Millainen on hevosnaama?
täällä aina kauhistellaan ja haukutaan hevosnaamaisia. Naisia yleensä. Millainen se on?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Entä pallinaamainen lapsi? Niitä on vaikka millä mitalla, usein tyttöjä joilla hirvittävän korkea ja pullea otsa.
Entäpä kun kakru itkee; suu on apposen auki ja tekis vaan vetää litsari, että se lopettaisi.
Mä tunnen erään miehen ja kaikki hänen naisystävänsä ovat olleet hevosnaamoja. Aika jännä maku äijällä.
Pitkät kasvot, hevosen hampaat, ikenet näkyvät,
Ruoesin miljonääriäideissä se yks luuska Gunilla on hevosnaamojen naama.
Alyssa Sutherland. "Persoonallisen" näköinen "malli" hyi hitto.
En lukenut koko ketjuaja varmaan jo mainittu: Englannin hovista Charlesin Camilla
Hevosnaama on pitkä. Tottakai. Pitkä ja kapea. Vanhetessaan vaan pitenee......
Näitä on miehillä , ja naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hevosnaama on seksikäs.
Eläimeen sekautuja 😠
Ihminen = eläin.
Itse miehenä pidän hevonsnaamaisia kauniina. Toki näissäkin on kasvoja jotka eivät ole kauniita, kuten myös muissa kasvotyypeissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös miesten ihanne ole ihan maailmanlaajuisessa tutkimuksessa paljastettu ns. babyfaceksi? Eli miehet viehättyy isoista silmistä ja pyöreistä kasvoista?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös miesten ihanne ole ihan maailmanlaajuisessa tutkimuksessa paljastettu ns. babyfaceksi? Eli miehet viehättyy isoista silmistä ja pyöreistä kasvoista?
Ei.
Ei täältäkin
Vierailija kirjoitti:
Mari "Maj" Magicpoks-bloggaaja.
Todella kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
sini sabotage, nanna karalahti
Hyvät esimerkit ja näistä nanna nätimpi hevosnaama, toki kauniimpiakin löytyy esim. Janna ja sini vähemmän nätti. Vastaavat voi kaivaa muistakin kasvotyypeistä.
Minusta ainakin Li Andersson on selkeämmin hevosnaamainen kuin yksikään täällä mainittu.
Ns. Normaalia pidemmät kasvot.
Neliömäiset kasvot ovat neliönmuotoiset.
Sydämenmuotoisen kasvot ovat sydämenmuotoiset jne.
P.s Hevosilla on kauniit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Sarah Jessica Parker. Pitkä naama. Iso leuka.
Ja kaamea syytä poskessa niinkuin noita-akalla.
Eläimeen sekautuja 😠