Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun joku ei tykkää sun insta-kuvasta mutta tykkää muiden vastaavista

Vierailija
31.10.2017 |

Eli kyseessä ns yhteisö, porukka, jossa samalla hästägillä merkattu muutamat kuvat. Yks tyyppi johon olin aiemmin palavasti ihastunut( jep, sittemmin tulin järkiini kyllä ja se meni ohi XD) ei tykkää mun kuvista mut tykkää muiden vastaavista kuvista kyllä. Paskemmista kuvista. No mietin tässä nyt syitä siihen. Luuleeko se että olen vielä ihastunut eikä halua sillä lietsoa vai onko se itse ihastunut eikä halua paljastaa? Ne sen katseet ja tekemiset nimittäin silloin kun on nähty kertoo ihan liikaa ja hän aloitti kyl sen silmä- ja hymyhipan, en minä. En ensin huomannut koko tyyppiä. Tää muistaa kaiken mistä on puhuttu jne. Tyyppi on myös varattu joten tässä on tällainenkin aspekti..

Ja ennen kuin joku sanoo niin joo, typerää edes miettiä mutta mietinpä kuitenkin koska ei isompia ongelmia ja tää vähän vaivaa mua.. pystyn kyl elään tän kanssa mutta kunhan pohdin..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää edes miettiä.

Vierailija
2/2 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enkö mä niin sanonut. :) Voi sitä silti miettiä, ja miettiikin, jos joku asia olisi itselle tavallaan tärkeä. Oma kokemus somesta on että helppo tykätä ja ns kannustaa ja jakaa sitä hyvää koska sehän sen tarkoitus tavallaan on niin tykkäämättömyyskin on jonkunlainen statement. Kai..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän