Kysy mitä haluat, N19 vastaa!
Piristäkää yksinäistä sunnuntai-iltaani kysymällä jotain!
- N19
Kommentit (61)
Ei kysymys, mutta kommentti. Kirjoitit, että haaveilet luonnontieteiden opiskelusta ulkomailla, mutta sivulauseessa kerrot tyytyväsi kuitenkin rontngenhoitajan tai suuhygienistin tutkintoon. Kovin sääli kuulla tuo. Ei se luonnontieteiden opiskelu niin vaikeaa ole. pidä unelmistasi kiinni nyt vaan ja anna kaikkesi sille. Älä jää Suomeen toisten takia.
Mitä mieltä olet TV ohjelmasta riverdale?
Riverdale on kiva ohjelma. En ole ap, mutta pakko vastata kun joku kyseisen ohjelman tietää. Rakastan sitä.
Sitten ap:lle kysynys, että oletko tyytyväinen elämääsi tällä hetkellä? Mikä on huonoa ja mikä hyvää?
Oon ollut töissä.
Kiitos kommentistasi. Luultavasti joudun hylkäämään unelmani luonnontieteiden opiskelusta, sillä haluaisin tutkijaksi, mutta enemmän haluaisin kuitenkin töihin... :/
En halua nukahtaa syliisi.
En ole katsonut Riverdalea.
-ap
Mitä ajattelet Äityliinin jouluruuista ? Siis noista kasvisvaihtoehdoista, kun olet kasvissyöjä.
Tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen elämääni, tyytyväisempi mitä vuosiin! Hyvää on se, että en tunne enää oloani niin yksinäiseksi mitä joskus. Olen löytänyt mukavia harrastuksia ja innostunut liikunnasta. Huonoja asioita on yllättävän vaikea keksiä... Jotkut aineet koulussa voisi mennä paremmin, mutta en siltikään stressaa niistä.
-ap
Tuntuu että itse kyselet ja vastailet
En ole ap, mutta katsoin noita jouluruokaehdotuksia ja päätin, että meillä ainakin syödään niitä ensi jouluna. Vahvaa ja kunnollista vanhan hyvän ajan jouluruokaa !
Äityliinin jouluruuat kuulostaa mielenkiintoisilta... En luultavasti söisi, mutta en tosin muutenkaan välitä jouluruuista.
Olen 19.
Nimeni ei ole Pentti.
-ap
Lakkaatko varpaankyntesi säännöllisesti? Jos, niin millä värillä?
Lähtisitkö kanssani viroon viinan haku reissulle?
En jaksa lakata varpaankynsiä oikeastaan koskaan. Sormien kynnet lakkaan, yleensä mustalla tai valkoisella.
-ap
Kriittiset mitat,hiusten väri ja pituus?
Oletko peruslihava suomalainen nainen?
En taida lähteä kanssasi Viroon. :D
-ap
Oletko ollut töissä koulun ohella? Tai tehnyt töitä ylipäätään?