Saara Aallon uusi hittisingle
Blue Eyes... LOL!
Tuosta what do we do-jankkauksesta ei jää epäilystä kuka biisin on tehnyt :D Vai että maailmanluokan levysopimus?!? Tuo biisi on floppi eikä Warner julkaise albumia. En tiedä onko linkki sallittua joten en laita sitä, mutta biisi löytyy tuubista. Hirveää kuraa.
Kommentit (1822)
Mun mielestä biisi oli hyvä ja jäi päähän soimaan. Kaunis melodia ja tuli mieleen Kate Bush. Tuo oli akustinen liveversio, studioversioon toivon vähemmän voihkintaa ja tietty hyvää menoa instrumentaalipuolella. Jatkoon!
Tulee mieleen helmiä sioille :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on koko ajan hoettu, että kyllähän sony puuttuisi, jos Saaralla ei olisi sopimusta. No ei puuttunut.
Katotaan mitä tekee warner.
Mihin Sonyn olisi pitänyt puuttua? Sinun persereikääsi? Sopimus oli mutta ei ole enää. Siinä ei ole mitään puuttumista.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa onko artisti homo tai lesbo, mutta en tykkää siitä, kun tehdään iso haloo.
En tykkää taviksistakaan, jotka korostavat sitä joka käänteessä. Jotakin huomionhakua.
Toitottamalla lesbouttaan/homouttaan he ikäänkuin kuullostelevat "tuntosarvillaan"samalla, miten muut siihen suhtautuvat.
Ja koska harvat heterot oikeasti hyväksyvät heidänlaisiaan, he vaistoavat sen feikin, miten ihmiset heihin suhtautuvat, vaikka näiden heteroiden pilkka ja naureskelu tapahtuu ainoastaan vain näiden selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waduaiduu, waduaiduu-u
zzz
Kertoo ilmeisesti ristiriitaisesta suhteestaan Meriin - on se varmaan tosi vaikeeta olla joku lesbo...[/quote
On varmasti kovin vaikeaa itse hyväksyä lesbouttaan ja läheistenkin.
Miksi se sitten ihan koko ajan kohkaa siitä ja on oikein yyyyyberlesbo?
Miksei ole luontevasti ja edes vähän yksityisemmin?
Epävarmuuttaan - lesbous on kuitenkin vain marginaaliväestön seksuaalinen suuntaus.
Kuitenkin se on ihan hyväksyttyä ja arkipäivää nykyään Suomessa. Tuo kamala liioiteltu mesominen ei ole ihan normaalia.
Lesbous ei ole hyväksyttyä ja arkipäivää Suomessa vieläkään, eikä muuallakaan, sillä se on epänormaalia ja heihin suhtaudutaan edelleenkin kummajaisina.
Ja varsinkin takanapäin olen kuullut heitä pilkattavan ja naureskeltavan heille kovastikin.
No haloo, en tiedä missä marginaalisessa takapajulassa sinä elät, mutta sekä Suomessa että Britanniassa, ja varsinkin Lontoon musiikkipiireissä LGBT on ollut täysin hyväksyttyä ja yleistä jo vuosia ja vuosikymmeniä. Tervetuloa vuoteen 2017!
Jos ihan totta puhutaan, ei pidä valitettavasti paikkaansa - edessäpäin he hymistelevät ja muka hyväksyvät, mutta takanapäin naureskellaan ja väännetään oikeinkin julmaa pilaa, olen ollut kuulemassa sitä aika paljon.
Voi kamalaa. Nyt ei ole muuta vaihtoehtoa kuin se, että teemme kaikki itsemurhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa onko artisti homo tai lesbo, mutta en tykkää siitä, kun tehdään iso haloo.
En tykkää taviksistakaan, jotka korostavat sitä joka käänteessä. Jotakin huomionhakua.Toitottamalla lesbouttaan/homouttaan he ikäänkuin kuullostelevat "tuntosarvillaan"samalla, miten muut siihen suhtautuvat.
Ja koska harvat heterot oikeasti hyväksyvät heidänlaisiaan, he vaistoavat sen feikin, miten ihmiset heihin suhtautuvat, vaikka näiden heteroiden pilkka ja naureskelu tapahtuu ainoastaan vain näiden selän takana.
Siis kun ihminen feikkaa hyväksyntäänsä, hänen ruumiinkielensä paljastaa hänet silti ja vaikka yrittäisi sitä syvää inhoaan piilottaa, se näkyy hänestä läpi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waduaiduu, waduaiduu-u
zzz
Kertoo ilmeisesti ristiriitaisesta suhteestaan Meriin - on se varmaan tosi vaikeeta olla joku lesbo...[/quote
Epävarmuuttaan - lesbous on kuitenkin vain marginaaliväestön seksuaalinen suuntaus.
Kuitenkin se on ihan hyväksyttyä ja arkipäivää nykyään Suomessa. Tuo kamala liioiteltu mesominen ei ole ihan normaalia.
Lesbous ei ole hyväksyttyä ja arkipäivää Suomessa vieläkään, eikä muuallakaan, sillä se on epänormaalia ja heihin suhtaudutaan edelleenkin kummajaisina.
Ja varsinkin takanapäin olen kuullut heitä pilkattavan ja naureskeltavan heille kovastikin.
No haloo, en tiedä missä marginaalisessa takapajulassa sinä elät, mutta sekä Suomessa että Britanniassa, ja varsinkin Lontoon musiikkipiireissä LGBT on ollut täysin hyväksyttyä ja yleistä jo vuosia ja vuosikymmeniä. Tervetuloa vuoteen 2017!
Britanniassa ei ainakaan ole ollut. Vielä 80-luvulla joutui homoudesta vankilaan.
Samoin Suomessa - silloin maailmassa oli vielä jotain moraaliakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waduaiduu, waduaiduu-u
zzz
Jos ihan totta puhutaan, ei pidä valitettavasti paikkaansa - edessäpäin he hymistelevät ja muka hyväksyvät, mutta takanapäin naureskellaan ja väännetään oikeinkin julmaa pilaa, olen ollut kuulemassa sitä aika paljon.
Voi kamalaa. Nyt ei ole muuta vaihtoehtoa kuin se, että teemme kaikki itsemurhan.
Ai te lesbotko/homotko? Vai kenestä puhut?
Yritin kuunnella tuon uutuuden ja oli pakko lopettaa kesken, kun whatdoIdo-jollotus oli muutaman kerran luriteltu. Ei ole minun maun mukainen, eikä jää mieleen. Ehkä en ole kohderyhmää.
Saara ja Meri taisivat jo suututtaa Suomen lesbopiiritkin... Saara oli Hesassa Helsinki Priden aikaan, mutta ei esiintynyt, osallistunut tai pihahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi warner ei mainosta uutta musiikkia?
Tuli ekana mieleen, että Saara haluaa tehdä kaiken itse eikä halua levy-yhtiöltä mainosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi warner ei mainosta uutta musiikkia?
Tuli ekana mieleen, että Saara haluaa tehdä kaiken itse eikä halua levy-yhtiöltä mainosta.
Alman kuva pällistelee joka maan warnerilla. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on koko ajan hoettu, että kyllähän sony puuttuisi, jos Saaralla ei olisi sopimusta. No ei puuttunut.
Katotaan mitä tekee warner.Mihin Sonyn olisi pitänyt puuttua? Sinun persereikääsi? Sopimus oli mutta ei ole enää. Siinä ei ole mitään puuttumista.
Jaa. Mistä sinä sen niin varmasti tiedät? Laita toki lähde meille muillekkin. Ja samaan syssyyn warnerista.
Mä en tajua tätä, että jotkut jaksavat noin intohimoisesti mollata artistia. Luulisi elämän olevan tosi tylsää, kun noin paljon näkee vaivaa negatiivisissa asioissa. Saaran facebook-sivuillakin tuntuu eräs suorastaan päivystävän, että saa laitettua negatiivisia asioita Saarasta. Jos itse en tykkää jostain laulajasta, en viitsi nähdä vaivaa sen eteen, että saisin muutkin olemaan kanssani samaa mieltä. Elämässä on paljon mukavampiakin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lehdissä Saaran uudesta musasta.
Ei ole linkkejä, ei ole mainintaa missään, ei edes Saara Aallon omilla sivuilla. Tämä on tyypillistä kritiikkiä kestämättömälle Saara Aallolle. Kun hän huomaa että tuli päästettyä floppi tai jää kiinni pikku juksutuksesta, niin siitä vain yksinkertaisesti vaietaan. Sama toistui Areena keikan jälkeen Kynnenaluset ja Suuret Unelmat kappaleen kohdalla. Perin erikoista että sitä ei hehkutettu omissa kanavissa pätkääkään, taisi omatunto kolkuttaa. Vielä erikoisempaa tietysti ettei hän ole koskaan enää sen Areena keikan jälkeen esittänyt sitä biisiä yhtään missään. Mikäs maistiainen se sellainen on jota tarjoillaan vain kerran? Ja nyt sama. Eli mainostaa ensiksi että "debytoi" uuden biisin x-päivämäärällä. Sitten kun biisi ei herätä mitään kiinnostusta missään, niin hän itsekin vaikenee siitä. Läpinäkyvää tämän meidän Saaran käytös.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tätä, että jotkut jaksavat noin intohimoisesti mollata artistia. Luulisi elämän olevan tosi tylsää, kun noin paljon näkee vaivaa negatiivisissa asioissa. Saaran facebook-sivuillakin tuntuu eräs suorastaan päivystävän, että saa laitettua negatiivisia asioita Saarasta. Jos itse en tykkää jostain laulajasta, en viitsi nähdä vaivaa sen eteen, että saisin muutkin olemaan kanssani samaa mieltä. Elämässä on paljon mukavampiakin asioita.
Sen sijaan sinä päivystät muiden päivstyksiä.
Se se vasta älykästä on😂
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulun niin sanottuihin mollaajiin, eli niihin jotka kertovat aidosti tuntemuksistaan, mitään salaamatta tai vääristelemättä. Mielestäni elämäni ei ole tylsää, mutta ehkä sinä tiedät sen paremmin. Toisaalta itse ajattelen, että sinulla se tylsää täytyy olla, kun joudut rikkomaan oman fantastisen elämäsi rutiinin ja tulemaan tänne vauva-foorumille esittämään arveluitasi siitä kuinka tylsää meillä sinun mielipiteestäsi eroavan mielipiteen omaavilla täytyy olla.
Kun hain tätä youtubesta, sattui tulemaan peräkkäin 2 Saaran esitystä, tämä ja walking in tha air - coveri. Mielikuvituksesa ajattelin hetken, että se jälkimmäinen oiskin ollut se uusi biisi.
Se ois kyllä noussut suureksi hitiksi, mutta tää, no way.
En tykkää taviksistakaan, jotka korostavat sitä joka käänteessä. Jotakin huomionhakua.