Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelussa työskentelevät! Millaisia aiheettomia tai naurettavia valituksia teistä on tehty?

Vierailija
29.10.2017 |

Minusta oli annettu palaute, että en suostunut laskemaan parinkympin ostoksia 5 ja 10 sentin kolikoista. "No mut kun rahaahan nekin on..." Samoin siitä, kun en suostunut kertomaan nimeäni huutavalla ihmiselle.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valituksen mukaan hymyni oli teennäinen. Kuulemma kassalla pitäisi hymyillä aidosti. Olin ilman palkkaa työkkärin määräämänä harjoittelemassa kassatyöskentelyä. Lisäksi minua on aina ahdistanut tilanteet jossa pitää puhua vieraille.

Ohjaajani vielä oli kaikenlisäksi sellainen jonka mielestä asiakas on aina oikeassa. Olin kyllä tuon puolen vuoden harjoittelun jälkeen henkisesti ihan rikki. Onneksi sain oman alan töitä johon ei kuulu yhtään asiakaspalvelua.

Vierailija
22/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on uhattu soittaa Kuuloliittoon! Pistäkääpä paremmaksi :D

Vierailija
24/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta valitettiin kun olin asiakkaan kanssa puhelimessa. Omia asioita muka hoidan. Se puhelimessa oleva asiakas oli firman luokituksen mukaan erinomainen. Se fyysisesti odottava oli luottotiedoton.

Eikö asiakkaiden pitäisi olla samanarvoisia?

Multa myös alapeukutus moisesta kommentista, että toinen asiakas oli luottotiedoton ja ilmeisesti sen takia häntä palvellaan huonommin. Todella mautonta ja törkeetä.

Jos tietäisin missä tapahtuu näin, boikotoisin itse moista paikkaa. Ihmisiä tässä kaikkui ollaan huolimatta taloudellisesta tilanteesta.

Ty;skentelen alalla, jossa luottotiedottomille ei voida myöntää palvelua. Asiakas siis hukkasi aikaansa.

Mikä tämmöinen ala on?

Ymmärrän että luottotiedottomalle ei voi antaa esim. vakuutusta, mutta mikä on palvelu, mitä ei voi antaa luottotiedottomalle?

Vierailija
25/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomioinut lapsen heiluvaa hammasta.

Vierailija
26/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli annettu palaute, että en suostunut laskemaan parinkympin ostoksia 5 ja 10 sentin kolikoista. "No mut kun rahaahan nekin on..." Samoin siitä, kun en suostunut kertomaan nimeäni huutavalla ihmiselle.

Ihan selvennyksen vuoksi kerron että kaupalla on velvollisuus vastaanottaa kolikoita, jos asiakas niillä haluaa maksaa. Niitä ei tarvitse ottaa yli 50kpl, mutta kauppa ei voi kieltäytyä kokonaan vastaanottamasta kolikkomaksua. Jos kauppa ei hyväksy kolikkomaksua, siitä pitää ilmoittaa asiakkaille selkeästi etukäteen.

Eli tavallaan asiakkaalla oli aihe valitukseen, vaikka ei hän koko summaa olisi noin pienillä kolikoilla saanutkaan maksaa.

Vierailija
27/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta valitettiin kun olin asiakkaan kanssa puhelimessa. Omia asioita muka hoidan. Se puhelimessa oleva asiakas oli firman luokituksen mukaan erinomainen. Se fyysisesti odottava oli luottotiedoton.

Multa myös alapeukutus moisesta kommentista, että toinen asiakas oli luottotiedoton ja ilmeisesti sen takia häntä palvellaan huonommin. Todella mautonta ja törkeetä.

Jos tietäisin missä tapahtuu näin, boikotoisin itse moista paikkaa. Ihmisiä tässä kaikkui ollaan huolimatta taloudellisesta tilanteesta.

Ty;skentelen alalla, jossa luottotiedottomille ei voida myöntää palvelua. Asiakas siis hukkasi aikaansa.

Mikä tämmöinen ala on?

Ymmärrän että luottotiedottomalle ei voi antaa esim. vakuutusta, mutta mikä on palvelu, mitä ei voi antaa luottotiedottomalle?

Ja tiesikö asiakas ettei voi saada palvelua?

Vierailija
28/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin normaalisti asiakasta silmiin, hymyilin ja tervehdin kun piippailin hänen ostoksiaan. Asiakas (keski-ikäinen nainen) otti huomiota herättävästi palautelapun, kirjoitti jotakin ja länttäsi lapun käteeni. Siinä luki "Myyjä tuijottaa ja irvistelee" :D Hymyni ei taida olla erityisen viehättävä... Pomo onneksi vaan nauroi lapulle ja sanoi että älä välitä, kyllä noita tuollaisia riittää.

No huh, tulihan sentään ennen ensimmäisen sivun loppua tämä pirusta seuraava maan päällä eli keski-ikäinen nainen! Ihan meinasin jo huolestua, että eikö minua mainita ollenkaan.

Tässä(kin) tilanteessa oli arvatenkin kovin oleellista, että huonosti käyttäytyvä asiakas oli keski-ikäinen nainen, huoh.

Vierailija
29/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on uhattu kirjoittaa MV-lehteen. Kylläpä pelotti.

Vierailija
30/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt vakuutusta asiakkaalle joka oli kännissä, ilman henkkareita. Ja olisi toki pitänyt tehdä, koska Niilo Pertinpoikakin teki, 90-luvulla 😘

Vierailija
32/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimenomaan aiheettomia valituksia eli että toimitukseni ovat aina myöhässä. Näin ei ollut vaikka valituksia tuli viikkojen ajan ja useita. Pystyin onneksi todistamaan ettei näin ollut. Tarkoitus oli kai harrastaa jonkinlaista sakinhivutusta saadakseen minut pois siltä paikalta, eivät arvanneet että olin varmistanut selustani.

Vierailija
33/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nostanut vakuutusta kolmatta kertaa voimaan toistuvien maksamattomien laskujen takia.

Asiakas kirjoitti pitkän palautteen, kuinka ilkeä ja epäempaattinen olen.

Olin 6kk sitten tuhlannut samaan asiakkaaseen melko paljon aikaa, jotta saatiin kaikki vakuutukset kolmannen kerran voimaan.

(Muutenkin maksuja rästiin jättävät valittavat kaikista eniten, kaikesta..)

Vierailija
34/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä pikkukaupungin hautausmaalla. Vanhempi rouvaihminen, - närkästynyt omainen - soitti seurakunnan toimistoon ja teki valituksen minusta. Syynä oli luurangon kuva t-paidassani. En ajatellut ihan loppuun asti asuvalintaani...

Vierailija
35/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodis, sain valituksen eräältä työtoverilta, koska käytin täysin samanlaista perus toppia töissä kuin kaikki muutkin (liikuntapäiväkoti ja kesä). Minun isojen tissieni ja muotojeni kanssa paitahan oli sopimaton ja rivo(vaikka itse vako olikin piilossa), kun taas pienempi tissisten päällä se oli ihan okei. oh well.

Vierailija
36/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta valitettiin, koska en voinut myydä tarjoushinnalla tuotetta, joka oli ollut lehtimainoksessa tarjouksessa samana päivänä. Sillä ei ollut mitään väliä, että se oli ihan toisen kaupan mainos.

Vierailija
37/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten kun aloitin eräässä K-Supermarketissa kassalla, sattui yksi väärinkäsitys. Olin siis ihan harjoitteluasteella ja työhöni kuuluu myös veikkauskoneen käyttö. Kerran eräs vanhempi rouva tuli kassalleni ja ojensi minulle lottokupongin, sanoi vielä että ei tuossa ole mitään, heitä pois vaan. Varmistin häneltä vielä, että tarkistetaanko nyt kuitenkin. Ei, kun roskiin vaan. No heitin sen sitten pois ja jatkoin normaalisti. Parin päivän päästä esimies soitti minulle, että tulenko aiemmin kun on selvitettävää. Hirveällä paniikilla töihin ja vastassa odotti tämä samainen rouva ja syytti minua varkaaksi. Siinä lottokupongissa oli sittenkin ollut yli 100 euron voitto. Kivenkovaa rouva syytti että minä olen ne rahat varastanut ja jouduttiin valvontanauhalta katsomaan, että se kuponki todella meni roskakoriin. Sitten mummeli lähti närkästyneenä pois. Sai kyllä rahansa lopulta, mutta toi tuntui tosi naurettavalta syytökseltä

Vierailija
38/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämmöinen ala on?

No esim vaikka puhelin- ja nettiliittymät. Älä jankkaa. Perusta tälle aiheelle oma ketju, jos haluat vielä jatkaa.

Vierailija
39/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain erältä asiakkaala valituksen, koska kenkieni korot oli asiakkaan mielestä liian korkeat.. Kyseessä oli kyllä minua lyhyempi mies asiakas, näinköhän koki jotain alemmuuden tunnetta vierelläni :D

Vierailija
40/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin aikanaan kuluttajansuojan parissa ja valitettavan usein kun asiakkaalle kerroin todellisen asiantilan, eli sen ettei hänellä ollut oikeutta vaatia myyjältä hyvitystä vaikka hän niin luuli, sain itse kuulla kunniani. Osa uhkasi valittaa esimiehelleni ja osa uhkasi kantelulla. Joku vannoi minun saavan potkutkin. Kirjallisessa muodossa tuli myös jokunen haistattelu. Monessa näistä tapauksista kyse oli enemmänkin mielipahasta ja periaatteista, eivätkä ne ole sellaisinaan korvausperusteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi