Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelussa työskentelevät! Millaisia aiheettomia tai naurettavia valituksia teistä on tehty?

Vierailija
29.10.2017 |

Minusta oli annettu palaute, että en suostunut laskemaan parinkympin ostoksia 5 ja 10 sentin kolikoista. "No mut kun rahaahan nekin on..." Samoin siitä, kun en suostunut kertomaan nimeäni huutavalla ihmiselle.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/52 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi asiakas valitti että löin sitä päähän. Oikeesti seisoin vaan paikallani hyllyttämässä tavaroita kun asiakas juoksi nurkan takaa suoraan päin ja hyllylle kurkotteleva käteni osui sen kasvoihin... En huomannut koko tyyppiä ennen kuin oli myöhäistä ja olin vähällä kaatua kumoon törmäyksen voimasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullekin uhottu, että tekevät valituksen johtoportaaseen...mutta eihän ne saatanan pelkuripaskat pysty edes siihen

Mulla on näettapana "lievästi" provosoida asiakkaita.

Vierailija
44/52 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodis, sain valituksen eräältä työtoverilta, koska käytin täysin samanlaista perus toppia töissä kuin kaikki muutkin (liikuntapäiväkoti ja kesä). Minun isojen tissieni ja muotojeni kanssa paitahan oli sopimaton ja rivo(vaikka itse vako olikin piilossa), kun taas pienempi tissisten päällä se oli ihan okei. oh well.

Toppi ei mielestäni ole ihan sopiva työasu...🤔

Vierailija
45/52 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin asiakasta sanomalla "Terve". Meni muorilla kuppi nurin jo siinä kassalla, ja vielä kirjallisesti myöhemmin. Hohhoijaa..

Vierailija
46/52 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin normaalisti asiakasta silmiin, hymyilin ja tervehdin kun piippailin hänen ostoksiaan. Asiakas (keski-ikäinen nainen) otti huomiota herättävästi palautelapun, kirjoitti jotakin ja länttäsi lapun käteeni. Siinä luki "Myyjä tuijottaa ja irvistelee" :D Hymyni ei taida olla erityisen viehättävä... Pomo onneksi vaan nauroi lapulle ja sanoi että älä välitä, kyllä noita tuollaisia riittää.

No huh, tulihan sentään ennen ensimmäisen sivun loppua tämä pirusta seuraava maan päällä eli keski-ikäinen nainen! Ihan meinasin jo huolestua, että eikö minua mainita ollenkaan.

Tässä(kin) tilanteessa oli arvatenkin kovin oleellista, että huonosti käyttäytyvä asiakas oli keski-ikäinen nainen, huoh.

Anteeksi nyt suoruuteni mutta monet keski-ikäiset naiset ovat rasittavia vaihdevuosihuuruissaan. Ymmärrän ettei se teille itsellennekään ole helppoa, mutta näin ulkopuolisen silmin annatte itsestänne rasittavan vaikutelman

Vierailija
47/52 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tarvi olla kummallisempaa syytä. Riittää, että sanoo faktat asiallisesti ja ystävällisesti. Eli esimerkiksi, että emme tee sinulle nyt iltapäivystyksessä kuusi vuotta kestäneen polvisäryn tai hartiakolotuksen takia koko vartalon magneettitutkimuksia sen takia, että kumminkaimasi sanoi tänään puhelimessa, että se on hyvä tutkimus. Jos asiakas ei saa haluamaansa ( joka voi järjettömyydessään olla ihan älyvapaa), niin se riittää. " Tähän on tultu" tai " Huonosti on asiat Suomessa nykyään". Ja kirjettä pukkaa ylilääkäreille.

Vierailija
48/52 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin työsähköpostejä työajalla. Toimistotyö tämä eikä silloin edes ollut asiakkaita huoneessa, firman toimitusjohtaja vain sattui näkemään että luen sähköposteja ja tämä oli ongelma. Miksi, sitä ei kukaan työkaverikaan oikein ymmärtänyt, yksi puolustikin minua kun johtaja sai hepulin. 

Vierailija
49/52 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran palautelaatikkoon oli tullut palaute, että hymyilin asiakkaalle liian iloisesti :D

Vierailija
50/52 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta valitettiin kun olin asiakkaan kanssa puhelimessa. Omia asioita muka hoidan. Se puhelimessa oleva asiakas oli firman luokituksen mukaan erinomainen. Se fyysisesti odottava oli luottotiedoton.

Eikö asiakkaiden pitäisi olla samanarvoisia?

Ei, jos "tekevät jotain arvonsa eteen". Onhan näitä vaikka millä mitalla, että saa jonkin kulta-asiakkuuden tms., jos käyttää riittävän usein yrityksen palveluja. Esim. Siljallahan on kai kolme eri asiakastasoa sen mukaan, kuinka usein käy ja kuinka paljon rahaa siljalle tunkee. Tai esim. Nordealle jos soittaa asiakaspalveluun, pääsee jonon ohi, mikäli on jollain kanta-asiakastasolla. Mitä enemmän asiakas tuottaa yritykselle, sitä parempaa palvelua yritys haluaa tarjota, koska muuten asiakas voisi vaihtaa kilpailijaan.

Vierailija
51/52 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin heipä hei samalla lailla kuin meteorologi Seija Paasonen!?!

Emme tienneet oliko se moite vai kehu 😂

Vierailija
52/52 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä huoltoasemalla aikoinaan ja meillä oli ohjeena, että kortilla maksaessa ei saada "kirjoittaa rahaa", eli siis esim. 50 euron ostoksia ei saanut kirjata kassaan sataselle ja antaa sitten 50€ käteistä, koska muuten pohjakassan kanssa olisi käynyt huonosti, etenkin aamuisin.

Kerran eräs keski-ikäinen mieshenkilö haukkui minut huoraksi, kun pahoittelin etten voi kirjoittaa hänelle kortilla rahaa ostosten lisäksi. Loogista.. eiku. Jaksan ihmetellä tyyppejä, jotka käy selvästi vaan purkamassa huonoa päiväänsä asiakaspalveluammateissa oleviin ja luulevat siinä sivussa olevansa maailman napoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi