Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan kävisi Hesessä, jos voisi valita myös Mäkin?

Vierailija
31.10.2017 |

Mielestäni Hesessä ei ole mitään järkeä. Olen alusta asti ihmetellyt, että ihmiset käyvät siellä. Jos haluaa mennä hampurilaiselle, Mäkkäri on se paikka. Jos nyt näistä kahdesta pitää valita.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hese on suomalainen. Hampurilaiset muutenkin maukkaampia

Tuo kotimaisuus ei paina juurikaan vaakakupissani mutta totta on tuo että Hesen kanahamppari hakkaa Mäkin vastaavan mennen tullen. On maukas ja mehevä.

Vierailija
22/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese ei käytä kotimaista lihaa, vaikka "pyrkimys käyttää kotimaista" kuulostaakin kauniilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäristä ei saa niin isoa hampurilaista millä lähtisi lihaksikkaalla miehellä nälkä. Tulee muutenkin maha ja pää todella oudon tuntuiseksikun syö siellä, ihan kuin söisi synteettistä ruokaa ja päähän tulee epätodellinen olo. Hesessä otan mega-aterian ja dipin ranskiksille ja on hyvää, nälkä lähtee eikä tule outoa oloa. Mäkkärin ruuasta paskakin haisee ja näyttää oudolle.

Hmm... mäkin rupeen käymään hesellä jos kerran tulee hajutonta kakkaa! :)

Pitääpä heti kokeilla...

Vierailija
24/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen majoneesipelleily on niin wt. Todella surkeita hampurilaisia, nehän maistuvat majoneesilta. Wt.

Vierailija
25/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vieläkin vihainen Keskolle kun myivät loistavan Carrolsin surkealle Heselle, joka nielaisi ja lopetti sen. 

Aika kultaa muistot. Carrolsin burgerit olivat ketsuppia täyteen truutattuja lättyjä. Joo oli ISO CAROLINA yms. hienon kuulosta, mutta laatu ei oikeasti ollut kummoinen.

Vierailija
26/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia.

Vierailija
27/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty syödä Hesen majoneesikastiketäytteisiä purilaisia, ne tulee finneinä naamasta ulos seuraavana päivänä, vaikka minulla on normaali iho. Suklaakaan ei aiheuta niin pahoja finnejä.

Tämä on totta. Mä saan myös hesen majoista finnejä.

Vierailija
28/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene kumpaakaan. Jos pikaruokahamppareita haluan, niin osoite on Burger King, ei mikään muu.

Vierailija
29/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene kumpaakaan. Jos pikaruokahamppareita haluan, niin osoite on Burger King, ei mikään muu.

Tämä!

Vierailija
30/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanatortillan takia, riittää yksin ateriaksi. Ranskikset on parempia mäkiss.

Vierailija
31/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen gluteeniton hampurilainen on noin triljoona kertaa parempi kuin Mäkin. Ihan eri määrät majoneesiakin.

Vierailija
32/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vieläkin vihainen Keskolle kun myivät loistavan Carrolsin surkealle Heselle, joka nielaisi ja lopetti sen. 

Aika kultaa muistot. Carrolsin burgerit olivat ketsuppia täyteen truutattuja lättyjä. Joo oli ISO CAROLINA yms. hienon kuulosta, mutta laatu ei oikeasti ollut kummoinen.

Itse asiassa Clubi oli Carrolsin paras hampurilainen. Hesen kausituotteena myymä clubi ei ole samanlainen, ainakaan kastike ei ole samaa.

Vierailija
33/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet hampparit molemmissa, käyn mieluiten pienemmissä hampparifirmoissa/grilleissä syömässä. Isot ateriat ja halvempaa. Nälkä lähtee takuulla. Ei tartte tupla-aterioita tilata.

Vierailija
34/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen majoneesi ällöttää. En vaan tykkää majoneesista ja se on Hesellä aika olennainen osa hampurilaisia, joten aika harvoin tulee käytyä. Jos käyn hampurilaisella, Macin juustohampurilaiset ovat ihan ykkösiä. Sopivan lituska ja kuiva tuote, tiukka maku suolakurkuista ja sinapista. Burger Kingissä taas en tykkää itse lihan mausta. Nälkähän näistä mistään ei valitettavasti lähde pitkäksi aikaa, mutta aina välillä syön ja hyvällä ruokahalulla.

Vierailija
35/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku käy vielä tämän nähtyään mäkissä niin jotain on vialla...

Vierailija
36/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burger King, ei mikään muu.

Kingissä on kyllä näistä kolmesta vaihtoehdosta paskimmat burgerit. Perus whopperi kuivaa pullaa ja pihviä; majoneesia ei nähnytkään. Ylihypettyä pullamössöä jota hipsteritrendipetterit lähtivät starbuckin tyyliin puolustamaan ja jumaloimaan.

Vierailija
37/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesen gluteeniton hampurilainen on noin triljoona kertaa parempi kuin Mäkin. Ihan eri määrät majoneesiakin.

Mäkissä saa lähes minkä tahansa hampurilaisen gluteenittomana, Hesessä joutuu tyytymään yhteen ainoaan vaihtoehtoon...

Vierailija
38/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesen majoneesi ällöttää. En vaan tykkää majoneesista ja se on Hesellä aika olennainen osa hampurilaisia, joten aika harvoin tulee käytyä. Jos käyn hampurilaisella, Macin juustohampurilaiset ovat ihan ykkösiä. Sopivan lituska ja kuiva tuote, tiukka maku suolakurkuista ja sinapista. Burger Kingissä taas en tykkää itse lihan mausta. Nälkähän näistä mistään ei valitettavasti lähde pitkäksi aikaa, mutta aina välillä syön ja hyvällä ruokahalulla.

Onkohan mussa joku vika, kun en voi burgeriaterian jälkeen syödä loppupäivänä oikein mitään, kun olen niin täynnä. Kaikki aina sanoo, että sen jälkeen on heti nälkä, mutta ei mulla ainakaan.

Vierailija
40/59 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burger King, ei mikään muu.

Kingissä on kyllä näistä kolmesta vaihtoehdosta paskimmat burgerit. Perus whopperi kuivaa pullaa ja pihviä; majoneesia ei nähnytkään. Ylihypettyä pullamössöä jota hipsteritrendipetterit lähtivät starbuckin tyyliin puolustamaan ja jumaloimaan.

Kaikki ei tykkää majoneesista. Esim. minä. Ja muutenkin makuasioitahan nämä. Hesessä burgerit pursuavat majoneesia. Mäkissä hamppari maistuu etikalta. Burger kingissä maistuu bbq-kastike, mitä muissa lafkoissa ei taideta käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä