Joulumieli hukassa..p***a fiilis
Tapani mukaan olin laittamassa yhdelle perheelle ison paketin lastenvaatteita, kirjoja, muutaman lelun ja paljon herkkuja jouluapuna.
Sitten tein virheen ja menin sivulle takaisin etsimään toista perhettä. Näin ensimmäisen perheen ilmoituksen sivulla uudestaan ja siihen oli kirjattu että yhdelle lapsista luvattu vaatteet. Minun lupaamistani vaatteista, tavaroista ja herkuista ei mitään mainintaa. Tuli aika kusetettu fiilis.
Omaa syytäni tietysti, että uudestaan ilmoituksia sivulla selailin ja kun niistä kuvakkeista ei erota, mikä on kenenkin ilmoitus, niin satuin klikkaamaan samaa kuin aiemminkin.
Minneköhän nyt nuo isot kassilliset veisin?
Kommentit (15)
Ilmoitat sivuille, että siellä on väärää tietoa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt, mutta väliäkö...
Mikä oli epäselvää?
Minulla on monta kassillista vaatteita, tavaroita ja herkkuja, jotka olin viemässä yhdelle perheelle jouluavun kautta.
Sitten menin etsimään jouluapusivulle toista perhettä, jolle voisin myös antaa jotain. Tällöin näin aikaisemman perheen ilmoituksen.
Selvensikö?
Joutaa ollakki vielä tässä vaiheessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli epäselvää?
Minulla on monta kassillista vaatteita, tavaroita ja herkkuja, jotka olin viemässä yhdelle perheelle jouluavun kautta.
Sitten menin etsimään jouluapusivulle toista perhettä, jolle voisin myös antaa jotain. Tällöin näin aikaisemman perheen ilmoituksen.
Selvensikö?
Ei vieläkään auennut, mutta ei se haittaa.
Kiitos kommenteista. Jätetään auttaminen.
Tässä nyt jäi epäselväksi, miksi et voikaan antaa kasseja tälle perheelle. Harva meistä varmaan tietää, miten siellä toimitaan.
Ei kai ne ilmoitukset nyt ihan hetkessä päivity...?
Ap nyt loukkaantu tosiaan turhasta meille. Mulle tää juttu ei avautunut ollenkaan. Ap siis syyllistyi johonkin ja miten se ensimmäinen perhe kusetti?
Hei ap!!! Perhe itse ei päivitä tulossa olevia avustuksia vaan ylläpitäjät. Jos ylläpitäjät eivät vielä ole ehtineet päivittää tietoja, ei tuo perhe itse voi asialle yhtään mitään. Sinuna veisin edelleenkin lupaamasi tavarat tälle perheelle.
Perheen ilmoitus poistui ja oli nyt tullut takaisin. Päivityksenä vain jo mainitsemani vaikka varmasti oli tieto myös minun tarjoamastani avusta.
Mulla alkaa pikkuhiljaa joulustressi iskemään. Pitäisi alkaa ruveta miettimään joululahjojen hankkimista enkä osaa yhtään koskaan ostaa mitään!
Rahan antaminen tuntuu jotenkin hölmöltä erityisesti itseäni reippaasti rikkaammille ihmisille. Jotain tavaraa mutta mitä? Joka jouluinen hirveä stressi pari kuukautta! Melkein ärsyttää koko joulu niin paljon että voisin luopua siitä koska tahansa.
Joku sekaannus varmaan, selvitä. Kiva että autat!