Saara Aallon uusi kappale Blue eyes
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei siis ole ensisingle vaan yksi kipale levyltä ja tuokin livenä itse pianolla säestäen, eli levyllä varmasti enemmän instrumentteja ja sitä kautta vieläkin parempi...itse tykkäsin tosi paljon, haikea ja dramaattinen :)
btw, kannattaa kritisoida vasta kun single ja levy on virallisesti ja oikeassa muodossaan julkaistu...nyt lähinnä tulee vaan myötähäpeää ja huonoa mieltä tästä suomalaisten kateudesta....
Kateudesta? Minä niin toivoisin, että SA onnistuisi jossain, muta kun ei. Samaa kuraa.
ei todellakaan ole kuraa, moni tykkää...ehket itse tykkää tuon tyyppisestä, muttei tarvitse olla ilkeä....
ja tuohan EI ole single EIKÄ lopullinen versio, joten tyrmää vasta kun levy on tullut ulos jos silloin on aihetta..
Vaan tykkääkö riittävän moni. Erotan kyllä sanoituksen ja melodian tuostakin versiosta.
Vierailija kirjoitti:
Saara ei vain ole tähtimateriaalia. Hän ei ole kovin kiinnostavakaan. Hän vain laulaa ja tekee asioita. Sopii johonkin ryhmään esiintymään.
Ei ole kovin kiinnostava, oletko kenties seurannut tätä vähä-älyisten palstaa, eihän täällä muusta puhutakkaan viimeisen puoleentoista vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se sinkkubiisi on, jos tämä on vaan maistiainen uudesta musiikista? Eikö olis ollut järkevämpää puskea markkinoille suoraan sillä sinkulla, eikä jollain levyn täytebiisillä?
Sinkku taitaa olla same sex UMK.kisaan tehty.
Jos sateenkaari äänestäisi Saaran voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara ei vain ole tähtimateriaalia. Hän ei ole kovin kiinnostavakaan. Hän vain laulaa ja tekee asioita. Sopii johonkin ryhmään esiintymään.
Ei ole kovin kiinnostava, oletko kenties seurannut tätä vähä-älyisten palstaa, eihän täällä muusta puhutakkaan viimeisen puoleentoista vuoteen.
Tosiaan. Saara kyllä kiinnostaa, mutta kuka ostaisi hänen musiikkiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se sinkkubiisi on, jos tämä on vaan maistiainen uudesta musiikista? Eikö olis ollut järkevämpää puskea markkinoille suoraan sillä sinkulla, eikä jollain levyn täytebiisillä?
Sinkku taitaa olla same sex UMK.kisaan tehty.
Jos sateenkaari äänestäisi Saaran voittoon.
Tämä on minunkin veikkaukseni.
Voi Saara Saara, mitä sinä lähdit sieltä Englannista hakemaan? Apua, muistaakseni.
Vaan mitä tapahtui? Toistui sama tanttaralla kuin Suomenkin levy-yhtiöiden kanssa ja nyt ollaan ihan just taas siinä samassa lähtöruudussa kuin viime syksynäkin.