Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan kävisi Hesessä, jos voisi valita myös Mäkin?

Vierailija
31.10.2017 |

Mielestäni Hesessä ei ole mitään järkeä. Olen alusta asti ihmetellyt, että ihmiset käyvät siellä. Jos haluaa mennä hampurilaiselle, Mäkkäri on se paikka. Jos nyt näistä kahdesta pitää valita.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vieläkin vihainen Keskolle kun myivät loistavan Carrolsin surkealle Heselle, joka nielaisi ja lopetti sen. 

Carrols oli paras paikka. Iso Carolina oli paras burgeri. Mäkki ei pääse lähelle millään. Kukapa ei olisi Heselle siitä asiasta vihainen. Miksei Carrolsia voi saada takaisin...

Aika kultaa muistot... Joskus Sininen Enkelikin oli ihana juoma.

Vierailija
42/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haen burgerit joko Burger Kingistä tahi Scanburgerista.

Aloittajan mainitsemia paikkoja en käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scanburgerissa parhaat hampurilaiset.

Vierailija
44/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkki on parempi kaikin puolin. Paremmat purilaiset, ranskalaiset ja kastikkeet.

Hesessä ranskikset eivät ilmeisesti ole edes oikeaa perunaa, vaan jotain korviketavaraa. Kaikki purilaiset uivat siinä ällöttävän makuisessa soossissa. Liian märkää tavaraa muutenkin, ei hampurilaisen kuulu olla sellainen. Hyhhyh. Tulee mieleen joku grillisotku siitä kokonaisuudesta.

Suomalaisuus taas ei ole argumentti oikeastaan millekään. Ostan sitä mikä on mielestäni parasta, ihan älytön ajatus että syön nyt tätä suomalaisuuden takia, vaikka tuo toinen maistuu paljon paremmalta.

Vierailija
45/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Itse en kävisi mäkkärissä kuin "hätätapauksessa". Hesessä sentään on syötävät hampurilaiset.

Toisaalta en tiiä miksi vaivaudun vastaamaan 15-vuotiaan provoon. Aina poistua av:lta tältä päivältä.

Vierailija
46/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo aikoinaan, että Carrols on paras. Jotenkin ne hampurilaisen tomaatitkin oli parempia kuin muualla. Sit noin muuten käyn mieluiten Hesburgerilla, vaikka siis melko harvoin omasta aloitteestani syön hampurilaispaikassa kylläkään.

Vierailija
47/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahessa ei keskustassa ole kuin hese ja burger king. Jos mun tekee mieli roskaruokaa, menen heseen. Mäkki linja-automatkan päässä keskustasta->en jaksa mennä kun pääsen kävellen heseen. Burger kingissä olen käynyt ehkä kahdesti, musta huonoin näistä kolmesta.

Lahen keskustassa on myös Hello, sieltä mä haen jos tarvetta on 😊 mäkkärin valitsisin, viimeksi kun kävin hesessä sain pikkiriikkisen hampurilaisen vaikka oletuksena oli sen olevan "normikokoa". Mäkkärissä kaikki on parempaa, bk on kammottava.

Vierailija
48/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaillakin mäkkärin sapuska maistuu aina paremmalla kuin Suomessa. En tiedä miksi, onko se nälkäisen mielen luoma illuusio vai oikeasti parempaa.

Vierailija
49/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä hinta/laatu-koko suhde parempi.

Vierailija
50/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesen kasvistortilla <3 mäkkärissä ei oo kasvissyöjille mitään

Paitsi kasvistortilla on Mäkkärissäkin. Vegaaneille löytyy Hesestä, mutta Mäkistä ei.

Vierailija
51/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä saa lisukkeet tarvittaessa pois (esim. Majoneesi,sipuli), mäkkärissä se onnistuu vain 10 %.

Vierailija
52/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesen majoneesi ällöttää. En vaan tykkää majoneesista ja se on Hesellä aika olennainen osa hampurilaisia, joten aika harvoin tulee käytyä. Jos käyn hampurilaisella, Macin juustohampurilaiset ovat ihan ykkösiä. Sopivan lituska ja kuiva tuote, tiukka maku suolakurkuista ja sinapista. Burger Kingissä taas en tykkää itse lihan mausta. Nälkähän näistä mistään ei valitettavasti lähde pitkäksi aikaa, mutta aina välillä syön ja hyvällä ruokahalulla.

Macin juustohampparit? Milloin laajensivat kosmetiikasta purilaisiin?

Vierailija
53/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin kun mieleni tekee hampurilaista, valitsen sen kyllä mieluiten ihan jonkin ravintolan ruokalistalta. Pikaruokaloihin tieni vie korkeintaan hakemaan baarin jälkeistä / darra safkaa. Silloinkaan en kyllä valitse mäkkiä.

Vierailija
54/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan toisinaan käydä Hesellä sen superherkullisen majoneesin ja parempien hampparien takia. Jossain vaiheessa kävin aina vaan mäkkärissä kun siellä on hyvät rapeat ranskalaiset ja edullisemmat hinnat, mutta nykyään suurin osa mäkkiruuasta maistuu oudolta. En tiedä onko makuaisti muuttunut kun lopetin tupakoinnin vai onko jokin siellä aineksissa muuttunut. Sekä kana että nauta maistuvat hampurilaisissa jotenkin ikäviltä, molemmat eri tavoilla. Nykyään syön sieltä vain sipulirenkaita, dippejä ja ranskalaisia ja jäätelöitä.

Vierailija
55/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen ranskalaiset ovat kuvottavan makuisia eivätkä edes oikeaa perunaa!

Vierailija
56/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mielummin Hesessä, koska se on kotimainen ketju ja lisäks Mäkkärin kasvisruoka on suoraan sanottuna paskaa. Hesessä sen sijaan kasvisvaihtoehdot on herkullisia :)

Vierailija
57/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien ketju 😂

Vierailija
58/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen lämmin kanasalaatti, nam!

Vierailija
59/59 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä majoneesi on olennainen osa hampurilaista. Ilman majoneesia olevia hamppareita en syö. Juu, ja minulle maistuvat vain kanahampurilaiset.