Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä on kateellinen,koska olen hoikka.. Olen väsynyt hänen..

Vierailija
30.10.2017 |

Aina, kun miehet yrittävät tulla iskemään, niin tämä ystävä tulee väliin ja alkaa keimailemaan miesten edessä. Sitten hän sanoo minulle, että elämäni on niin helppoa hoikkana ym. Harmittaa .. Olisi kiva saada seuraa baarissa, mutta..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi laihojen vihaajat on niitä vittumaisimpia "ystäviä", kateus on kamala asia.

Vierailija
2/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Eli on ystäväsi syy, ettet saa baarissa seuraa.. vai jospa se johtuisi ihan sinusta itsestäsi? Se ei niin hoikka ystäväsi on varmasti miesten silmissä ihanan muodokas ja sinä et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Eli on ystäväsi syy, ettet saa baarissa seuraa.. vai jospa se johtuisi ihan sinusta itsestäsi? Se ei niin hoikka ystäväsi on varmasti miesten silmissä ihanan muodokas ja sinä et.

No kyllä se olen minä, ketä miehet hakee tanssimaan ym. Ystävä ei ole edes koskaan seurustellut. Että joo, se ei ole minusta kiinni. Miehet ovat myös sanoneet suoraa, että kummastelevat ystäväni hyökkäävää käytöstä .. Että ei nyt sun kommentti mennyt ihan nappiin. Tais mennä samalla hieman tunteisiin :D

Vierailija
4/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin :D herne meni nenuun ..

Ei sun tartte vetää hernettä nenään, jos AP on hoikka..

Vierailija
5/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi "ystävä", joka oli tavattoman riippuvainen miesten huomioista. Baarissa piti aina, ihan aina olla "joku" tai jotain "säpinää jonkun kanssa". Sitten jos mulle tuli joku poika/mies juttelemaan, niin tää "ystäväni" tuli siihen kiskomaan mua kädestä pois ja sähisemään että "et kai sää nyt tuosta oo kiinnostunut?!"

On muuten (monesta muustakin syystä) ex-ystävä tämä nykyään.

Vierailija
6/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta ei koskaan petä. Aina löytyy ilkeämielinen kommentoija vääristelemään avausta.   :-)

Vierailija
7/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on iskumielessä liikenteessä, kannattaisi mennä silloin yksin. Jos taas haluaa pitää hauskaa kaverin kanssa, voisi jättää flirttaamisen vähemmälle ja mennä vaikka rauhallisempaan mestaan viettämään iltaa. Tuossa aloitustapauksessa kumpikaan ei ilmeisesti ole tyytyväinen.

Vierailija
8/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ap:n kaltaiset kateellisuuskorttia esille jatkuvasti vetävät "ystävät" ovat kyllä ihan hanurista. :D Heille ystävyys on kilpailuasetelma, jossa pitää aina voittaa tavalla tai toisella ja sitten "häviäjää" kuuluu ilkkua aina ympäriinsä omaa erinomaisuutta korostaen.

Onneksi minulla ei ole ap:n kaltaista ystävää, vaan ystäväni ovat myös sisältä kauniita ja ihania ihmisiä. Osa heistä on ollut ystäviäni jo päiväkodista lähtien, eli neljäkymmentä vuotta ja näiden vuosien varrella oikeita ystäviä on tullut rutkasti lisää. Me kaikki olemme tavallisia ajattelevia ja hyvin eri näköisiä ihmisiä, ikähaitari on iso ja perhesuhteemme ovat täysin erilaisia. Ulkonäköasiat ovat viimeisiä asioita mitä ajattelemme tai mitä minä ajattelen.

Yritä siis ap hieman ryhdistäytyä ja unohda nuo teinimäiset ajatukset. Kirjoituksesi perusteella arvioisin sinut noin nippa nappa 18 vuotiaaksi. Menikö sekin arvaus yli? Omat teinityttäreni ovat yläkouluikäisiä ja heillä on fiksummat ajatukset kuin sinulla tyttöpieni. :)

Vierailija
9/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ap:n kaltaiset kateellisuuskorttia esille jatkuvasti vetävät "ystävät" ovat kyllä ihan hanurista. :D Heille ystävyys on kilpailuasetelma, jossa pitää aina voittaa tavalla tai toisella ja sitten "häviäjää" kuuluu ilkkua aina ympäriinsä omaa erinomaisuutta korostaen.

Onneksi minulla ei ole ap:n kaltaista ystävää, vaan ystäväni ovat myös sisältä kauniita ja ihania ihmisiä. Osa heistä on ollut ystäviäni jo päiväkodista lähtien, eli neljäkymmentä vuotta ja näiden vuosien varrella oikeita ystäviä on tullut rutkasti lisää. Me kaikki olemme tavallisia ajattelevia ja hyvin eri näköisiä ihmisiä, ikähaitari on iso ja perhesuhteemme ovat täysin erilaisia. Ulkonäköasiat ovat viimeisiä asioita mitä ajattelemme tai mitä minä ajattelen.

