Saara Aallon uusi hittisingle
Blue Eyes... LOL!
Tuosta what do we do-jankkauksesta ei jää epäilystä kuka biisin on tehnyt :D Vai että maailmanluokan levysopimus?!? Tuo biisi on floppi eikä Warner julkaise albumia. En tiedä onko linkki sallittua joten en laita sitä, mutta biisi löytyy tuubista. Hirveää kuraa.
Kommentit (1822)
Ja nyt taas mahdollisesta tulevasta levystä vaietaan ihan entiseen tapaan, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut...
Eiköhän tämä Saaran UK-ura ollut sitten tässä. Olisin toivonut levyä siellä, mutta enää en usko, että on tulossa. Korkeintaan joku No Fear -tyyppinen albumi Suomen Warnerilta ehkä viisujen yhteydessä.
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000005439871.html
Euroviisuprojekti tukee juuri kansainvälisen levytyssopimuksen tehneen Saaran uraa.
– Nämä kolme kappaletta, joista nyt puhutaan, tulevat myös mun levylle, eli ovat vahvasti mun tulevan levyn musaa.
Saara siirtyi sopimuksen mukana Sonylta Warnerille. Tämä sopii artistille, ja hän korostaakin, että Warner on tottunut käsittelemään teatraalisia naisartisteja.
– Warnerilla on sellaisia tapauksia kuin Madonna, Cher ja Kylie Minogue. Siirto on siis aika luonteva. No, laitoinpas aika isot referenssit, Saara nauraa iloisesti.
Saaraa äänestäneet britit ovat nyt todella loukkaantuneita. Samoja juttuja, kuin tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Saaraa äänestäneet britit ovat nyt todella loukkaantuneita. Samoja juttuja, kuin tässä ketjussa.
Huomasin Facebookissa, enkä ihmettele, kun suomalaisenakin olen pettynyt, kun ei vieläkään uutta musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin Facebookissa, enkä ihmettele, kun suomalaisenakin olen pettynyt, kun ei vieläkään uutta musiikkia.
Saara petti heidät. He äänestivät, että Suomen kaltoinkohtelema Saara saisi levytyssopimuksen.
Sorry, mutta en tajua lainkaan, miten tää ihminen ajattelee.
Kaamee kohka sinne Britteihin muutosta. Nyt kaikki työt on taas Suomessa. Briteissä avataan yks joulukatu.
Ja kuka oikeesti enää ostaa ensi vuonna jonkun toissa kauden kykykisafinalistin levyä? Euroviisuja ei britit arvosta YHTÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Kaamee kohka sinne Britteihin muutosta. Nyt kaikki työt on taas Suomessa. Briteissä avataan yks joulukatu.
Ja kuka oikeesti enää ostaa ensi vuonna jonkun toissa kauden kykykisafinalistin levyä? Euroviisuja ei britit arvosta YHTÄÄN.
Tää on aivan kajahtanut. Puhuu ihan sekoja. Ja lehdistö lässyttää ja komppaa. Missä ne meriitit siitä "kansainvälisen uran tekemisestä" ovat? Homoparaatit viime kesänä ja parit porsasjuhlat ja nyt Euroviisut? WTF?
Jos kaikki tämän punkeron kolme biisiä ovat levyllä niin miksi tätä Euroviisukisaa vaikutetaan pitävähän hänen henkilökohtaisena mainostuskanavana eikä minään Suomen edustustehtävänä?
X factor Suomi. Miten sille käy. Sony mukana. Onko Saara?
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000005439871.html
Euroviisuprojekti tukee juuri kansainvälisen levytyssopimuksen tehneen Saaran uraa.
– Nämä kolme kappaletta, joista nyt puhutaan, tulevat myös mun levylle, eli ovat vahvasti mun tulevan levyn musaa.
Saara siirtyi sopimuksen mukana Sonylta Warnerille. Tämä sopii artistille, ja hän korostaakin, että Warner on tottunut käsittelemään teatraalisia naisartisteja.
– Warnerilla on sellaisia tapauksia kuin Madonna, Cher ja Kylie Minogue. Siirto on siis aika luonteva. No, laitoinpas aika isot referenssit, Saara nauraa iloisesti.
Nythän olisi periaatteessa mahdollista, että nämä kolme kappaletta olisivat brittien tai kansainvälisen tiimin tekemiä, mutta en jaksa enää uskoa siihenkään. Tod.näk. euroviisuja varten tehtyä hahmotonta perushumppaa.
Vierailija kirjoitti:
X factor Suomi. Miten sille käy. Sony mukana. Onko Saara?
On varmaankin, kun taitaa olla kuvattu jo aika paljon. Tämähän kai alkoi, kun Saara oli vielä Sonylla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aivan kajahtanut. Puhuu ihan sekoja. Ja lehdistö lässyttää ja komppaa. Missä ne meriitit siitä "kansainvälisen uran tekemisestä" ovat? Homoparaatit viime kesänä ja parit porsasjuhlat ja nyt Euroviisut? WTF?
Nyt alan uskoa, että sitä kv. uraa ei ole tulossa. Olisi ollut kiva, jos olisi päässyt edes yrittämään. Mutta veikkaan, että aika pian muutetaan Suomeen viisujen vuoksi. Muuton on tarkoitus olla väliaikainen, mutta aika pian joudutaan luopumaan kalliista Lontoon asunnosta.
Lisää brittifanien kommentteja SA:n Facesta:
"The UK market is very different to the one in Finland and Scandinavia. The contest has zero credibility here and if you want to be taken as a serious artist you would stay a million miles away from it"
Joko kuuntelette tai itkette ja kuuntelette #saaraaalto
Tämä alkaa vaikuttaa sekoilulta. Hänen piti kertoa Lorraine-ohjelmassa jotakin, mutta hän unohti. Sitten hän oli BBC:n Lontoon kanavalla, jossa esitti minun mielestäni lupaavan kuuloisen Blue Eyes -kappaleen, mutta siitäkään ei sitten sen enempään, koska nyt euroviisut.
Mitäs Suomen viisufanit ovat tästä mieltä? Onko jossain kommentoitu?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Suomen viisufanit ovat tästä mieltä? Onko jossain kommentoitu?
Voisiko joku lurkata Viisukuppilaa? Nyt en itse pysty päivystämään kuin AV:lla.
X factor Suomesta ei ole kuulunut mitään. Voi olla myös x factor uk vihaisia.
Ja toiselta: "Have followed you day in day out for over a year...voted every week for you in x factor...spent hard earned cash travelling round UK to see you....have been hanging for weeks for big news...all for you to tell us your representing Finland in Eurovision...again?!!!! Disappointed is an understatement...i bet im not the only UK fan to feel a bit used."