Saara Aallon uusi hittisingle
Blue Eyes... LOL!
Tuosta what do we do-jankkauksesta ei jää epäilystä kuka biisin on tehnyt :D Vai että maailmanluokan levysopimus?!? Tuo biisi on floppi eikä Warner julkaise albumia. En tiedä onko linkki sallittua joten en laita sitä, mutta biisi löytyy tuubista. Hirveää kuraa.
Kommentit (1822)
Ei jumalauta.
Dokkari loppuu siihen että Saara kertoo tekevänsä itse euroviisubiisin.
Vierailija kirjoitti:
Dokkarissa Saara ilmoittaa miten hän on nyt menossa tekemään THE biisiä, tarkentaen euroviisubiisiä, Suomeen. Joitain päiviä sittenhän oli kuva Teemusta ja Saarasta studiossa. Eli siinä se "suomalainen huipputiimi". Uransa kannalta olis ollu korkee aika miettiä sitä THE sinkkubiisiä mutta ei kun viisut on tärkeempi kuin 5 levyn sopimus. Sony ei halunnut tukea euroviisuhankkeessa joten neiti pisti 5 levyn sopparin ovesta ulos siirtyen hiljaisesti Warner Suomeen jolle tekee euroviisulevyn suomalaisen huipputiiminsä kanssa. Saara on epäonnistunut kaikessa missä Alma on onnistunut.
Voi myös arvailla, että mikähän mahtaisikaan olla se syy, että kansainvälisiä menestyjiä tuottava levy-yhtiö ei koe järkeväksi tukea euroviisuhankkeessa artistia, jolle ehkä myös olisi ollut tavoitteena luoda vakavasti otettava musiikki-ura, jolla olisi onnistuessaan voinut myös saavuttaa todellista kansainvälistä menestystä ja läpimurtoa?
Onneksi kuitenkin Saaralla on oma Meri-rakkaansa managerina tukemassa Saaran ammatillista uraa ilmeisesti hänelle oikeaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000005439871.html
Euroviisuprojekti tukee juuri kansainvälisen levytyssopimuksen tehneen Saaran uraa.
– Nämä kolme kappaletta, joista nyt puhutaan, tulevat myös mun levylle, eli ovat vahvasti mun tulevan levyn musaa.
Saara siirtyi sopimuksen mukana Sonylta Warnerille. Tämä sopii artistille, ja hän korostaakin, että Warner on tottunut käsittelemään teatraalisia naisartisteja.
– Warnerilla on sellaisia tapauksia kuin Madonna, Cher ja Kylie Minogue. Siirto on siis aika luonteva. No, laitoinpas aika isot referenssit, Saara nauraa iloisesti.
Siis vertaako hän itse itseään Madonnaan, Kylieen ja Cheriin? Saara ei tule ikinä olemaan noiden tasolla.
Minusta Saaralla on väliin samanlainen tapa puhua kuin Tuksulla. Vertaa itseään kaikkiin tähtiin ja vilauttelee puheessaan suuria nimiä kun puhuu itsestään ja suunnitelmistaan. Siksi Saarakin aika ajoin ärsyttää. Se prinsessahommakin on ollut ihan samanlaista kuin Tuksulla. Kotikasvatus, eli se että tuetaan lahjakkaan lapsen ylemmyydentuntoa ja ylivertaisuutta muihin nähden, ja pidetään muita aina syyllisenä konflikteissa ja opetetaan sen johtuvan vain kateudesta ilman että ihmelapsen käytöstä koskaan kritisoidaan. Tällainen jää vallitsevaksi asenteeksi ja näkyy eleissä, puheissa ja ilmeissä läpinäkyvänä ylimielisyytenä. Lahjakkuutta on tietenkin ollut ja on, mutta se on oikeuttanut halveksimaan muita, jotka ei ole niin erinomaisia ja oma itse asemoidaan kuuluvaksi sinne missä on suurimmat nimet.
Kaikki ihmiset nähdään mustavalkoisesti joko ihailijoina tai kateellisina. Kaikki muut on olemassa vain sitä varten, että he ympäröi yksilön ihailulla ja mahdollistaa asioita ja heitä käytetään härskisti omien päämäärien saavuttamiseen. Tällainen narsistiluonne on hyvä heittäytymään tarvittaessa uhriksi, kun kohtaa esteitä tai vähänkään arvostelua. Vain ylistystä halutaan kuulla, ja tällainen ihminen hakeutuu toistuvasti tilanteisiin missä sitä ylistystä varmimmin saa.
Tämä on itselläni se, mikä Saarassa ärsyttää, vaikken lainkaan kiistä hänen lahjakkuuttaan. Tulee oma kouluaika niin mieleen. Jouduin lahjakkaan luokkakaverin kiusaamaksi ja nauramaksi koska olin köyhästä kodista. Kun puolustauduin, hän syytti minua kiusaamisesta ja sain tietenkin syyt niskoilleni, koska hän oli opettajan suosikki, lahjakas, ja opettajakaverin tytär ja minä huono-osaisesta perheestä. Hän oli prinsessa myöskin, taitava musikaalinen kympin oppilas. Hän ei voinut sietää, että joku muu oli jossain parempi, varsinkaan sellainen mitättömyys kuin minä.
Tunnistan Saarassa ja Tuksussa tätä samaa, vaikka en todellakaan tunne kumpaakaan kuin julkisuudesta.
Tuosta tv-ohjelmasta näki miten turvonnut ja roikkuva naama oli. Vaatii todella paljon meikkiä.
Mutta sisko oli oikeasti kaunis, musta hevonen, joka voi oikeesti menestyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoo Jorma Kelavuori?
Mari Pudaksen jutussa oli kommentoimassa.
Hahha
Siis Suomi haluaa maksaa kalliit euroviisujen järjestelyt? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta.
Häh? Onko kaikki taas valhetta? Ruotsalaiset ja englantilaiset tekijät.
Suomi on todella pieni maa. Sen väkiluku on vain viisi miljoonaa, joka on puolet Lontoon väkiluvusta. Siellä (Suomessa) ei ole mitään. Minun piti vain päästä sieltä pois. Britannia on minulle täydellinen paikka, Aalto sanoi Daily Starin mukaan.
Never forget :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta.
Häh? Onko kaikki taas valhetta? Ruotsalaiset ja englantilaiset tekijät.
Dokkari loppuu siihen että Saara sanoo menevänsä kotiin tekemään euroviisubiisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Saara tosissaan menossa brittien euroviisuihin mutta sitten häntä ei viime peleissä kelpuutettukaan ja hän palasi toiseen vaihtoehtoonsa Suomeen, tuhansien kiusaajien maahan?
Ehkä BBC ei suostunut valitsemaan häntä suoraan ehdokkaaksi.. villi veikkaus? Yle sen sijaan suostui heti.
Vierailija kirjoitti:
Saaran nettisivuilla on nyt levy-yhtiönä Warner Music. Ja Suomen Warner käyttää tuota Liekki Promotionia joka on myös ilmestynyt sivulle. Eli ilmeisesti on sopimus, mutta onko se nyt nimenomaan Suomen Warnerin kanssa.
Mutta keikkamyyjänä ja managerina on Suomessa yhä Meri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Saara tosissaan menossa brittien euroviisuihin mutta sitten häntä ei viime peleissä kelpuutettukaan ja hän palasi toiseen vaihtoehtoonsa Suomeen, tuhansien kiusaajien maahan?
Ehkä BBC ei suostunut valitsemaan häntä suoraan ehdokkaaksi.. villi veikkaus? Yle sen sijaan suostui heti.
En usko tuohon brittien euroviisujuttuun hetkeäkään. Jos on ollut syyskuusta asti selvillä että Saara edustaa Suomea, niin kuin tuossa muutama kommentti ylempänä sanotaan, miksi hän olisi viime viikolla neuvotellut BBC:n kanssa?
Aion äänestää kaikista kamalinta nöyfier biisiä viisuehdokkaaksi. Sen jälkeen äänestän useamman kerran jonkun muun maan ehdokasta jatkoon. Good luck.
Haastattelussa tänään joku kysyi Saaralta miten hän valitsi Suomen euroviisut eikä brittien. Hän vastasi että "JOTENKIN olen suomalainen".
Tässähän on syy siihen miksi Saara-tähtönen ei halua edes levytyssopparia juuri nyt. Hän uskoo voittavansa viisut, sinne mennään koska Yle päätti ettei Suomessa ole edes kilpailua eli mahdollisuus olla taas ikuinen kakkonen on hoideltu. Saaran unelmissa hän tekee abbat ja tämän jälkeen hän voi _valita_ minkä levy-yhtiön haluaa ja julkaista nöyfearia monta monituista levyä ja olla supertähti.
En usko, mutta siitä vaan yrittämään. Enkä onnistuu, ehkä ei. Jos pitäisi lyödä vetoa, sanoisin ei.
Vierailija kirjoitti:
Haastattelussa tänään joku kysyi Saaralta miten hän valitsi Suomen euroviisut eikä brittien. Hän vastasi että "JOTENKIN olen suomalainen".
JOTENKIN oli ehkä helpompi päästä läpi Suomessa, kun briteissä olisi joutunut äänestyskisaan ja tipahtanut taas, kuten x-factorissa ja 5 kertaa Suomen euroviisukisoissakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki tämän punkeron kolme biisiä ovat levyllä niin miksi tätä Euroviisukisaa vaikutetaan pitävähän hänen henkilökohtaisena mainostuskanavana eikä minään Suomen edustustehtävänä?
Eiköhän tämä ole pääministerin päättämä asia, kohta meillä oikeasti on Saara-vero, jolla tuetaan neidin uraa. Ehkä sillä maksetaan nutun pesulalasku, se olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000005439871.html
Euroviisuprojekti tukee juuri kansainvälisen levytyssopimuksen tehneen Saaran uraa.
– Nämä kolme kappaletta, joista nyt puhutaan, tulevat myös mun levylle, eli ovat vahvasti mun tulevan levyn musaa.
Saara siirtyi sopimuksen mukana Sonylta Warnerille. Tämä sopii artistille, ja hän korostaakin, että Warner on tottunut käsittelemään teatraalisia naisartisteja.
– Warnerilla on sellaisia tapauksia kuin Madonna, Cher ja Kylie Minogue. Siirto on siis aika luonteva. No, laitoinpas aika isot referenssit, Saara nauraa iloisesti.
Nythän olisi periaatteessa mahdollista, että nämä kolme kappaletta olisivat brittien tai kansainvälisen tiimin tekemiä, mutta en jaksa enää uskoa siihenkään. Tod.näk. euroviisuja varten tehtyä hahmotonta perushumppaa.
Veikkaukseni:
1. Tunnelmallinen, romanttinen ja hidas balladi, jossa ähkitään ja yritetään korisemalla ja huokumalla olla karismaattisia
2. Korkealta ja kovaa diskohumppaa kättä vatkaten ja tärisyttäen, platformit tampaten pitkin estradia.
3. Gay-vivahteinen muka-friikki pelleshow jossa kiljahdellaan ja hypähdellään "kreisi" meikki kasvoilla.
Oksensin juuri vähän suuhuni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain kampanjaa on valmisteltu lokakuussa.
https://www.facebook.com/saaraaaltoofficial/photos/a.10152185106366071…
Olisiko mahdollista, että Euroviisujen ympärille ja sen näkyvyyden turvin olisi kerrankin ihan kunnollinen kampanja. Ylen dokumentti, Warnerin mainoskampanja, viisuedustus, levy, näkyvyys. Ei yhtään huon juttu.
Mielestäni se edellyttäisi, että dokumentista on tehty versio englanniksi, ei siis pelkillä tekstityksillä, vaan englanniksi puhuttu versio.
Dokkari on katsottavissa täällä:
Älkää klikatko yhtä ainutta linkkiä.
Saaran nettisivuilla on nyt levy-yhtiönä Warner Music. Ja Suomen Warner käyttää tuota Liekki Promotionia joka on myös ilmestynyt sivulle. Eli ilmeisesti on sopimus, mutta onko se nyt nimenomaan Suomen Warnerin kanssa.