Alkanut ällöttää liha sen jälkeen kun luin täältä jonkun kommentin
Että kaupassa on joka puolella raatoja. Olen aina tykännyt lihasta ja tein sitä aiemmin viikolla ruuaksi, mutta nyt tökkii. Kiitti vaan.
Kommentit (30)
Minua on ällöttänyt kananmunien syönti sen jälkeen, kun oli lehdessä juttua että joku oli alkanu paistamaan ja seassa oli elävä mato. Se tulee JOKA kerta mieleen kun syön kananmunan.
Minä olen alkanyt välttämään kasviruokaan kun kuulin että niistä voi saada jonkun bakteeerin (Listeriako?).
Facebookissa on tämän tästä kuvia ihmisten lihapakkauslöydöistä. Sen verran kuvottavaa nähtävää, että on helppo muistaa, miksi jätin lihansyönnin. Kananmunat jäi kun maku alkoi tökkimään. Nyt on enää juusto, ja sekin on alkanut maistua oudolta, jotenkin tunkkaiselta.
Ihminen on luonnostaan raadonsyöjä.
Voi vegaanit! Ootte niin lutusia. Kaikkea höpöä puhuttu. Mut joo. Nyt syömään lihaa! Eikös vaan! Liha on hyvää ja terveellistä!
Ihanaa! Kasvissyöjäksi ryhtyminen on elämäni paras päätös, ja kadun vain sitä etten ryhtynyt puuhaan aikaisemmin :)
Kaikki tuntemani vegaanit ja kasvissyöjät sanovat samaa.
Sokeri se suolessa vasta mätäneekin. Kokeilkaapa syödä kilo irtokarkkeja ja kertokaa sitten pierettikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi ällöttään, kun luin että eläinten lihoissa on aina paljon syöpäkasvaimia. Kanoilla varsinkin ja kuulemma eläinlääkäri osaa kattoa lihasta, kuin lihasta syövän..yök..
Kertokaa mulle, onko tämä totta? :o t. Onneksi kasvissyöjä
Esim. pähkinöiden ja viljatuotteiden seassakin saattaa joskus olla vaikka matoja. Kauhistukaa nyt tasapuolisesti siitäkin.
No kyllä nyt varmaan kaikki normaalilla älyllä varustetut ihmiset ymmärtää että luonnosta tulleissa tuotteissa saattaa olla jotain sinne kuulumatonta. Monesti on ollut pinaatissa etanoita, kukkakaalissa matoja, salaatissa ötököitä. Se on luonnollista. Mutta jos olet lukutaitoinen, niin tuossa viestissä, johon kommentoin, sanottiin että eläinten lihoissa on "aina" ja "paljon" syöpäkasvaimia. On vähän eri asia kuin se, että pähkinöissä ja viljatuotteissa saattaa olla matoja. Ihan siinäkin mielessä, että lihojen tuotannossa tietääkseni on suht tarkka laadunvalvonta.
Kaupoissa myytävä liha on muutenkin kaukana luonnollisesta lihasta. Liha on täynnä antibioottia ja prosessoitu moneen kertaan. Suoraan luomueläimistä saatua lihaa syövätkään eivät pysty syömään pahvilta maistuvaa tehotuotettua moskaa.
Lopetin myös maidon juomisen, kun selvisi, että siinä on lehmän soluja, verta yms. mukana, mikä tekee siitä juomakelvotonta jonkin rajan jälkeen. EU:ssa on jokin raja tälle saastumiselle.
Esim. pähkinöiden ja viljatuotteiden seassakin saattaa joskus olla vaikka matoja. Kauhistukaa nyt tasapuolisesti siitäkin.