Kateellisuusketju. Olen niin kateellinen...
siitä, miten normaalilta muiden ikäisteni elämä näyttää. Kuinka elävät ja iloitsevat kauniissa kodissaan, kauniilla pihallaan täydellisten lastensa kanssa, täydellisen onnellisina ihanissa töissään, kaikki helposti saavutettuna. Minä... olen jumissa, jumissa ja jumissa.
Kommentit (7)
Saatat olla kateellinen tyhjästä. Päällisin puolin täydellinen elämä on osalle meistä sisäpuolelta täyttä helvettiä. Moni kakku päältä kaunis.
Haluaisin edes joskus kertoa rehellisesti, miltä minusta tuntuu ilman että joku kyseenalaistaisi tuntemukseni tai sen kohteen. Kun sanon pitäväni jostain asiasta, minulta kysytään: "miksi sinä siitä pidät, miksi". Kun sanon haluavani jotain asiaa todella paljon, minulle sanotaan, että en saisi haluta sitä. Olen itsekäs tai vastuuton. Kun sanon, että en pidä jostain asiasta, olen silloinkin väärässä. Kun sanon että olen kateellinen jostain, olen ehkä vain kateellinen tyhjästä.
Olen kateellinen ystävälleni hänen miehestään . Tällä miehellä on perinteiset arvot (eli ei ole ylisuvaitsevainen hihhuli) hyvät käytöstavat ja hän pukeutuu hyvin. Tuo myös vaimolleen kukkia muulloinkin kuin syntymä-/hääpäivänä. Kehuu usein vaimoaan "sähän näytät hyvältä" ym. Halaa ja pussaa myös julkisesti.
Tämän ketjun kateellisuudella saisi lämmitettyä omakotitalon.
Jos kateelliset ihmiset valjastaisivat kateutensa tuottavampiin ajatuksiin niin muut olisivat kateellisia heille.
olen kateellinen iloisuudesta