Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet sanokaa rehellisesti - nautitteko lapsivapaista viikoista?

Vierailija
31.10.2017 |

Omasta erostani on kulunut nyt n. puoli vuotta ja itse on kyllä myönnettävä - en tiedä saisiko hyvä ihminen näin tehdä - että ainakin toistaiseksi ihan nautin siitä, että joka toinen viikko en ole kenestäkään vastuussa ja saan tehdä omia juttujani. Olen huomannut myös sen, että kun tiedän lasten olevan hyvässä hoidossa myös exällä, en heitä varsinaisesti vielä viikossa ehdi ruveta kaipaamaan. Lapset ovat 9- ja 7- vuotiaita.

Miten muilla? Olenko mielestänne itsekäs ja huono äiti vai onko tunteeni ihan normaaleja, jotka voin hyväksyä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivapaat viikot ovat luksusta!

Erosta 7 vuotta.

Vierailija
2/8 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin nautin ja hyvällä omatunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on lapsivapaa viikko ollut, kun olin matkalla. Olihan se ihan mukavaa, mutta kotona en osaa yksin oikein olla. Joskus lapsi on kaksi yötä perätysten mummolassa ja kun on lapsen kanssa tottunut aina olemaan, niin tuokin aika on jo sellaista, että kotona on oudon hiljaista. 

Vierailija
4/8 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja vapaaviikot sulle. Sääli kodittomia lapsia kohtaan. Aina käymässä.

Vierailija
5/8 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nautin. Mutta se johtuu ehkä enemmän äärimmäisen introvertista luonteestani. Tarvitsen siis paljon omaa aikaa latautuakseni ja se koskee ihan kaikkia ihmisiä, ei pelkästään lasta.

Kyllä sitä silti vähän ikävä on koko ajan. Vähän ristiriitaista.

Vierailija
6/8 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erosta 12 vuotta. Ei nyt enää ole väliä, kun lapsi on täyttämässä 17 ja muutenkin menee ja tulee kuten haluaa, hänen ollessaan pienempi nautin täysillä lapsivapaasta. Meillä tosin oli vuoroviikot vain alle kouluiässä, muuten normi joka toinen viikonloppu.

Vierailija
7/8 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nautin ja puoliso myös. Minä siis äitipuoli.

Vierailija
8/8 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kun joka toinen vkl. Tulee tarpeeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi