Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aallon uusi kappale Blue eyes

Vierailija
31.10.2017 |

Mitä mieltä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monotoninen, kappaleessa ei tapahdu mitään, yritetään balladilla saada yleisöä, sanoitus heikko.

Vierailija
2/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kikkailua ja jonkinlainen kaari puuttuu. Eniten jää mieleen toi jankkaus eikä hyvällä, vaan silleen mainoksenärsyttävästi.

Henkäykset ihan kamalia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mutta itse tykkään vähän vauhdikkaammasta musiikista.

Vierailija
4/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko hän tehdä tästä lähin niin ettei ole muuta säestystä kuin oma? pianonsoitto vai sattumalta julkaisi alkuun kappaleen missä on vaan tuo pimputus? Jos hän haluaa olla artisti joka tekee kaiken itse. 

Vierailija
5/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se sinkkubiisi on, jos tämä on vaan maistiainen uudesta musiikista? Eikö olis ollut järkevämpää puskea markkinoille suoraan sillä sinkulla, eikä jollain levyn täytebiisillä? 

Vierailija
6/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko hän tehdä tästä lähin niin ettei ole muuta säestystä kuin oma? pianonsoitto vai sattumalta julkaisi alkuun kappaleen missä on vaan tuo pimputus? Jos hän haluaa olla artisti joka tekee kaiken itse. 

Olisiko kuitenkin akustinen versio tulevasta biisistä.

Vierailija
7/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa vanhaa loilotusta. Antaisi nyt muiden tehdä hänelle musiikkia, niin tulisi jotain erilaista, ehkä jopa menestyvää materiaalia.

Vierailija
8/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengetön huti, itsetekeminen paistaa pitkälle.

Vierailija
9/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitin tunnistaa kuudessa sekunnissa ja tämä oli pakko panna poikki ensimmäisen whatdoidoidoidon jälkeen.

Vierailija
10/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin joku lukion musiikin maikka, joka tekee omaa musaa iltaisin harraatusluontoisesti.

Hyvää teknistä laulua ja kaikki "oikein" mutta silti tajuaa heti miksi ihminen on musiikin maikkana Sonkajärvellä, eikä tähtenä Vegasissa.

Vierailija
11/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakehän keskilämpötila laski pari asteen kymmenystä kun kuuntelin tätä.

Jos riittävän moni kuuntelisi olisi ilmastonmuutos pysäytetty!

Vierailija
12/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikutoinen

Vierailija
13/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei siis ole ensisingle vaan yksi kipale levyltä ja tuokin livenä itse pianolla säestäen, eli levyllä varmasti enemmän instrumentteja ja sitä kautta vieläkin parempi...itse tykkäsin tosi paljon, haikea ja dramaattinen :)

btw, kannattaa kritisoida vasta kun single ja levy on virallisesti ja oikeassa muodossaan julkaistu...nyt lähinnä tulee vaan myötähäpeää ja huonoa mieltä tästä suomalaisten kateudesta....

Vierailija
14/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei siis ole ensisingle vaan yksi kipale levyltä ja tuokin livenä itse pianolla säestäen, eli levyllä varmasti enemmän instrumentteja ja sitä kautta vieläkin parempi...itse tykkäsin tosi paljon, haikea ja dramaattinen :)

btw, kannattaa kritisoida vasta kun single ja levy on virallisesti ja oikeassa muodossaan julkaistu...nyt lähinnä tulee vaan myötähäpeää ja huonoa mieltä tästä suomalaisten kateudesta....

Kateudesta? Minä niin toivoisin, että SA onnistuisi jossain, muta kun ei. Samaa kuraa.

Vierailija
15/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa  vähän Kate Bush:lta, siis laulutyyli.

Vierailija
16/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa

Vierailija
17/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

co-written

Vierailija
18/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateudesta? Minä niin toivoisin, että SA onnistuisi jossain, muta kun ei. Samaa kuraa.

ei todellakaan ole kuraa, moni tykkää...ehket itse tykkää tuon tyyppisestä, muttei tarvitse olla ilkeä....

ja tuohan EI ole single EIKÄ lopullinen versio, joten tyrmää vasta kun levy on tullut ulos jos silloin on aihetta..

Vierailija
19/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa  vähän Kate Bush:lta, siis laulutyyli.

Hän matkii Kate Bushia tietyissä kohdissa. Poiminut maneerin. Se ei tietenkään tarkoita, että hän olisi Kate Bush tai yhtä hyvä kuin Kate Bush. Kappale on ontto, kylmä, jankkaava ja tylsä ja sanat ovat huonot.

Vierailija
20/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ei vain ole tähtimateriaalia. Hän ei ole kovin kiinnostavakaan. Hän vain laulaa ja tekee asioita. Sopii johonkin ryhmään esiintymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi