmisen arkeen mahtuu nämä kaikki

Vierailija
31.10.2017 |

Työ , harrastukset; ruoanlaitto , ystävät, kesämökki.

En nyt oikein tiedä että miksi en ehdi näitä kaikkia . Nyt sain kuulla että en käy mökillä tarpeeksi usein. Kesällä siis. Käyn varmaan n. joka toinen viikonloppu koska en voi ajaa monta sataa kilometriä päivässä ees taas jos minun pitää olla jokainen päivä töissä.

En ymmärrä miten voin ehtiä molempia samana päivänä. Siinä välissä pitäisi mennä tekemään ruoka . Jos siis lähden töistä kello 4 olen mökillä klo 9 illalla. Aamulla pitäisi ajaa töihin niin missä välissä käyn valmistamassa ruoan??

Eli olenko kehno ihminen kun en voi joka viikko joka päivä ajaa mökille?

En ehtisi ollenkaan harrastuksiini tai muuhun jos elämä on että suhataan väliä mökki ja työpaikka.

Jos jään töistä pois olen kehno kun en tuota. Eli kaikki mitä teen on pr leen väärin.

Miten voin olla kahdessa kolmessa paikassa yhtäaikaa. Työpaikalla, kotona tekemässä ruokaa, kaverilla tai mökkimatkalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelykysymys :)

Vierailija
2/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmaan mitenkään.Mökkimatka max.100 km niin ehtisi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy mökillä silloin kun itse haluat ja hanki itsetunto ettet loukkaannu siitä kun joku idiootti sanoo ettet tee tarpeeksi.

Vierailija
4/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi jonkun mielestä käydä mökillä?

Tämä ihminen ei varmaankaan ajatellut, miten sulla on paljon muutakin tekemistä.

Vierailija
5/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton puhuu. Lapsettoman murheita.

Vierailija
6/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten mökillä käydään siksi, että siellä rentoudutaan. Vaikuttaa siltä, että sinua painostetaan. Hoidatko töitä mökillä? Avustat jotain henkilöä tai teet remppaa tai hoidat pihan? Painostaja tehkään itse tai hankkikoon avustajan.

Vierailija
7/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle teet ruokaa?

Vierailija
8/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kenelle sä nyt elät tuota elämää? Itsellesi vai jollekin muulle? Mä en oikeen jaksa näitä lapasalotuksia, joissa voivotellaan mitä joku muu sanoo miten aikaa pitäisi käyttää. Jos sulla ei ole omaa tahtoa, niin minkäpä sille av-raatikaan voi.

Vierailija
9/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kalenteria ja en voi kuin todeta että kesässä on kiian vähän päiviä. Ennen lomaa olin melko monena viikonloppuna ja koska kesä oli kylmä, kauden aloituskin jäi kesäkuulle. Lomalla olin pidempään mutta yleensä ei mökillä muutenkaan olla putkeen kuin 3 4 päivää enintään. Olen mielestäni käynyt työssäoloni puitteissa ihan hyvin ja aina teen tarvittavia töitä.

Kesään kuitenkin monesti tulee kutsuja juhliin ja muuta ja aina ei voi sopia käyntiä.

Pohdiskelin että mikä on keskimääräinen käyntimäärä mökeillä jos asuu monen sadan km:n päässä ja lomaa 4 viikkoa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi