Kummalle kuntosalille ostaisit kortin?
Kuntosali A: ketju samassa kaupungissa, lähin kuntosali 3 km kotoa. Mikään saleista ei ole ihan työmatkan varrella. Salikorttiin saa ryhmäliikunnan ja kuntosalin. Kuntosalit laadukkaita.
Kuntosali B: hieman kalliimpi kuin sali A. Hyvä sali, kodin vieressä. Yksityisyrittäjä, ei muita saleja samassa ketjussa. Pelkkä kuntosali, ei ryhmäliikuntaa.
Tuntuu, että on niin vaikea päättää.
A:n plussat:
-tulee vaihtelua, kun voi käydä eri saleilla
-hyvät salit
-talvella haluaa ehkä käydä enemmän ryhmäliikuntatunneilla
A:n miinukset:
-ei kodin vieressä, pitää lähteä erikseen ja matkoihin menee, väsyneenä töistä tullessa pitää kiertää tai muuten varata aikaa matkoihin
B:n plussa:
-sijainti
B:n miinus:
-ei ryhmäliikuntaa, tätä voi kaivata talvella
-ei vaihtelua, on kiva käydä välillä eri saleilla
Vaikea valinta!
Kommentit (4)
Kiitti ykkönen, paras vaihtoehto kai olisi vaihtoehto C, lähellä kotia ja ryhmäliikuntamahdollisuus. :) En tosin tiedä, onko tuollaista vaihtoehtoa olemassa. :)
Vaikea sinun puolesta sanoa, kun ei voi tietää tarkkaan mistä pidät. Itse tykkään enemmän ryhmäliikunnasta, koska olen itsepetokseen taipuvainen ja salilla yksin vaan juon vetta ja heiluttelen liian kevyitä painoja. Ryhmässätulee tehtyä kunnolla muiden mukana. Siksi valitsisin a:n, tosin minulle riittäisi pelkkä ryhmäliikunta ilman salia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sinun puolesta sanoa, kun ei voi tietää tarkkaan mistä pidät. Itse tykkään enemmän ryhmäliikunnasta, koska olen itsepetokseen taipuvainen ja salilla yksin vaan juon vetta ja heiluttelen liian kevyitä painoja. Ryhmässätulee tehtyä kunnolla muiden mukana. Siksi valitsisin a:n, tosin minulle riittäisi pelkkä ryhmäliikunta ilman salia.
Pidän vaihtelusta. Mutta pidän molemmista, ja varsikin talvella kun tulee huonommat ilmat ulos, on kiva käydä vaikka spinningissä. Mutta huomaan, että saatan olla vapaapäivinä vähän mukavuudenhaluinen, ei halua ekana lähteä kauas kotoa..
Salilla saa paremmin tuloksia aikaan, jos haluat laihduttaa / saada lihaksia. Itse tykkään ryhmäliikunnasta ja siitä, että on se kellonaika, jolloin salilla pitää olla, koska muuten ei aina tulisi mentyä. Pelkälle salille ei oma motivaationi riitä. Tärkeää on myös sijainti, koska en jaksa kovin kauas mennä salille ja varsinkin, jos se ei ole työpaikan ja kodin välissä.