Ex-miehen nykyiset naisystävät ovat lapsellisia oikuttelijoita
Mulla on ex-mieheni kanssa kaksi lasta 10+12 vuotiaat, erosimme lasten ollessa 0,5 ja 2,5 vuotiaita koska selvisi, että miehelläni oli ollut jo pitkään suhde selkäni takana. Sen jälkeen hänellä onkin sitten ollut sarja lapsellisia oikuttelijanaisia.
Lapset ovat vuoroin isällään ja vuoroin minulla, mitään tarkkoja sopimuksia ei olla tehty. Ex-mieheni ja minun välillä on edelleen vähän rakkautta mutta myös vähän katkeruutta sekä pitkä suhde yhdessä ja välillä erikseen.
Naiset, joiden kanssa mies on asunut, ovat olleet 45+ ikäisiä ja nyt viime vuosina jo 40-55 ikäisiä, mieheni 55 vuotias. Naiset kaikki ovat tehneet lapsensa parikymppisinä ja avioituneet nuorina, eronneet sitten nelikymppisenä. Nyt ovat sitten olleet seurustelusuhteessa ex-mieheeni tai kolme on tainnut asuakin miehen kanssa. On vain ilmennyt, että tuon ikäisille pitkästä avioliitosta eronneille, työssäkäyville, hyvin koulutetuille naisille ei sovi että ex-pari, jolla on yhteisiä pieniä lapsia on väleissä keskenään ja jopa pitävät toisistaan edelleen jonkin verran. Asiat on kyllä saatu sovittua, rahasta ei miehen kanssa ole koskaan ollut riitaa mutta yksi jos toinenkin miehen seurustelukumppaneista on nostanut metelin ja jopa jättänyt miehen sen vuoksi, että olemme edelleen tekemisissä. Minun mielestäni on lastenkin kannalta ihan hyvä, että olemme väleissä ja pystymme jopa halaamaan tai antamaan poskisuukon ex-mieheni kanssa ystävällisesti toisiamme tavatessamme.