Stranger Thingsin 2. kausi (OFFICIAL)
Oletteko jo katsoneet kakkoskauden? Tähän keskusteluun voisi kommentoida uusinta tuottaria. En ainakaan Googlella löytänyt muita aloituksia aiheesta.
Kommentit (63)
No ei Hopper oo Willin isä :D Kuka tällästä tänne suoltaa..
No muistin sitten väärin Willin isän, sori.
Vierailija kirjoitti:
Minä ...
en tajua miten mä niin luulin, en muistanut ollenkaan 1. kauden alun tapahtumia tän asian suhteen, ja nyt 2. kaudella kun Hoppari kuitenkin huolehti aina Willistä ja Joycesta jotenkin ja Joyce soitteli sille kun Will meni huonommaks niin jotenkin mun aivot vinksahti ja aloin kuvittelee että Hopperi on Willin isä.
Sorryyy :(
Willin ja Jonathanin isä on joku vastuuntunnoton turhake, joka nähtiin ekalla kaudella. Ei siis Hopper, jolla oli syöpään (?) kuollut tytär.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ...
en tajua miten mä niin luulin, en muistanut ollenkaan 1. kauden alun tapahtumia tän asian suhteen, ja nyt 2. kaudella kun Hoppari kuitenkin huolehti aina Willistä ja Joycesta jotenkin ja Joyce soitteli sille kun Will meni huonommaks niin jotenkin mun aivot vinksahti ja aloin kuvittelee että Hopperi on Willin isä.
Sorryyy :(
Mäkin oon unohtanut ykkösen tapahtumat ihan kiitettävästi eli sama juttu mulla. Älä välitä!
Tykkäsin kakkoskaudestakin ja odotan innolla mitä seuraavat kaudet tuovat tullessaan. Ilmeisesti ainakin 2-3 kautta olisi tilattu jo (?). Löydetäänkö kenties lisää "sisaruksia" Elille ja Kalille tai saadaanko Maxin mänttiveljen roolihahmoon lisää syvyyttä, ohjj en malta odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla heräsi pienoinen kummastelu siitä, että tuntui että Hopper kiintui enemmän Eleveniin kuin oli kiintynyt omaan poikaansa Williin?
Häh? Eihän Will ole Hopperin poika?
Jos Will on se ykköskaudella kaapattu niin on se. Mutta Hopperillahan on (kuollut) tytärkin, joten se ehkä selittää.
Kakkoskauden ekassa jaksossa kun Joyce ja Hopper vievät Willin sen lääkärin luokse, niin kun se lääkäri astuu sisään ovesta niin se sanoo, että Miten Will voi ja huomioiden Joycen ja Hopperin niin se sanoo niitä "äidiksi" ja "isäksi". Miksi?
Se Billyn ja puuman kohtaaminen oli niin silkkaa kasariseksiä, että aloin melkein huohottaa sitä katsoessa. Oikein hyvä esimerkki siitä, että ei sillä luonteella väliä kunhan on sen näköinen että on valmis myymään kalkkiutuneen ukkonsa s*atanalle :D
Vierailija kirjoitti:
Kakkoskauden ekassa jaksossa kun Joyce ja Hopper vievät Willin sen lääkärin luokse, niin kun se lääkäri astuu sisään ovesta niin se sanoo, että Miten Will voi ja huomioiden Joycen ja Hopperin niin se sanoo niitä "äidiksi" ja "isäksi". Miksi?
Koska se virheellisesti olettaa että ovat äiti ja isä?
Vierailija kirjoitti:
Se Billyn ja puuman kohtaaminen oli niin silkkaa kasariseksiä, että aloin melkein huohottaa sitä katsoessa. Oikein hyvä esimerkki siitä, että ei sillä luonteella väliä kunhan on sen näköinen että on valmis myymään kalkkiutuneen ukkonsa s*atanalle :D
Eihän se mamma tiedä Billy-pojan luonteesta mitään muuta kuin sen, että kauhean hurmaavalta vaikutti lyhyen kohtaamisen aikana. Ja mamma on aina viinilasi kädessä, kun oma aviomies on kuivakka kuin mikä tai kuorsaa laiskanlinnassa. Onhan se äiti nyt todella hyvännäköinen, ei sen puoleen. Ja Billykin sen tupeensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se virheellisesti olettaa että ovat äiti ja isä?
No siis tää on toki loogisin selitys ja kävi mielessä. Kuitenkin vuosi oli vierähtänyt ja ymmärsin, että Will olisi käynyt tuolla useamminkin? Ja lääkäri olisi tuttu Joycelle ja Hopperille? Eli ne ei missään vaiheessa korjanneet, että niin ei me olla pariskunta. Toki varmaan muutakin ajateltavaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mamma tiedä Billy-pojan luonteesta mitään muuta kuin sen, että kauhean hurmaavalta vaikutti lyhyen kohtaamisen aikana. Ja mamma on aina viinilasi kädessä, kun oma aviomies on kuivakka kuin mikä tai kuorsaa laiskanlinnassa. Onhan se äiti nyt todella hyvännäköinen, ei sen puoleen. Ja Billykin sen tupeensa kanssa.
No ei, ei se mamma tiedä mutta katsoja tietää. Ja minua ei haitannut :)
Kokoelma behind the scenes-kuvia: https://imgur.com/gallery/M5MFf
Ja bonuskuva: https://i.imgur.com/MH6UAPv.png
Olin itse iloisesti yllättynyt Steven hahmokehityksestä jo ekalla kaudella. Sitä vähän muotitettiin siihen paskiais-pelimies poikäystävä muottiin ja että Nancy lopulta tajuaisi varjoankka Jonathanin olevan hänelle se oikea. Ilokseni Steve olikin rohkea ja rehti ja Nancykin huomasi sen. Oli jopa vähän pettymys että se parisuhde pätkittiinkin sitten heti tokan kauden alkajaisiksi ja Jonathan sai sittenkin päättämättömän Nancyn. Toisaalta ehkä tämä käänne sai minut pitämään rehti-Stevestä yhä enemmän varsinkin kun hän rupesi vielä ihanasti isoveljeilemään erityisesti Dustinille.
Ja siis Willin ja Jonathanin isähän oli esillä ykköskaudella.. ja ehkä Joyce ja Hopper tahallaan antoivat "lääkäreiden" luulla että poika on heidän. Olisihan muuten aika vaikea selittää miksi Hopper hengaa mukana kokoajan. Ja siksi Joyce sille aina soittelikin koska Hopper taisi olla ainoa aikuinen Joycen lisäksi joka tiesi varjomaailmasta ja oli nähnytkin sen. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Miksiköhän sitä lääkäriä ei oltu syöty kun demokoirat kävivät Bobin kimppuun kuin zombit? Söivät kunnolla sitä. Ehkä niillä ei ollut vain enää nälkä, kun aika paljon siellä oli ollut syötävää?
Ja vielä tuosta Joycen ja Hopperin "isä" ja "äiti" jutusta, että minullakin kävi mielessä myö se, että he esittäisivät vanhempia lääkäreille, koska tosiaan olisi muuten outoa, että miksi Hopper hengaisi mukana. Mutta kun nuo lääkärit kuitenkin tiesivät varjomaailmasta? Vai oliko tässä alussa molempien puoleinen esitys käynnissä, että kummatkaan eivät tietäisi varjomaailmasta? Luultavasti?
Eka kausi oli parempi, tokassa oli liian paljon ärsyttäviä tekijöitä. Nancy ja Jonathan-homma oli ehdottomasti paskin ratkaisu, kun Steve kuitenkin olis ollut paljon parempi. Suorastaan vitutti se, kun Nancy kännipäissään sekoili ja kiukutteli ihan turhaan Stevelle, joka yritti vain huolehtia. Toivoin itseasiassa siitä asti, että Nancy jäisi örkin uhriksi..
Toinen ärsytys oli, kun Duncan suojeli demogorgonia, vaikka kaikki tiesi, ettei siitä seuraa hyvää ja olis pitänyt tappaa heti.
Myös El on alkanut ärsyttää todella paljon,oli paljon parempi ekalla kaudella, kun ei ollut katkeroitunut biatch.
(Olen siis menossa vasta Chicago-jaksossa ja tekis mieli lopettaa koko kausi kesken..)
Willin isä on Lonnie Byers.