Mitä tehdä? Teinit tulivat eilen isänsä luota tylsistyneenä
"Miksei se tee koskaan mitään hauskaa meidän kanssa?" - eli viikonloput menee siinä että lapset ovat isällään, mutta mitään hän ei tee heidän kanssaan. Vanhin ei pysty keskittymään läksyihin, kun telkkari pauhaa ja sen lisäksi ex saattaa puhua puhelimessa 3h putkeen. Lasten isä saattaa myös soittaa viikolla"ettekö rakasta mua kun ette soita"...Mitä pitää tehdä? Lapset 13&17.
Kommentit (23)
Ei vanhemman ole pakko olla mikään ohjelmatoimisto. Eikä lasten ole pakko tavata etävanhempaa jos eivät tahdo. Tämä on lasten ja heidän isänsä välinen asia, on heidän tulee keskustella keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuon ikäisten ole enää pakko mennä. Vai haluatko itse pitää "lapsivapaata" ja siksi lapset ovat siellä vaikka siellä uhkaillaan väkivallalla ja ollaan välinpitämättömiä?
Eikö se olisi suotavaa, että mullakin olisi lapsivapaata? Hoidin lapset lähestulkoon yksin jo ennen eroa. Eli nyt mun "oma aika" on vain viikonloppuisin ja sekin menee yleensä töissä. Kyllähän mä pääsen viikollakin lähtemään lenkille jne, mutta on eri asia olla yksin. Ap
Eihän tuon ikäisten ole enää pakko mennä. Vai haluatko itse pitää "lapsivapaata" ja siksi lapset ovat siellä vaikka siellä uhkaillaan väkivallalla ja ollaan välinpitämättömiä?