Stranger Thingsin 2. kausi (OFFICIAL)
Oletteko jo katsoneet kakkoskauden? Tähän keskusteluun voisi kommentoida uusinta tuottaria. En ainakaan Googlella löytänyt muita aloituksia aiheesta.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Kakkoskausi toisti liikaa ekaa kautta. Mietin, että mitä uutta ne kolmoskaudelle keksii, koska käy tylsäksi jos kolmoskaudelle tulee toisesta maailmasta joku örkki, El pelastaa lopulta kaikki kyvyillään ja kukaan tärkeä ei kuole (en toki toivo kenenkään kuolevan) Lopulta tää ei eronnut hirveesti ekasta kaudesta, mutta tykkäsin silti, hyvin koukutava sarja. Kolmoskausi vaan vaatii jotakin uutta. Sean Astinin hahmo oli niin kliseinen täytehahmo, jonka tiesi heti alussa että kuolee sankarillisesti, koska muita hahmoja ei voida tappaa. Nancy ja Jonathan menivät vihdoinkin yhteen, tätä odotinkin. Varmaan kolmoskaudella sitten Hopper ja Joyce? Niillä selkeästi kemiaa ja menneisyys yhdessä.
Mutta mitä uutta käsinkirjoittajat keksii kolmoskaudelle?
Mielestäni ei tarvitse olla sitä toimintaa ja rytinää jatkuvalla syötöllä, koska ihan noiden tyyppien kasvutarinoita on niin mielenkiintoista seurata ja niitten välisiä keskusteluja.
Eiköhän se Shadowmonster ja Demogorgonit taas jostain ala tungeksii. Ja nyt kun labra ja tuhottu, ehkä joku muu alkaa käyttämään asiaa hyväkseen (pahakseen).
Toivon vaan että Will - parka saa jo olla rauhassa riivaajilta :/
Ja kun Fat Hobbit ilmestyi ruutuun, huusin miehelleni Sneaky little filthy hobbit, that's the Fat Hobbit :D
Niin ja eiköhän niitä Elevenin siskoja ja veljiä ala sit tupsahtelemaan jostain, kaikilla erilaisia kykyjä .. hmm mitäs jos se onkin niin että niitä kaikkia kykyjä tarvitaan yhtä aikaa kukistamaan se Varjohirviö lopullisesti?
Anyway, mielestäni on monia suuntia ja tapoja miten tarina tästä voi vielä edetä ja kehittyä.
Vierailija kirjoitti:
Siis Billyhän oli niin kuuma, takatukasta ja hirveästä luonteesta huolimatta. Oikein peruspahis kasarilta, näyttikin joltain Rob Lowen lapselta.
Kasarimusiikin tunnistaminen oli mahtavaa, varsinkin kun nyt oli enemmän kunnon tukkaheviä eikä pelkkää peruspoppia.
Eleven hahmona alkoi ärsyttää minua jostain syystä ihan viimeisen päälle. Sinänsä tykkäsin Chicago-jaksosta, koska se oli aitoa kasaria, ja aitoa punkkia, mutta ne tyypit olivat kaikki todella ärsyttäviä, ykkösenä Elevenin psykopaattinen sisko.
Tollasen Billyn kanssa mä seurustelin joskus aikoinaan. Oih... kyllä mä vähän kuolasin nyttenkin.
Jonathan oli ihan tyhjä hahmo tällä kaudella. Ainoa suoritus oli Nancyn sänkyyn saaminen ja se oli siinä. Kun taas nettikeskusteluiden perusteella Steve on kakkoskauden suurin sankari ja hänen ja sen hammasvammasen pojan suhde on paras "bromance" ever.
Mua ärsytti loppujakson lässyttävä prom-tanssiaiset kohtaus, jokaisella melkein pari ja selvästi näki, että pojat oli tyttöjä lyhyempiä ja oli vaan kuvattu huijaten ja ensisuudelmaa ja laa laa. Sen olisi voinut jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkoskausi toisti liikaa ekaa kautta. Mietin, että mitä uutta ne kolmoskaudelle keksii, koska käy tylsäksi jos kolmoskaudelle tulee toisesta maailmasta joku örkki, El pelastaa lopulta kaikki kyvyillään ja kukaan tärkeä ei kuole (en toki toivo kenenkään kuolevan) Lopulta tää ei eronnut hirveesti ekasta kaudesta, mutta tykkäsin silti, hyvin koukutava sarja. Kolmoskausi vaan vaatii jotakin uutta. Sean Astinin hahmo oli niin kliseinen täytehahmo, jonka tiesi heti alussa että kuolee sankarillisesti, koska muita hahmoja ei voida tappaa. Nancy ja Jonathan menivät vihdoinkin yhteen, tätä odotinkin. Varmaan kolmoskaudella sitten Hopper ja Joyce? Niillä selkeästi kemiaa ja menneisyys yhdessä.
Mutta mitä uutta käsinkirjoittajat keksii kolmoskaudelle?
Mielestäni ei tarvitse olla sitä toimintaa ja rytinää jatkuvalla syötöllä, koska ihan noiden tyyppien kasvutarinoita on niin mielenkiintoista seurata ja niitten välisiä keskusteluja.
Eiköhän se Shadowmonster ja Demogorgonit taas jostain ala tungeksii. Ja nyt kun labra ja tuhottu, ehkä joku muu alkaa käyttämään asiaa hyväkseen (pahakseen).
Toivon vaan että Will - parka saa jo olla rauhassa riivaajilta :/
Jep en välttämättä kaipaa erityisemmin toimintaa, mutta jos tulee toimintaa, niin jotain uuttakin. Nyt kun Steve vähän kunnostautui, niin luulen, että tulee kolmiodraama Nancyn, Jonathanin ja Steven kanssa. Nancy ei osaakaan valita, että kumman haluaa. Toivottavasti Dustin löytää jonkun, oli niin reppana siellä tanssiaissa! Will parka täytyy kyllä jättää rauhaan!
Minulla heräsi pienoinen kummastelu siitä, että tuntui että Hopper kiintui enemmän Eleveniin kuin oli kiintynyt omaan poikaansa Williin?
Mä haluaisin tietää varjomaailmasta enemmän, eikä siinä välttämättä tarvita eleveniä ollenkaan. Minusta se supersankarijuoni on ihan turha ja vie sarjaa liikaa x-files ja sense8-sekoilun puolelle. Mieluimmin taviksia.
Billy oli tosiaan kuin Rob Lowen nuorempi versio! Instagramissa nuoret vertasivat häntä Zac Efroniin :D Eivät varmaan ole edes kuulleet Rob Lowesta.
Vierailija kirjoitti:
Jonathan oli ihan tyhjä hahmo tällä kaudella. Ainoa suoritus oli Nancyn sänkyyn saaminen ja se oli siinä. Kun taas nettikeskusteluiden perusteella Steve on kakkoskauden suurin sankari ja hänen ja sen hammasvammasen pojan suhde on paras "bromance" ever.
Mua ärsytti loppujakson lässyttävä prom-tanssiaiset kohtaus, jokaisella melkein pari ja selvästi näki, että pojat oli tyttöjä lyhyempiä ja oli vaan kuvattu huijaten ja ensisuudelmaa ja laa laa. Sen olisi voinut jättää pois.
Minusta se tanssiaiskohtaus oli tarpeellinen.
Vaikka oli tapahtunut mitä, ne oli kuitenkin lapsia ja nuoria jotka kaipasivat normaaleita asioita elämäänsä.
Mä vaan ihmettelen, että miten kukaan ei tullut etsimään Eleveniä? Varsinkin nyt kun se integroituu "normaaliin" elämään, niin ei pitäisi olla vaikea löytää hänet vaikka koulusta. Ei tuo Hopperin maja muutenkaan erityisen hyvä piilopaikka ollut, kun kyseessä hallituksen miehet. Ei kai kukaan oikeasti usko, että Eleven olisi kuollut siellä tai ainankin, että ei mene tarkistamaan asiaa tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla heräsi pienoinen kummastelu siitä, että tuntui että Hopper kiintui enemmän Eleveniin kuin oli kiintynyt omaan poikaansa Williin?
Häh? Eihän Will ole Hopperin poika?
Vierailija kirjoitti:
Jonathan oli kyllä todella turha hahmo tällä kaudella, ja se tanssiaisten pakollinen pussailu aiheutti myötähäpeää. Steve taas on muuttunut pahiksesta sankariksi, ja hänestä puhutaankin nyt "daddyna", kun hän huolehti nuorista. Se sankarillisuus oli kuitenkin aika epäuskottavaa (esim. se, kun kohtasi ne demogorgonit rohkeasti bussissa ja sen ulkopuolella).
Vierailija kirjoitti:
Onneks tää on official.
Ihan vain sen palstan official-hullun takia, joka olisi muuten avannut tästä uuden keskustelun.
Mun mielestä se kikkurapää poika on niin lutunen! :D En nyt muista sen nimeä.. Dustin(?). Mua niin suretti kun se jäi niissä tansseissa ihan yksin :( Mutta sitten se Nancy tuli pelastaan :)
Hopper on aika kuuma!
Billy on hiton ärsyttävä mutta aika hyvännäköinen!
Tässä sarjassa on mun mielestä hyvin toteutettu toi 80 luku. Musiikki, asuntojen sisustus, hahmojen tukat ja pukeutuminen.. Kaikki!
Oon ihan koukussa tähän sarjaan. Harmi kun 3. kautta joutuu odottamaan pitkään!
http://www.elle.com/culture/movies-tv/g13057164/stranger-things-cast-ph…
Kieltämättä Billyn näyttelijästä tulee mieleen Rob Lowe. Ihan söpö poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonathan oli kyllä todella turha hahmo tällä kaudella, ja se tanssiaisten pakollinen pussailu aiheutti myötähäpeää. Steve taas on muuttunut pahiksesta sankariksi, ja hänestä puhutaankin nyt "daddyna", kun hän huolehti nuorista. Se sankarillisuus oli kuitenkin aika epäuskottavaa (esim. se, kun kohtasi ne demogorgonit rohkeasti bussissa ja sen ulkopuolella).
Ei se siellä bussissa vielä tiennyt mitä on vastassa. Ei varmaan oikeesti tajunnu mitä ne jätkät selitti, ennen kuin itse näki ne demo-dogit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Eihän Will ole Hopperin poika?
Onhan se.
Siis Billyhän oli niin kuuma, takatukasta ja hirveästä luonteesta huolimatta. Oikein peruspahis kasarilta, näyttikin joltain Rob Lowen lapselta.
Kasarimusiikin tunnistaminen oli mahtavaa, varsinkin kun nyt oli enemmän kunnon tukkaheviä eikä pelkkää peruspoppia.
Eleven hahmona alkoi ärsyttää minua jostain syystä ihan viimeisen päälle. Sinänsä tykkäsin Chicago-jaksosta, koska se oli aitoa kasaria, ja aitoa punkkia, mutta ne tyypit olivat kaikki todella ärsyttäviä, ykkösenä Elevenin psykopaattinen sisko.