Taas on alamäki alkanut, en jaksa
Mistä se johtuu että välillä tulee sellaisia kausia että kaikki menee pieleen. Nyt taas on tullut vain vastoinkäymisiä, vaikka pitkän aikaa oli ihan tavallista. Masentaa, kun tietää että pian taas sataa paskaa niskaan lisää.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan samassa veneessä ap. Miten elämä onkin näin paskaa?
Kiva kuulla, että on kohtalotovereita. Tavallinen, arkinen elämä on oikeasti parasta. Sen ymmärtää sitten kun kaikki ei menekään putkeen.
Samaa miettinyt. Tuntuu että elämä on vaan hirveää ponnistelua eikä mitään palkintoa tule. Ponnistelua kun kaikki vaan kaatuu päälle.
Mitä se ns paska on? Kerro
Hommaa elämään jotain kivaa
Mä mietin tänään sitä, että kun mun kaikki energia menee siihen, että murehdin tätä tilannetta niin en pysty keskittyä mihinkään muuhun ja nekin asiat menee pieleen. T. Ap, joka ei todellakaan ole roikkunut tällä koko päivää, vaan tuo mun aikaisempi aloitus pompsahti etusivulle...
No jaa. Kaikki on paskaa. Paitsi kusi.
Mulla alkoi parisuhdeasiat mättää tai sen puute. Yritystä oli ja treffiä, tulos nolla. Nyt olen alkanut lukea kirjoja, katsoa telkkua, soittanut kavereille. Jotenkin kevyt fiilis, kun päästin irti ajatuksen suhteesta. Kaikki ei saa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ns paska on? Kerro
Hommaa elämään jotain kivaa
Elämä on ihan perus jees, mutta nyt on muutamat jutut menny pieleen 😩🔫 Epätoivo.
Ollaan samassa veneessä ap. Miten elämä onkin näin paskaa?