Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulumieli hukassa..p***a fiilis

Vierailija
30.10.2017 |

Tapani mukaan olin laittamassa yhdelle perheelle ison paketin lastenvaatteita, kirjoja, muutaman lelun ja paljon herkkuja jouluapuna.

Sitten tein virheen ja menin sivulle takaisin etsimään toista perhettä. Näin ensimmäisen perheen ilmoituksen sivulla uudestaan ja siihen oli kirjattu että yhdelle lapsista luvattu vaatteet. Minun lupaamistani vaatteista, tavaroista ja herkuista ei mitään mainintaa. Tuli aika kusetettu fiilis.

Omaa syytäni tietysti, että uudestaan ilmoituksia sivulla selailin ja kun niistä kuvakkeista ei erota, mikä on kenenkin ilmoitus, niin satuin klikkaamaan samaa kuin aiemminkin.

Minneköhän nyt nuo isot kassilliset veisin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt, mutta väliäkö...

Vierailija
2/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat sivuille, että siellä on väärää tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumieli hukassa lokakuussa?

Vierailija
4/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulska fiilis?

Vierailija
5/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli epäselvää?

Minulla on monta kassillista vaatteita, tavaroita ja herkkuja, jotka olin viemässä yhdelle perheelle jouluavun kautta.

Sitten menin etsimään jouluapusivulle toista perhettä, jolle voisin myös antaa jotain. Tällöin näin aikaisemman perheen ilmoituksen.

Selvensikö?

Vierailija
6/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaa ollakki vielä tässä vaiheessa

Vierailija
7/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli epäselvää?

Minulla on monta kassillista vaatteita, tavaroita ja herkkuja, jotka olin viemässä yhdelle perheelle jouluavun kautta.

Sitten menin etsimään jouluapusivulle toista perhettä, jolle voisin myös antaa jotain. Tällöin näin aikaisemman perheen ilmoituksen.

Selvensikö?

Ei vieläkään auennut, mutta ei se haittaa.

Vierailija
8/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Jätetään auttaminen.

Vierailija
9/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt jäi epäselväksi, miksi et voikaan antaa kasseja tälle perheelle. Harva meistä varmaan tietää, miten siellä toimitaan.

Vierailija
10/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne ilmoitukset nyt ihan hetkessä päivity...?

Vierailija
11/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt loukkaantu tosiaan turhasta meille. Mulle tää juttu ei avautunut ollenkaan. Ap siis syyllistyi johonkin ja miten se ensimmäinen perhe kusetti?

Vierailija
12/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!!! Perhe itse ei päivitä tulossa olevia avustuksia vaan ylläpitäjät. Jos ylläpitäjät eivät vielä ole ehtineet päivittää tietoja, ei tuo perhe itse voi asialle yhtään mitään. Sinuna veisin edelleenkin lupaamasi tavarat tälle perheelle. 

Vierailija
13/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen ilmoitus poistui ja oli nyt tullut takaisin. Päivityksenä vain jo mainitsemani vaikka varmasti oli tieto myös minun tarjoamastani avusta.

Vierailija
14/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa pikkuhiljaa joulustressi iskemään. Pitäisi alkaa ruveta miettimään joululahjojen hankkimista enkä osaa yhtään koskaan ostaa mitään!

Rahan antaminen tuntuu jotenkin hölmöltä erityisesti itseäni reippaasti rikkaammille ihmisille. Jotain tavaraa mutta mitä? Joka jouluinen hirveä stressi pari kuukautta! Melkein ärsyttää koko joulu niin paljon että voisin luopua siitä koska tahansa.

Vierailija
15/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sekaannus varmaan, selvitä. Kiva että autat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme