Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomessa kunnollinen työssäkäyvä mies jää sinkuksi?

Vierailija
29.10.2017 |

Monessa muussa maassa suomalainen kunnollinen työssäkäyvä mies olisi oikea löytö naiselle, mutta suomessa naiset nyrpistelevät nokkaansa eikä suomalainen hyväkäytöksinen kiltti työssäkäyvämies kelpaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fisu kirjoitti:

ei riitä ulkonäkö sit. voit olla ihan työtön pummi ja pukeutua ku cobain konsanaan ja käyttäytyä tosi huonosti, jos on ulkonäköä niin naisia saa loputtomasti kyl. ei mitään jämänaisia vaan parhaat päältä jopa

Ihan sama onko työtön tai töissä tai miltä näyttää jos puhuu jämänaisista jää kokonaan ilman.

Vierailija
22/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi ikäiseni työssä käyvä mies, jolla on asiat kunnossa, eikä haittaisi, että mulla on lapsia. Nainen 45 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvät yhteiskunnan tuet ja sosiaalisen paineen poistuminen sinkkuudesta. Moni nainen kitkuttelee asumistuen avulla yksin keskustassa sijaitsevassa siivouskomeroluukussa ja haaveilee pitkästä komeasta tummasta ja rikkaasti akateemisesta miehestä. Eivät halua kohdata realiteetteja. Suurin osa jää ilman haaveilemaansa miestä.

Vierailija
24/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian hyvät yhteiskunnan tuet ja sosiaalisen paineen poistuminen sinkkuudesta. Moni nainen kitkuttelee asumistuen avulla yksin keskustassa sijaitsevassa siivouskomeroluukussa ja haaveilee pitkästä komeasta tummasta ja rikkaasti akateemisesta miehestä. Eivät halua kohdata realiteetteja. Suurin osa jää ilman haaveilemaansa miestä.

Hokevat siellä komerossa itselleen "parempi yksin kuin paskassa parisuhteessa".

Lue: Paska parisuhde=suhde tavallisen miehen kanssa.

Vierailija
25/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehestä oikein paistaa se, että tämä pitää itseään jonkinlaisena Jumalan lahjana naisille, niin ei ole mikään ihme että jää yksin.

Miehet joiden mielestä normaali ystävällinen käytös on jo jotain tosi spesiaalia, jotain josta naisen pitäisi olla ihan hirveän kiitollinen ja palkita mies seksillä, tämmöiset miehet ovat niitä joille naiset nyrpistelevät. Oikeasti kunnollisten miesten ei tarvitse mainostaa kunnollisuuttaan.

Ei se noin ole. Kilttimies on aina myös hyvin vaatimaton, mutta ei kuitenkaan niin tyhmä etteikö näkisi  miten monenlaisilla miehillä on nainen rinnallaan, täysillä idiooteillakin.

Minä ainakin olen aina kohtelias ja korrekti kilttimies. Olen ollut ja olen pidetty koulussa (kolme hymypoikapatsasta) ja työpaikoilla. Mutta ainoastaan työtoverina, en miehenä enkä varsinkaan seurustelukumppanina tai rakastettuna. Olen siisti, en erityisen lyhyt (180cm), vain lievästi ylipainoinen, tuskin edes varsinaisesti ruma, palkkanikin on kohtalainen (>5000e/kk). Mutta olen ilman naista, koska olen melko ujo, vaatimaton ja kiltti sekä kaljuunnuin jo parikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme