Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä on - ilkeää nipistelyä alamahassa ja selässä

08.04.2006 |

Onko muilla loppuraskaudesta tällaista. Esikoista odottaessa en muista tällaista olleen.

Viime yönä alkoi tuntua tosi kiusallisia ja ilkeän tuntuisia nipistelyitä alamahassa ja selässä. Lisäksi lähes koko päivän on supistellut ilkeästi ja välillä oikein kivuliaastikkin.

Kun yöllä nipistelyt alkoivat, tuli sellainen järjetön " naisten vaisto" -tunne, että nyt taitaa vauva alkaa tekemään tuloan mutta järjellä en usko siihen ollenkaan. Olen aika varma, että menee yliajalle kuten esikoinenkin.

Mistä tällainen ilkeä nipistely johtuu? Koko päivän olen kävellyt etukumarassa, kun on niin tukala olo. Alaselkääkin kun juliii ja täytyy lepäillä vähän väliä.

Voiko olla vain vaikka kasvukipuja?

unsku rv 35+0

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unsku: Kuulostaa tutulta, minulla oli eilen ja viime yönä samanlaisia tuntemuksia! Olen todella huono tunnistamaan supistuksia ja muita tuntemuksia, mutta alavatsakivut muistuttivat kuukautiskipuja. Lisäksi häpyluita jotenkin särki tai " painoi" , en tiedä mitä oli. Yöllä heräsin vatsakipuihin, jälleen niin kuukautiskivun tyyppisiä ja ensimmäistä kertaa kipu säteili kovasti myös alaselkään. Minulle tuli sellainen tunne, että olisikohan jotain tapahtumassa kohdunsuulla, mutta ensikertalaisena en voi olla varma. Jos te kokeneemmat ja viisaammat tiedätte, mistä voisi olla kyse, kertokaa jookos!:) Tiistaina neuvolassa todettiin että kohdunsuu oli pehmentynyt ja kohdunkaula lyhentynyt 2 senttiin. Viikkoa minulla on nyt 36+4.

Vierailija
2/3 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esikoinen lähti syntymään selkäkivuilla. Aamulla herätessäni alaselkää jomotti. Pikku hiljaa jomotus alkoi olla säännöllistä, mutta kannattaa seurata. Jos se niin on niin sitten ne on supistuksia.

Toisesta jouduin sairaslomalle jo tammmikuussa, koska selkää jomotti koko ajan ja kävi myös mahanpuolelle. Lääkäri vain totesi, että lapsi on nyt kohdussa niin, että painaa jotain hermoa. En saattanut välillä edes nukkua. Panadol helpotti aina hetkeksi, mutta en nyt kehdannut jatkuvasti sitäkään syödä. Kauratyyny oli hyvä. Ja lepo.

rv nyt 40+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jään odottelemaan ja ihmettelemään.

Nipistelyä ja menkkamaista supistelua jatkuu silloin tällöin edelleen, mutta tosiaan ei sen kummempaa.

Ehkä siellä siten vaan kypsytellään ja kehitytään, kasvetaan?

unsku rv 35+1