Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaslomalla / työkyvyttömyyseläkkeellä pian 7 vuotta

Vierailija
31.10.2017 |

Syynä vaikea masennus, ahdistus, adhd ja univaikeudet. Ikää minulla on 33 vuotta. Muutaman kerran olen palannut työelämään, mutta ne kokeilut on päättyneet joka kerta sairaalajaksoon. Nyt viimein, ehkä viimeisen vuoden aikana olen alkanut asian hyväksyä. Nyt pitäisi keksiä, taas, joku uusi opiskelupaikka. En vaan tiedä mitä alkaisi opiskella. Ammatiltani olen siis sairaanhoitaja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea meidän täällä on sitä keksiä. Molin sivuilla on se Avo-ohjelma, josta voisi olla jotakin apua. Sen kai voi sanoa, että tuolla taustalla vuorotyö ei ole sinun heiniäsi. Hanki nyt ihmeessä ammatinvalinnaohjaajalle aika. Yksin tuon asian pohtiminen tuollaisessa tilanteessa lienee kohtuutonta. Ja jos oikein toden sanon, niin noin pitkän potemisen jälkeen taitaa olla kypsä lähinnä pysyvälle eläkkeelle. Vaan minkäs tekee, jos vakuutuslääkäri ei päästä...

Vierailija
2/3 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea meidän täällä on sitä keksiä. Molin sivuilla on se Avo-ohjelma, josta voisi olla jotakin apua. Sen kai voi sanoa, että tuolla taustalla vuorotyö ei ole sinun heiniäsi. Hanki nyt ihmeessä ammatinvalinnaohjaajalle aika. Yksin tuon asian pohtiminen tuollaisessa tilanteessa lienee kohtuutonta. Ja jos oikein toden sanon, niin noin pitkän potemisen jälkeen taitaa olla kypsä lähinnä pysyvälle eläkkeelle. Vaan minkäs tekee, jos vakuutuslääkäri ei päästä...

Olen menossa jossain vaiheessa ammatinvalinnan ohjaajalle ja tuon testinkin olen tehnyt. Parhaiten sopisi diakonissan työ sen perusteella. En vaan tiedä, onko minulla enää eväitä opiskella ammattikorkeassa. Masennus ja psykoosit on vaikuttaneet mm muistiin erittäin paljob. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa jossain vaiheessa ammatinvalinnan ohjaajalle ja tuon testinkin olen tehnyt. Parhaiten sopisi diakonissan työ sen perusteella. En vaan tiedä, onko minulla enää eväitä opiskella ammattikorkeassa. Masennus ja psykoosit on vaikuttaneet mm muistiin erittäin paljob. Ap

Miten masennus vaikuttaa muistiin? Tai psyykosi? Varsinkin kun siitä oot parantunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän