Alkanut ällöttää liha sen jälkeen kun luin täältä jonkun kommentin
Että kaupassa on joka puolella raatoja. Olen aina tykännyt lihasta ja tein sitä aiemmin viikolla ruuaksi, mutta nyt tökkii. Kiitti vaan.
Kommentit (30)
No noinhan se on, eläinvainaja se lihansyöjän suolistossa pihvinä mätänee. Minunkin 😞
No voi kauheaa. Kyynel.
Ja aivan aikuisena tämän huomasit? Kyllä ne ovat kuolleita eläimiä mitä lihapakkaukset sisältää..
Vierailija kirjoitti:
No noinhan se on, eläinvainaja se lihansyöjän suolistossa pihvinä mätänee. Minunkin 😞
Ei se ravinto mätäne suolistossa, luoja mitä soopaa! 😂
Palstan negatiivinen vaikutus elämään on jo niin monisyinen, että kilpailijat on vähissä. Syö sitä lihaa ja lopeta foorumit niin elämä kyllä kantaa.
Onko kehosi eläinten hautausmaa? Minä en halunnut omani olevan, siksipä olen kasvissyöjä.
Sauli Niinistö syö vain yhtenä päivänä viikossa punaista lihaa.
Hyvä esimerkki kansalle. Punainen liha on todettu ihmisen hyvinvoinnille huonoksi lähteeksi ja sitä pitäisi syödä harvoin.
Kokeilin viikon kasvisruokavaliota ja en pysty enää palaamaan lihansyöntiin. Kuolleen eläimen syönti, oikeasti hyi hel...
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö syö vain yhtenä päivänä viikossa punaista lihaa.
Hyvä esimerkki kansalle. Punainen liha on todettu ihmisen hyvinvoinnille huonoksi lähteeksi ja sitä pitäisi syödä harvoin.
Kun Sale on niin hyvä tyyppi ja loistoesimerkki kansalle, niin Salehan voisin lopettaa lihansyönnin kokonaan, alkaa vegaaniksi ja noudattaa zero waste -elämäntapaa. Samalla kaikki turha lentely pois ja videoneuvottelut kehiin. Ei ukkojen tarvitse koko ajan lennelle sinne ja tänne pönöttämään valokuvissa, kättelemään ja juttelemaan asioita jotka voi jutella myös puhelimessa tai skypessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ravinto mätäne suolistossa, luoja mitä soopaa! 😂
Kyllä se vaan todellakin mätänee vaikka ruoansulatuksesta kauniisti ilmaistuna puhutaankin. Sivistäpä itseäsi hieman, tai mieluummin paljon.
Mätäneminen on tapahtuma, jossa pääasiassa anaerobiset bakteerit hajottavat eloperäistä ainesta vähähappisissa tai hapettomissa olosuhteissa. - Wikipedia
Voi kamalaa jos tuollaista tapahtuu suolistossa. Oon ihan shokissa.
Vierailija kirjoitti:
Samoin mätänee kasvikset.
Ja surettaa syödä niitä viattomia söpöjä possujakin 😭 Ap
Söin retiisin. En ehkä toivu tästä koskaan. Anteeksi kasvimaailma!
Mua alkoi ällöttään, kun luin että eläinten lihoissa on aina paljon syöpäkasvaimia. Kanoilla varsinkin ja kuulemma eläinlääkäri osaa kattoa lihasta, kuin lihasta syövän..yök..
Näin käy kun ei ole nähnyt mistä liha tulee. Itse olen pelkästään tämän syksyn aikana nähnyt viisi hirveä ensin ammuttuna, sitten suolistettuna, sitten nyljettynä ja riiputettuna, ja sitten lihana pakkasessa.
Tietysti epämuodostumien syöminen tai katkenneiden siipien tai jalkojen syöminen on ok, mutta silloin ei kun niissä on esim. luusyöpää, luut mustana sun muita syöpäkasvaimia..hyi..yök..kun ne tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin käy kun ei ole nähnyt mistä liha tulee. Itse olen pelkästään tämän syksyn aikana nähnyt viisi hirveä ensin ammuttuna, sitten suolistettuna, sitten nyljettynä ja riiputettuna, ja sitten lihana pakkasessa.
Tottakai tiedän että noin se tapahtuu, sitä vaan ei ole pannut merkille aiemmin. Ja nyt vaan näen ne raadot kaupassa ja kuolleet kalat. Yäk! Ei tän ketjun vastaukset nyt kyllä sitä ruokahalua parantaneet. Antakaa mulle kasvisruokaideoita, kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi ällöttään, kun luin että eläinten lihoissa on aina paljon syöpäkasvaimia. Kanoilla varsinkin ja kuulemma eläinlääkäri osaa kattoa lihasta, kuin lihasta syövän..yök..
Kertokaa mulle, onko tämä totta? :o t. Onneksi kasvissyöjä
Tuntuu olevan paljon kasvissyöjiä
Kehosi kiittää ;)