Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälitkö miehiä jotka on muuten kunnollisia mutta jää ilman naista koska ei tiedä miten ihmisten kanssa ollaan?

Vierailija
30.10.2017 |

Minä säälin. Jotenkin naurettavaa jos ei 20 ikävuoteen mennessä ole seurustellut.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin sinua asialliseksi mutta tuo viimeinen lause sai luuloni karisemaan.

Vierailija
2/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käsittääkseni lähes kaikki säälii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on naisena puhua, kun miehet tulevat suurin piirtein kotiovelta hakemaan, jos vähänkään löytyy ulkonäköä.

Vierailija
4/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 ikävuoteen! No siinä iässä on paljon ihmisiä, jotka eivät ole styylanneet.

Ihan normaalia.

Vierailija
6/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on naisena puhua, kun miehet tulevat suurin piirtein kotiovelta hakemaan, jos vähänkään löytyy ulkonäköä.

Monilta miehiltä löytyy vähän ulkonäköä.

Surullista.

Vierailija
7/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on naisvaltainen palsta, joten sääliä ei miehille tuosta syystä tipu. Jostain muusta syystä voi tippua.

Vierailija
8/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdesuorittajat.. Olikohan teistä jo tosi-tv sarja :D

Vierailija
9/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes, joka ei tiedä miten ihmisten kanssa ollaan, ei ole kunnollinen.

Vierailija
10/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin 39 v lapsetonta miestä joka vaikutti ensin ns kiltiltä ja hyvältä tyypiltä, mutta loppujen lopuksi tajusin miksi hänellä ei ole lapsia tai pitkiä suhteita.

Sen vain tajuaa.

Vierailija
11/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v ei ole ikä eikä mikään, itsekin aloin seurustella ensi kertaa vasta 19-vuotiaana ja ompa noita pidempiä parisuhteita sen jälkeen ihan normaalisti ollut.

Se, jos on 30 tai 40v, eikä ole yhtäkään seurustelusuhdetta, on sitten jo vähän erikoisempaa. Voisi kuitenkin sanoa, että jokaisen oma valinta tai ainakin aika merkittävää yrittämisen puutetta.

Vierailija
12/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli en, että mies voi aina tehdä aloitteen, jos haluaa. Pakit on pahinta, mitä voi seurata.

Nainen, joka tekee aloitteen, saa paljon muutakin kuin pakit, jos kohde ei ole kiinnostunut. Hän on epätoivoinen, tyrkky, outo, ties mitä.

Lisäksi mies menettää siinä tilaisuuden saalistaa, hänestä tulee saalis. Ja hän voi antaa pakit vain siksi, että nainen aloitteellisuudessaan on maskuliininen.

Niin että en sääli miehiä tässä asiassa, vaan naisia.

Itse olen tehnyt kaksi kertaa aloitteen. Toinen miehistä oletti sen tarkoittavan sitä, että tarjoudun pelkäksi panopuuksi. Arghh!!

Vierailija
13/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä taida hirveän moni paljon seurustellutkaan tietää miten olla suhteessa... senkun katselee erolukuja. Vasta sitten kun on 50v kestäny yksi ja ainoa katkeamaton liitto takana voi väittää tietävänsä yhtään mitään seurustelusta.

Siksi ihmetelinkin mitä vikaa muka siinä kun kohtelin tyttöystävää samalla tavalla ku miten vaari mummia.. tataa olla niin että se flikka on itse se joka ei tiedä miten ollaan suhteessa. Eikä se tiennytkään, lähti matkoihinsa ja seuraavakin suhde katkesi ja nykyään onkin sitten ikisinkku eikä kelpaa kellekkään enää yli 40v vanhana kissamummona

Vierailija
14/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaava otsikko, ikävä aloitusviesti.

Vierailija
15/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan, että mies ei ole ns. kunnollinen, jos ei tiedä miten ihmisten kanssa ollaan. Ei mulla muuta.

Vierailija
16/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli en, että mies voi aina tehdä aloitteen, jos haluaa. Pakit on pahinta, mitä voi seurata.

Nainen, joka tekee aloitteen, saa paljon muutakin kuin pakit, jos kohde ei ole kiinnostunut. Hän on epätoivoinen, tyrkky, outo, ties mitä.

Lisäksi mies menettää siinä tilaisuuden saalistaa, hänestä tulee saalis. Ja hän voi antaa pakit vain siksi, että nainen aloitteellisuudessaan on maskuliininen.

Itse olen tehnyt kaksi kertaa aloitteen. Toinen miehistä oletti sen tarkoittavan sitä, että tarjoudun pelkäksi panopuuksi. Arghh!!

Tää on muuten käsittämätön piirre miehissä. Eräs arka mies käsitti myös noin. Sitä ennen niin tykkäsi minusta. Vitun noloa. Siis sille miehelle. Oispa tienny totuuden.... "aseksuaali" kohtasi jonkun, jota ei tarvinnut pelätä. Mut ei sitte.

Vierailija
17/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan, että mies ei ole ns. kunnollinen, jos ei tiedä miten ihmisten kanssa ollaan. Ei mulla muuta.

Voi olla. Vaatii vaan niin kauan tutustua, että kaikki tilaisuudet menee ohi.

Vierailija
18/24 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sitä yksinäistä miestä ja jos hän pariutuisi, säälisin hänen naistaan.

Vierailija
19/24 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten käsittämätön piirre miehissä. Eräs arka mies käsitti myös noin. Sitä ennen niin tykkäsi minusta. Vitun noloa. Siis sille miehelle. Oispa tienny totuuden.... "aseksuaali" kohtasi jonkun, jota ei tarvinnut pelätä. Mut ei sitte.

Ai mies saa "korkeintaan" pakit? Jos sen aloitteen tekee lähikaupan kassalle tai työkaverille,vaikeaksi menee oltavat pakkien jälkeen.

Vierailija
20/24 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mies saa "korkeintaan" pakit? Jos sen aloitteen tekee lähikaupan kassalle tai työkaverille,vaikeaksi menee oltavat pakkien jälkeen.

Komppaan. Itse tulkitsin ristiriitaisia viestejä työpaikalla väärin (enkä tiennyt että toinen osapuoli oli varattu) ja luulin flirttailun tarkoittavan enemmänkin - seurauksena minusta tuli koko työpaikan (yli 100 työntekijän pulju) pelle.

Kaikki pilkallisesti kutsuivat Romeoksi, jos ulkopuolisiakin tuli kahvihuoneeseen vierailulle niin minut esiteltiin naljaillen "kannattaa varoo, tää Roomeo vie pian sun muijas".

Lopulta vaihdoin työpaikkaa jatkuvan ja systemaattisen työpaikkakiusaamisen johdosta - tätä nälvintää harrasti jopa pomoporras työntekijöiden kanssa avoimesti.