Miksi ihmisillä jotka ovat "tosi timmejä" tulee sellainet bulldoggimaiset hymyuurteet?
Se todistaa, että harva (varsinkaan mies) on tosi hyvän näköinen, kun rasvaprosentti on alle 15. Puhun tällaisista Stubb-naamoista.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
No niin, täällä mammat taas keksii lisää hyviä syitä, miksi ei kannata kuntoilla. Harrastat liikuntaa-> näytät bulldogilta naamasta. Ja ei kun takaisin sohvalle toisessa kädessä sipsipussi ja toisessa suklaalevy.
Noh noh. Puhe oli tosi timmeistä. Ei normaaleista hyvän peruskunnon omaavista.
Joo tiedän tän. Oon ihmettellyt tätä asiaa, oikea mysteeri. Jollain fitness-naisilla on myös nämä bulldoggien hymyuurteet.
Nasolabiaalit tulevat kaikille iän myötä, yksi niistä jutuista joista ikä näkyy vaikka muuten iho olisi tosi sileä. Kovin laihoilla toki erottuvat selvemmin, mutta ihotyyppi ja kasvojen luusto vaikuttaa myös.
Minä olen laiha mutta mikään timmi en kuitenkaan ole, en itseäni treenaa ja tässä iässä sitä pitäisi tehdä todella paljon jos haluaisi mennä kategoriaan "timmi". Eikä siltikään kroppa olisi yhtä kiinteä kuin nuorilla. Olen sellainen "kuivakka" ulkonäöltäni, kuivaihoinen myös. Ja minulla on erittäin syvät nasolabiaalit ja sellaiset riutuneen näköiset kasvot. Niitä on muillakin kuin himokuntoilijoilla.
Katsokaapa kauneusleikkausten kuningattaren Silvian suuta. Aivan samanlainen kuin pressan koira Lennulla!