Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vartalonmuoto?

Vierailija
29.10.2017 |

onko aina omena jos vartalo kerää eniten rasvaa keskivartaloon? Vaikka lanteet olisikin kaikista leveimmät vartalossa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Nämä kuvaukset ei sovi itseeni koskaan.

Omenavartalolle on sanottu olevan tyypillistä iso maha (ja se multa todellakin löytyy), mutta pitkät raajat, mutta mulla on kyllä lyhyet jalat / pitkä selkä. Vyötärö on leveä ja lantio kapea, tissejä ei juurikaan. Ylävartalo ja käsivarret on aika ohuet (paitsi leveät hartiat on), mutta peppu ja reidet paksut. Ikään kuin rasva vartalossani jotenkin "valuisi" sinne alas ja yläosa on luisevampi. Sivusta katsottuna vartaloni muistuttaa päärynää. Edestä katsottuna suorakulmiota. Mahan pyöreys kuitenkin on huomattavaa, ja maha onkin kaikkein epäsopusuhtaisin ja "ylimääräisin" kohta vartalossani.

Olenkohan omena, päärynä vai mikä?

Vierailija
2/2 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hartiat, tissit, vyötärö joka kuitenkin leveä mutta kapein kohta vartalossani, sitten on maha ja lantio ja peppu jotka isoimmat kohdat vartalossani, reidet on aika normaalit. Rasvaa kertyy kaikkialle mutta alavatsaan vyötärölle ja lantiolle eniten. Oon tehny noita testejä netissä ja aina tulee joko päärynä tai spoon. Mietin voinko olla päärynä jos kerta vatsa ja vyötärö erottuvuudestaan huolimatta isot ja vatsaan kertyy paljon. Minulla myös notkoselkä, en tiedä liittyykö mihinkään vartalonmalliin. Jotenkin vartaloni on epäsuhta. Edestä katsoen suora tai päärynä ja sivusta ehkä omena. Huoh. Joku voisi auttaa että tietää pukeutua oikein. Tosin en tiedä pukeutuisinko sîttenkään oikein.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä