Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toista kertaa naimisiin menevät: Miksi isot häät?:)

Vierailija
08.04.2006 |

En kysy tätä pahalla, vaan ihan uteliaisuuttani, miksi tahdoitte toiset isot häät?:)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde on iloinen asia, ja sitä halutaan juhlia läheisten ja ystävien kanssa. Kuulostaisiko uskottavalta?

Vierailija
2/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein toinen menee ensimmäistä kertaa naimsiiin. Jos kummatkin menevät toista tai kolmatta kertaa, silloin kai yleensä juhlat ovat joko pienemmät tai sitten modernimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on siitä poikkeuksellinen, että hän on aina haaveillut omista häistään :) Sellaisista tosi perinteisistä. En sitten halunnut riistää häneltä sitä iloa vain siksi, että itse olen jo kerran isot häät viettänyt.

Omalta puoleltani en kylläkään halunnut kutsua kuin ihan lähimmät ihmiset, toisin kuin ekoissa häissäni.. Halusin mukaan vain ne, joiden tiesin oikeasti uskovan että onnistun tällä kertaa.

Miehen puolelta populaa oli sitten enemmänkin, suhde oli suunnilleen sellainen että " mun" vieraita oli 10 ja miehen 50 :)

Vierailija
4/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut aiemmin naimisissa, häät olivat noin 80 perushumat seurojen talolla lihapullineen ja orkestereineen.

Meillä taas häitä juhlitaan jonkun mittapuun mukaan komeasti, vieraita tulee helposti kutsuttua 150, on kirkot, tanssit, viinat ja ruuat.

Minä menen ekaa kertaa naimisiin. Epätavallinen valinta, esim maistraattihäät, olisi ollut mulle ihan ok, mutta kuitenkin päädyttiin pitämään oikein juhlat.

Eli kun nämä kaikki sattumukset yhdistää, tilanne on tosiaan se, että on isot häät, vaikka toinen on jo kerran yhdet sellaiset pitänyt. Ei me tätä just tällaisena vartavasten haluttu, mutta as you know, elämä on.

Vierailija
5/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää elämää. Kun on saanut pari kertaa elää prinsessapäivän voi sanoa saaneensa jo kaiken. Toiset ei päässeet edes yhtään kertaa naimisiin. Minä sentään kaksi kertaa

Vierailija
6/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus elämä vaan menee niin, että kaikkea ei voi saada, on hyväksyttävä vain se, mitä on tarjolla. Jos haluaa isot häät ylipäätään ja ne just jonkun tietyn miehen kanssa joka on jo kerran pitänyt isot häät, niin sitten niistä väistämättä tulee tälle miehelle toiset isot häät.

Ap esitti kysymyksensä ihan asiallisesti ja fiksusti, mutta kun moni ei, niin samaan mustavalkoiseen tapaan voisi kysyä, että oletteko te aina haaveilleet lapsista usemman eri miehen kanssa tai toistuvasti pettävästä miehestä, joka lupaa toisenkin kerran että tää oli sitten vika kerta.

Vierailija
7/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni naimisiin ensimmäisen kerran ja minä viimeisen (=toisen). Ekalla kerralla ei ollut mitään häitä, oli pelkkä vihkiminen ja rakkaudeton liitto, jonka ei edes ollut tarkoitus kestää.

Vierailija
8/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kun on jo reilu 40, ei enää tunnu ehdottomalta pakolta kärsiä kaksikymppisenä tehdystä " virheestä" . Eli kirkkovihkiminen oli, tosin illalla, eikä Mendelssonin tahdissa, minulla iltapuku, ei hääpukua. Juhlavieraita oli 60, syötiin hyvin, nautittiin viiniä ja boolia,tanssittiin ja vietettiin hyvä ilta elämänkulkua pohtien.

Vierailija
9/11 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä toisen kierroksen häissä yleensä huvittaa on valkoinen prinsessamekko, huntu yms. kuviot. Ne kyllä naurattavat yli kolmekymppisellä morsiamella vaikka olisi ekakin kierros.

Vierailija
10/11 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärretään erilaisia elämäntilanteita, uusioperheitä ei saa arvostella mitenkään jne, mutta sitten maailman kornein asia on se, että yksi suhde päättyy ja toinen alkaa ja sen alkamista pitäisi tämän " toiseuden" takia juhlia nöyrästi ja vaatimattomasti.

Vierailija
11/11 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy tätä millään pahalla, vaan ihan uteliaisuudesta.