Yritä siis ap hieman ryhdistäytyä ja unohda nuo teinimäiset ajatukset. Kirjoituksesi perusteella arvioisin sinut noin nippa nappa 18 vuotiaaksi. Menikö sekin arvaus yli? Omat teinityttäreni ovat yläkouluikäisiä ja heillä on fiksummat ajatukset kuin sinulla tyttöpieni. :)

No sulla ne fiksut ajatukset vasta onkin. Kuka aikuinen ihminen hyväksyy tuollaisen käytöksen? En minä ainakaan. Kyllä sinuna katdoisin nyt muutaman kerran peiliin ja miettisin kuka on fiksu ja kuka ei :D tais mennä sullakin AP:n hoikkuus tunteisiin.

Vierailija
10/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetunymmärtämisen taidot missä?

Vierailija
11/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää! Koitas lukea tuo teksti uudelleen ja miettiä, mikä se pointtina oikeen on. Tosi aikuismaista käytöstä tulla mollaamaan tänne ihmisiä, kun ei edes ole hoksannut eikä ymmärtänyt, mistä on kysymys. On tainnut koulut jäädä käymättä, kun sivistystaso on tuota luokkaa.

Vierailija
12/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka juu, mutta myös suora poikavartaloinen pötkylä, jolla ei ole rintoja eikä lantiota, mutta silti pluskokoinen ihanan kaunis ja kurvikas kaverini kadehtii laihuuttani. Siinä muistaa, että kaikki me kaivataan jotain mitä ei itsellä ole.

Hän huomauttelee aina samaan tyyliin kuin AP:n kaveri. Että "no hoikkana sä et joudu tollasta miettiin", ja kerran alusvaatteita katsoessani hän tokaisi "ai onks sulla muka oikeesti noin kapea lantio? ei kai?"

Mutta harmittaa, kun haluaisin joskus ravistella kaveria ja sanoa että haloo, mieti miten paljon naisellisempi olet! Jos vaikka miettii kumpi saa enemmän huomiota miehiltä, niin kyllä se on kaverini enkä minä. Eli ei hoikkuus todella ole mikään onnellisuuden lähde. Enemmän on kiinni itsetunnosta, asenteesta ja siitä mihin kiinnittää huomiota.

Vierailija
13/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka juu, mutta myös suora poikavartaloinen pötkylä, jolla ei ole rintoja eikä lantiota, mutta silti pluskokoinen ihanan kaunis ja kurvikas kaverini kadehtii laihuuttani. Siinä muistaa, että kaikki me kaivataan jotain mitä ei itsellä ole.

Hän huomauttelee aina samaan tyyliin kuin AP:n kaveri. Että "no hoikkana sä et joudu tollasta miettiin", ja kerran alusvaatteita katsoessani hän tokaisi "ai onks sulla muka oikeesti noin kapea lantio? ei kai?"

Mutta harmittaa, kun haluaisin joskus ravistella kaveria ja sanoa että haloo, mieti miten paljon naisellisempi olet! Jos vaikka miettii kumpi saa enemmän huomiota miehiltä, niin kyllä se on kaverini enkä minä. Eli ei hoikkuus todella ole mikään onnellisuuden lähde. Enemmän on kiinni itsetunnosta, asenteesta ja siitä mihin kiinnittää huomiota.

No välimuotojakin on olemassa. Eihän AP välttämättä ole sellainen.

Vierailija
14/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no hoikkuus ei tarkoita mitään poikavartaloa kaikilla.

Vierailija
15/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no hoikkuus ei tarkoita mitään poikavartaloa kaikilla.

Se on ihan totta. Lähinnä vaan halusin huomauttaa, kun moni ihannoi laihuutta/hoikkuutta ihan itseisarvona, vartalomallista riippumatta, että ei sekään tarkoita aina että olisi esim. kaikkien miesten mieleen. Kyselytutkimusten mukaan 4/5 naisista on tyytymättömiä painoonsa, eli joukossa on hirveä määrä normaalipainoisiakin. 

Vierailija
16/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon todennäköisempää on, että tämä ystävä on miesten silmissä vastenmielinen läski..

Vierailija
17/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten et saa miesseuraa ystäväsi takia. Jos olet hottis, niin kyllä ne miehet sut mukaansa huolii, vaikka läski frendis siihen tulee änkeen.

Vierailija
19/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tällainen "cock blocker" ystävänä, ilmeisen yleistä siis. Tosin ystävä oli hoikempi kuin minä.

Ihan vaikka baarissa muutamien miesten kanssa juttellu yhdessä niin, että toinen mies kiinnittääkin minuun enemmän huomiota. Yllättäen ystävää alkoikin aina siinä kohtaa väsyttää tai halusi kotiin. Jos taas huomio kiinnittyikin taas jällleen häneen niin väsymys kaikkosi samantien, sitten taas hetken päästä toisinpäin.

Tässä siis ei mistään ulkonäöstä tai painosta kyse, koska hän oli kyllä ulkoisesti varmasti viehättävämpi.  Ilmeisen heikko itsetunto ja huomionhakuisuus vain taustalla.

Vierailija
20/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen läski siellä huutelee.