Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epämuodikkuus

Vierailija
30.10.2017 |

Millä tavalla juuri sinä olet epämuodikas?

Kertokaa minulle, mitkä asiat ovat tällä hetkellä epämuodikkaita. Tämä aihe kiinnostaa minua suuresti.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tunteet, ja joskus minulle tulee vääryyksien ja muiden ikävien asioiden todistamisesta suoraan sanottuna paha mieli. Nykyäänhän on epämuodikasta, kun on "mielensäpahoittaja" ja kun "menee tunteisiin".

Vierailija
2/31 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tunteet, ja joskus minulle tulee vääryyksien ja muiden ikävien asioiden todistamisesta suoraan sanottuna paha mieli. Nykyäänhän on epämuodikasta, kun on "mielensäpahoittaja" ja kun "menee tunteisiin".

Tuo on varmaan totta. Pitäisi olla niin älyttömän vahva eikä saisi pahoittaa mieltään mistään. Joskus nolostuin jostain asiasta, ja tuttuni moitti minua siitä. Kun häpeäminen on niin noloa ja huonon itsetunnon merkki! 

Sitten tietysti hävetti vielä enemmän. 

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halppislaukku, -kengät, -takki jne. Hirveää, että en sijoita tonnia yhteen takkiin. Epämuodikas tantta, joka luulee olevansa tyylikäs, ylimielinen pissis. En muista enempää, keksitte varmaan loput.

Vierailija
4/31 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveälahkeisia matalavyötäröisiä housuja.

Vierailija
5/31 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, enkä vapaaehtoisesti esim. vastustaakseni sosialismia vaan ihan omaa surkeuttani. 

Vierailija
6/31 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä mulla ei ole hajuakaan siitä, mikä on muodikasta tai epämuodikasta, enkä siten tiedä olenko muodikas vai epämuodikas. Teen asiat suunnilleen niinkuin olen aina tehnyt; puhun murretta, luen kirjoja, soitan cd-levyjä, joskus älppäreitäkin. Kerään marjoja ja sieniä ja luonnosta kasviksia, erityisesti nokkosta. Teen saippuaa ja muuta kotikosmetiikkaa. En meikkaa juuri koskaan. Teen itse suurimman osan vaatteistani, osan ostan kirppareilta. Koti on värikäs (jossain vaiheessa valkoinen oli muotia, onkohan vielä?) ja aika, no, sanotaanko rönsyilevä, samoin puutarha. Syön mitä mieli tekee, juon kahvia ja joskus pari lasia viiniä. Kuuntelen soulia ja eräänlaista kansanmusiikkia, mutta tykkään myös Serj Tankianista ja Red Hot Chili Peppersistä.

Teen paljon kaikkea kivaa, mutta olen silti laiska.. Tykkään istua ja töllöttää notskia tai takkatulta tai vaikka vesisadetta. Käsitöitä teen paljon. Haaveilen ja unelmoin, enkä ole kovin tehokas yhteiskunnan osanen. Tällä hetkellä opettelen maalaamaan. Siis tauluja. Ne on semmoisia unenomaisia, varmaan vähän lapsellisia, ainakin näin viisikymppiselle. 

Luulen, että olen aika epämuodikas? Olen ainakin aina ollut, ellei nyt sitten ole aika muuttunut radikaalisti. 

Vierailija
7/31 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän leveneviä lahkeita ja merkittömiä laukkuja! Tänään oli matalavyötäröiset farkut jalassa, tosin kapealahkeiset. 

Tänään näin sohjossa kävelevän paljasnilkkaisen teinin. Itselläni oli säärystimet - olin varmaan ihan superepämuodikas!

- ap

Vierailija
8/31 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämuodikasta on käyttää huonolaatuisia vaatteita, esim. H&M:stä ostettuja. Polyesterit ja muut synteettiset vaatteet ovat aina epämuodikkaita.

Vierailija
9/31 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämuodikasta on käyttää huonolaatuisia vaatteita, esim. H&M:stä ostettuja. Polyesterit ja muut synteettiset vaatteet ovat aina epämuodikkaita.

Epämuodikkuus kiehtoo minua, mutta huonolaatuisia vaatteita yritän välttää. 

- ap

Vierailija
10/31 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Salkkareita.

Vierailija
11/31 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla juuri sinä olet epämuodikas?

Kertokaa minulle, mitkä asiat ovat tällä hetkellä epämuodikkaita. Tämä aihe kiinnostaa minua suuresti.

Muodikkuus vasta tahditonta on. :D Se on massan nuoleskelua. Tykkään ihmisistä jotka pukeutuvat juuri siten kuin itse haluavat.

Vierailija
12/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää! Haluan olla epämuodikas! En siis mitenkään edistyksellisessä hipsterimielessä vaan tyylikkään omaperäisesti, ripauksella maanläheistä junttiutta. 

- ap

Vierailija
13/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä muodikas, ehkä...olen aina vain muutaman vuoden myöhässä mitä vaatteisiin tulee. Ei mua muoti kiinnosta enää.

Vierailija
14/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muodikkuus vasta tahditonta on. :D Se on massan nuoleskelua. Tykkään ihmisistä jotka pukeutuvat juuri siten kuin itse haluavat.

Nojaa. Kovinkaan moni ei ole järin muodikas jos pukeutumisesta puhutaan, jos katukuvaa katsoo sen kyllä huomaa. Mitä vikaa on siinä että tykkää pukeutua? Eikö trendien seuraaja voi pukeutua niin kuin itse haluaa? Tyylikkyys on muodikasta aina, eikä kaikilla ole minkäänlaista omaa tyyliä.

Vierailija
15/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on värikäs koti ja ruskeita täyspuisia huonekaluja. Kirjahyllyjä on monta. Syön leipää. Käytän ajattomia vaatteita. Olen pitkässä parisuhteessa. Rentoudun kävelemällä.

Vierailija
16/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polyesterivaatteet näyttävät olevan hyvin suosittuja ja muodikkaita. Se on sitten eri asia, ovatko ne laadukkaita tai muutoin fiksuja.

Vierailija
17/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteet lähinnä Prismasta

Vierailija
18/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotini on valko harmaa. Karppaan. En lue kirjoja. Sisustan. Rakennekynnet ja ripsien pidennykset. Olen ajan hermolla. Samis muiden kanssa.

Vierailija
19/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden kohta kaupalle jalassa tuulihousut.Eikös ne oo erityirn epätyylikkäät?Ja talvella kuljen paksuissa toppahousuissa, vaikka en ole tippaakaan muodikkaasti sporttinen.

Vierailija
20/31 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä macaa, msm-jauhetta, chian siemeniä, proteiinijauhoja tms. Syön ihan normaalia itsetehtyä kotiruokaa. En karppaa. En aio jatkossa syödä friteerattuja hyönteisiä. Peitän nilkat talvella ja käytän pipoa. Mulla ei ole Kånken-reppua eikä valkoisia tennareita. Ei ole hiuslisäkkeitä, ei tekoripsejä, ei microblading-kulmakarvoja, eikä rakennekynsiä. En käytä treenivaatteita muuten kuin treenatessa. Koti on värikäs, kuten vaatteetkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi