Suositelkaa hyviä escape huoneita!
Pelaamaan on menossa 2 aikuista ja kaksi teiniä.
Kommentit (12)
Olen käynyt Inside outin ja Exiten pakohuoneissa. Suosittelen mielummin Exiteä, ainakin airplane ja Diamonds in danger, varsinkin jälkimmäinen oli todella hyvin tehtyjä. Ollaan menossa seuraavaksi pelaamaan Curse.
Michael Penttilän huone,se olisi aika extremeä
Ei mitään tietoa. Mikä tekee huoneesta hyvän ja mikä niissä teitä viehättää?
Aikuiset ihmiset! Nämä nautettavat kyhäelmä sopivat leikki-ikäisille.
Itse olen tykännyt Escape roomin peleistä, erityisesti Dinner Party ja Smuggler Monk. Ensikertalaisille suosittelisin kuitenkin Amazed Gamesin Kaksoisagentti X, joka oli tosi hyvä sekin, aitoa KGB-tunnelmaa.
Olen käynyt yhdessä ja mieleen tuli kun joskus pahvilaatikoista tehtiin lapsena sellainen käytävä jossa ryömittiin. Ei ole järkevien ihmisten touhua. Voitte yhtä hyvin ladata jokainen kännykkään jonkun pelin ja näppäillä sitä tunnin verran. Lopputulos sama!
Me ollaan himopelaajia :D Ja nimenomaan Helsingissä. Ootteko aikaisemmin pelanneet?
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan himopelaajia :D Ja nimenomaan Helsingissä. Ootteko aikaisemmin pelanneet?
Ei, ekaa kertaa oltaisiin menossa eikä oikein tiedetä mitä odottaa. Toiveena on kiva pelikokemus ja koko perheen elämys.
Mistä peleistä olette tykänneet itse ja mitä suosittelette meille noviiseille? Ap
Ja Helsinki...mutta reissataan, joten jos olette pelanneet hyviä pelejä muilla paikkakunnalla, niin laitetaan korvan taakse. t. Ap