Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveystiedot julkisiksi

Vierailija
31.10.2017 |

Miksi ihmisten terveystiedot eivät voisi olla kerrassaan julkisia? Tämä olisi ehkä väärin yksittäistä henkilöä kohtaan, mutta samalla reilua kaikille muille. Kyllä minulla täytyy olla oikeus tietää, jos naapurini on vaikka HIV-positiivinen. Vaatisin hänen poistumistaan seudulta tai muuttaisin itse muualla. En haluaisi mielenterveysongelmaisiakaan lähelle, sillä tiedän, kuinka he pahimmillaan käyttäytyvät.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiva, minulla on mielenterveysongelmana keskittymishäiriö joka tarkoittaa, että pystyn lukemaan vain lyhyen ajan kerrallaan. Tästä onkin suurta vaaraa naapurustolle.. Voinhan vaikka omassa aunnossani yllättäen kääntää kirjan sivuja hieman enemmän jos sattuu hyvä päivä...

PÖÖÖÖ!

Vierailija
2/7 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän aloittajan terveystiedoissa lukisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli siis niitä paljonpuhuttuja provoja? Itse olen "jopa" juonut samasta lasista hiv-positiivisen kanssa, kun se nyt ei todellakaan tartu niin.

Vierailija
4/7 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Mutta kyllä vanhemmilla sentään pitäisi olla oikeus yli 10-vuotiaiden lasten terveystietoihin. Sitäkään oikeutta ei enää ole, joka on aivan järjetöntä. Enemmän siitä haittaa on kuin hyötyä.

Vierailija
5/7 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Mutta kyllä vanhemmilla sentään pitäisi olla oikeus yli 10-vuotiaiden lasten terveystietoihin. Sitäkään oikeutta ei enää ole, joka on aivan järjetöntä. Enemmän siitä haittaa on kuin hyötyä.

Ei kai sentään mitään rajatonta oikeutta, vaan pelkästään käytännön asioiden kannalta tarpeelliset tiedot, lääkärin harkinnan mukaan.

Vierailija
6/7 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän teinin voida asioida terveydenhuollossa ilman pelkoa siitä, että hänen henkilökohtaisia terveystietojaan vuotaa vanhemmille. Pienen lapsen kanssa asia on toinen.

Vierailija
7/7 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota raamattu käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme