Miksi kukaan kävisi Hesessä, jos voisi valita myös Mäkin?
Mielestäni Hesessä ei ole mitään järkeä. Olen alusta asti ihmetellyt, että ihmiset käyvät siellä. Jos haluaa mennä hampurilaiselle, Mäkkäri on se paikka. Jos nyt näistä kahdesta pitää valita.
Kommentit (59)
Hese on suomalainen. Hampurilaiset muutenkin maukkaampia
Kiitos, kun paalutit mitä meidänkin pitää tehdä.
Olen vieläkin vihainen Keskolle kun myivät loistavan Carrolsin surkealle Heselle, joka nielaisi ja lopetti sen.
Hesen kasvisvaihtoehdot on paljon parempia kuin mäkin. Ranskalaiset on kyllä mäkissä parempia.
Miksi kukaan haluaa käydä kummassakaan kun itse tekemällä saa huomattavasti parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Hesessä ei ole mitään järkeä. Olen alusta asti ihmetellyt, että ihmiset käyvät siellä. Jos haluaa mennä hampurilaiselle, Mäkkäri on se paikka. Jos nyt näistä kahdesta pitää valita.
Meillä on Hese alakerrassa joten pääsee sisävaatteissa. Mäkkäri on aukion toisella puolella ja joutuu olemaan ulkona 50 metriä. Joten jos on kylmä tai sataa niin helppouden takia Heseen.
No useimmiten kyllä tulee käveltyä ylimääräiset 40 metriä ja mentyä Burger Kingiin. Sinnekin pääsee sisävaatteissa.
Lahessa ei keskustassa ole kuin hese ja burger king. Jos mun tekee mieli roskaruokaa, menen heseen. Mäkki linja-automatkan päässä keskustasta->en jaksa mennä kun pääsen kävellen heseen. Burger kingissä olen käynyt ehkä kahdesti, musta huonoin näistä kolmesta.
Hesburger on suomalainen yritys joka pyrkii (muistaakseni) suosimaan suomalaisia aineksia.
Mutta yhtä samaa roskaa on hese kui mäkkinkin, ihan järjetöntä mennä kumpaankaan ellei ruualla ole ihan mieletön kiire.
Juu syö sinä vaan rotan ja ihmisen lihaa siellä mäkissä nam nam.
Hesen kasvistortilla <3 mäkkärissä ei oo kasvissyöjille mitään
Mäkkäristä ei saa niin isoa hampurilaista millä lähtisi lihaksikkaalla miehellä nälkä. Tulee muutenkin maha ja pää todella oudon tuntuiseksikun syö siellä, ihan kuin söisi synteettistä ruokaa ja päähän tulee epätodellinen olo. Hesessä otan mega-aterian ja dipin ranskiksille ja on hyvää, nälkä lähtee eikä tule outoa oloa. Mäkkärin ruuasta paskakin haisee ja näyttää oudolle.
Hese 2 km, Mäkki 75 km. Siinä selitys.
En käy enää koskaan Hesessä kun ne piilottaa niitä radiolähettimiä annoksiin. Ei ole kiva kuunnella Paavo Väyrysen tai mun sellaisen tyypin selostusta tuntitolkulla omassa kodissasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen vieläkin vihainen Keskolle kun myivät loistavan Carrolsin surkealle Heselle, joka nielaisi ja lopetti sen.
Carrols oli paras paikka. Iso Carolina oli paras burgeri. Mäkki ei pääse lähelle millään. Kukapa ei olisi Heselle siitä asiasta vihainen. Miksei Carrolsia voi saada takaisin...
Ruotsin MAX-burger saisi tulla tänne, se on ihan paras.
Hesessä on ällöjä majoneesissa uiskentelevia hampurilaisia.
Burger Kingissä ja edesmenneessä Carrolsissa oli parhaat burgerit. Mäkkäri on noiden väliltä.
En pysty syödä Hesen majoneesikastiketäytteisiä purilaisia, ne tulee finneinä naamasta ulos seuraavana päivänä, vaikka minulla on normaali iho. Suklaakaan ei aiheuta niin pahoja finnejä.
Mäkissä on yleensä paremmat ranskalaiset, mutta hamppareissa hese vie mennen tullen. Hesen majoneesit on <3
Mäkkärin purilaiset ovat kuivakkaa putua. Hesellä on salaatit ja majoneesit.