Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on täksi päiväksi 50 snt ruokarahaa, mitä ostaisit?

Vierailija
30.10.2017 |

Mitähän tuolla saa. En kyllä osta kaalia, vaikka kuinka sanoisitte.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilla ja pullojen keruun jälkeen menisin ostaa vielä niitä kilohinnaltaan halvimpia kasviksia. Jos jostain saa vajaa euron kehiteltyä niin hernekeittopurkki, siitä saa pari kertaa syötyä hyvällä tuurilla.

Vierailija
22/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa joltain kaverilta muutama euro ja tee vaikka potut ja nakkikastike

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis lisäyksenä, että kyllä mulla on enemmän rahaa ku toi 05 e, mutta mä olen täältä av-palstalta lukenut, että kunnon äiti säästää aina vaikka tulot olis kuinka pienet. Mä saan työttömän peruspäivärahaa ja asumistukea ja säästään niistä 800 euron nettotuloista joka kuussa 400 euroa tällä tavalla.

ap

Vierailija
24/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis lapset on 1v ja 4v.

ap

Vierailija
25/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän pavut tomaattikastikkeessa maksaa?

Vierailija
26/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketin hernekeittotölkki maksaa mielestäni 40 senttiä.

Vierailija
27/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt siis lisäyksenä, että kyllä mulla on enemmän rahaa ku toi 05 e, mutta mä olen täältä av-palstalta lukenut, että kunnon äiti säästää aina vaikka tulot olis kuinka pienet. Mä saan työttömän peruspäivärahaa ja asumistukea ja säästään niistä 800 euron nettotuloista joka kuussa 400 euroa tällä tavalla.

ap

Tuosta summasta pystyt helposti säästämään enemmän kuin 400 euroa. Vai onko sinulla lainoja?

Vierailija
28/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaali jo mainittu?

Vierailija
29/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo,

voiko joku olla köyhempi ja näköjään myös vielä tyhmempi, kuin minä??? Mulla on sentään aina kaapissa mausteita, erilaisia puuroryynejä, riisiä, makaronia. Myös sipulia ja valkosipulia löytyy. Kahvi ja sokeri joskus lopussa, mutta en kuole niiden puutteeseen. Jääkaapissa ainakin valot ja ruokaöljyä, viinietikkaa, ketsuppia, yleensä myös kananmunia, jogurttia, perunaa, kaalia, porkkanaa, punajuuria.

Sullakin on varmasti ensi viikolla ns. tilipäivä? Osta silloin kaappiin ja pakastimeen varasto peruselintarvikkeita.

Vierailija
30/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen senttiä lisää niin saat Lidlin hernekeittopurkin, jossa on kaksi annosta keittoa.

Vierailija
31/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on noin vähän rahaa, googlaa "kaupunkisi nimi ruoka-avustus" -> isoissa kaupungeissa löytyy lähes joka päivälle joku ruuan jako tai ilmainen ateria.

Vierailija
32/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis taas provoilua, olin jo kertomassa, miten tehdään hernekeittoa, erittäin edullista ja proteiinipitoista ruokaa:

1/2 kg kuivattuja herneitä, liota yön yli, huuhtele,

kattilaan vähintään pari litraa vettä, liemikuutio (tai jos ei ole, vähän suolaa)

Keittele  pienellä lämmöllä, ihan hiljaa poreillen pari tuntia. Lisää vettä, jos haluat laihempaa keittoa.

(jos kotoa löytyy; meiramia, sipulia, porkkanaa, paistettua jauhelihaa tai paloiteltua pikkupossua voi lisätä, ei välttämätöntä)

En muista, paljonko maksaa puolen kilon hernepussi? Mutta siitä riittää syömistä, paranee vain lämmittäessä!

Vierailija
33/33 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Anna-lehden toimittajan metodia: laita poikaystävä maksamaan pizzat ja muista hyödyntää työpaikan perjantaibrunssi! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä