Millainen on hevosnaama?
täällä aina kauhistellaan ja haukutaan hevosnaamaisia. Naisia yleensä. Millainen se on?
Kommentit (169)
Steven Tyler, Emmerdalen Debbie Dingle.
Pitkä naama, yleensä pitkä iso otsa, suuri leuka ja yleensä suuret hampaat ja etupurenta
Romuluiset, pitkät, kaidat kasvot ovat hevosmaiset. Sarah Jessica Parker ei näyttänyt niin hevosmaiselta vielä 80-luvulla, kun kasvoissa oli pyöreyttä ja pehmeyttä pituutta tasapainottamassa.
alexandra stubilla.
Ja anteeksi kaikki maailman hevoset kunnianne loukkaamisesta kun tämän sanoin.
Freddie Mercury. Viikset kyllä aika hyvin peittivät ulkonevat ylähampaat.
janna hurmerinta, sarah jessica parker, kathy griffin
Leijonan luola (USA) Lori. On akalla naamassa mittaa. Jää katsomatta tuon takia.
Mä en tajua miten noitten kenenkään naama muka näyttää hevoselta. Ehkä mulla on vaan huono mielikuvitus, mutta en vaan nää hevosta vaikka miten pinnistän
onko tällä näyttelijällä hevosennaama https://www.google.fi/search?q=kim+raver&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=…
mitä mieltä?
Inka Henelius
Laura Voutilainen
Pirjo Kankkunen
Hevosnaama on sellainen pitkä pullottava naama jossa EI ole korkeita poskipäitä. Kuvittele hevosennnama tasainen ja pitkä. Laura Karoliina esim
Martinallakin on hiukan semmonen
Onko hevosella silmät lähekkäin heheh? Nehän ovat eri puolilla ihan niin kaukana toisistaan. Heheheh!
Olen mies ja minua jostain syystä on aina viehättänyt tälläiset "hevosnaamaiset" naiset, tämän ketjun ansiosta tajusin tietyt yhteneväisyydet ulkonäössä jota pidän kauniina. Hevosethan on eläinkunnan kauneimpia.
Hevosnaama tarkoittikin ennen komeanaamaista ihmistä.
Jotkut on hevosnaamoja, mutta se ei tarkoita, että olisivat rumia. Kuka mistäkin tykkää. Oma naamani on luokkaa pullaposki, mutta miestäni se viehättää ja hevosnaama taas kauhistuttaa.
Anne